Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må bare håpe på det. For en nervepirrende opplevelse!Håper det går bra. Mest sannsynlig får du nydelige nyheter på ul etter jobb ♡
TakkKrysser fingrene for deg i morgen <3 Dette går bra <3
Takk for betryggende ord! Gleder meg hvordan går det med deg?Jeg har også hatt noen episoder med rosa utflod, men ul viste jo at alt var bra. Det er nok ingenting, men skjønner at du tenker på det
Lykke til på ul i morgen! Gled deg, det er en helt utrolig merkelig følelse å se lille knøttet på ul-skjermen <3
Takk for betryggende ord! Gleder meg hvordan går det med deg?
Tusen takk Er så nervøS! Utrolig flott at alt var bra med deg.Masse lykke til i dag ♡♡
Det er flott! Håper min fine form holder seg ogsåDet går veldig fint med meg, fortsatt i super form, og 13+3 i dag Så jeg kan absolutt ikke klage
Regner med du oppdaterer etter ul, og regner også med at alt er i skjønneste orden! Lykke til!
Det kommer til å gå så bra ♡Tusen takk Er så nervøS! Utrolig flott at alt var bra med deg.
Betryggende å vite. Er så spent på timene dag. Alt bra med deg?Lykke til på ul i dag, krysser fingrene for at alt er fint med den lille Jeg får også sånn rosa utflod av og til, velger å tro at det er på grunn av skjøre slimhinner inntil det motsatte er bevist
Bra det ikke har kommet noe mer jeg har full tro på at det er helt uskyldig.Uke 8: 7+6
Ikke kommet noe mer rosa utflod etter den doturen i går.
Det stikker fremdeles i magen og brystene er ømme. Jeg er ikke så kvalm lengre så det er jo litt bekymringsfullt.
Ellers trøtt og stresset.
Snart er det UL, og jeg håper alt er fint med lille. Er så redd for å oppleve MA en gang til.
Ble veldig lite søvn i natt, blir liksom liggande å tenke.
Alt fint med meg. Kvalmen kommer og går, og er utrolig sliten om kveldene. Nå er vi på tur hjem fra ferie, spent på hvordan symptomene blir i hverdagen Når klokka har du ul?Betryggende å vite. Er så spent på timene dag. Alt bra med deg?
Hadde 1510Alt fint med meg. Kvalmen kommer og går, og er utrolig sliten om kveldene. Nå er vi på tur hjem fra ferie, spent på hvordan symptomene blir i hverdagen Når klokka har du ul?
Så herlig <3 Gratulerer!Alt var bra med den lille<3 nydeligste hjerte slo ! Ble satt en dag tilbake . Er så letta og glad