En ny reise :)

Ja, det skjønner jeg. Du må ta det når du selv er klar for det. Når det er sagt er jeg helt sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen
ja, føler det på meg også. Så mye mer liv nå. Det strekker og stikker daglig. Da blir jeg også trygg på at lille vokser nedi der;) Er vel sånn 95% sannsynlig at det går bra nå tror jeg:)

ja, føler det på meg også. Så mye mer liv nå. Det strekker og stikker daglig. Da blir jeg også trygg på at lille vokser nedi der;) Er vel sånn 95% sannsynlig at det går bra nå tror jeg:)
Veldig høy sannsynlighet etter at du har sett et bankende hjerte, ja :)

8+1: hatt skikkelige murringer i dag. Det er lenge siden de har vært så kraftige. Så er nok lille som strekker på seg ;)

Håper virkelig det. Er så redd, men må prøve å ha troa på at det går bra :)
Ja, ha troen hele veien. Jeg var så nervøs på mandag, men alt gikk jo bra. Jeg greide ikke se på skjermen før hun sa at alt var bra og at det var liv. Satt på lyden så vi fikk høre. Da kom det en tåre og en enorm lettelse. Kommer til å gjøre det hos deg også! Gleder meg til å høre etter timen din !

Ja, ha troen hele veien. Jeg var så nervøs på mandag, men alt gikk jo bra. Jeg greide ikke se på skjermen før hun sa at alt var bra og at det var liv. Satt på lyden så vi fikk høre. Da kom det en tåre og en enorm lettelse. Kommer til å gjøre det hos deg også! Gleder meg til å høre etter timen din !
Skal holde deg oppdatert ;)

Uke 9: 8+2
I går kveld kjente jeg livmoren for første gang rett under hoftekammen. Spennende.
Ellers morgenkvalm i dag, men borte etter ca 2 timer.
Formen virker som det blir bedre. Jeg er fremdeles veldig trøtt etter jobb, og har stikkinger og murringer.

Uke 9: 8+2
I går kveld kjente jeg livmoren for første gang rett under hoftekammen. Spennende.
Ellers morgenkvalm i dag, men borte etter ca 2 timer.
Formen virker som det blir bedre. Jeg er fremdeles veldig trøtt etter jobb, og har stikkinger og murringer.
Så gøy å kjenne livmoren :D Jeg prøver å kjenne etter selv, men må så tisse hver gang jeg klemmer på magen, så det blir bare sånn halvhjertet forsøk :p

Så gøy å kjenne livmoren :D Jeg prøver å kjenne etter selv, men må så tisse hver gang jeg klemmer på magen, så det blir bare sånn halvhjertet forsøk :p
He he, tisser hele tiden selv;) lå på siden, så datt "flesket" litt ned så var lettere å kjenne da ;)

Da har jeg fått bestillt første time til jordmor. Det blir da jeg er 10 uker, skulle visst ta alle prøvene da.
Trodde det var i uke 12..
God å være igang med oppfølging.
Så veien videre blir da jordmor uke 10 og ny Ul 11+3(før vi annonserer nyheten)
Så har jeg fått time til OUL i uke 18. Vet ikke om jeg greier meg fra uke 11-uke 18 uten flere ul. Hadde vært artig med en i uke 14 for å se kjønn.

8+2: i dag kjente jeg livmoren stående. Var skikkelig stramt under hoftekammen og der kjente jeg det. Gått en fin tur i dag på en times tid. Merker kondisen må jobbe mer nå enn tidligere. Veldig trøtt, men lite kvalm så det er jo bra. Mye strekkinger når jeg går, og en øm følelse . Stikkinger og murringer utover dagen. Brystene har også blitt mer harde.

Da har jeg fått bestillt første time til jordmor. Det blir da jeg er 10 uker, skulle visst ta alle prøvene da.
Trodde det var i uke 12..
God å være igang med oppfølging.
Så veien videre blir da jordmor uke 10 og ny Ul 11+3(før vi annonserer nyheten)
Så har jeg fått time til OUL i uke 18. Vet ikke om jeg greier meg fra uke 11-uke 18 uten flere ul. Hadde vært artig med en i uke 14 for å se kjønn.
Får du ultralyden 11+3 hos offentlig?

Back
Topp