En ny reise :)

Nygravid og nyforlovet! Gratulerer så masse, det er jo bare helt fantastisk :D

Er sikker på at det går helt supert på ultralyd om en uke. Du har hatt nok nedturer, herfra går det bare oppover og oppover :)

Nygravid og nyforlovet! Gratulerer så masse, det er jo bare helt fantastisk :D

Er sikker på at det går helt supert på ultralyd om en uke. Du har hatt nok nedturer, herfra går det bare oppover og oppover :)
Tusen takk:) ja nå håper jeg livet smiler til oss hele veien :) en uke igjen til ul og en uke ferie igjen ;)

Er da på Uke 8: 7+0

- Matkick: Ikke noe spes, svinger mellom dårlig matlyst og sulten.
- Plager: Trøtt- kan sove hele tiden,morgen kvalm, som blir borte , men kan komme igjen om jeg ikke spiser. Strekkinger, prikkinger og murringer, mye uf, blitt svimmel om jeg reiser meg fort, tidvis ømme bryst,akutt sliten-føler jeg må sette meg ned litt før jeg kan fortsette. Fryser mye!
- Tilskudd: Folat, samt mye frukt og grønt

I full gang med å finne inspo til brylupp så morro:)
Handelt noen nøytrale klær på HM i dag på salg. Om ikke vi får brukt det er det fine gaver.
Ellers nyter jeg ferien. I dag er det regn så fyr i peisen, lys og pc i sofaen.

Fikk brev fra sykehuset om fødeplass før ferien, så da er det i boks:) Samt OUL.

Er da på Uke 8: 7+0

- Matkick: Ikke noe spes, svinger mellom dårlig matlyst og sulten.
- Plager: Trøtt- kan sove hele tiden,morgen kvalm, som blir borte , men kan komme igjen om jeg ikke spiser. Strekkinger, prikkinger og murringer, mye uf, blitt svimmel om jeg reiser meg fort, tidvis ømme bryst,akutt sliten-føler jeg må sette meg ned litt før jeg kan fortsette. Fryser mye!
- Tilskudd: Folat, samt mye frukt og grønt

I full gang med å finne inspo til brylupp så morro:)
Handelt noen nøytrale klær på HM i dag på salg. Om ikke vi får brukt det er det fine gaver.
Ellers nyter jeg ferien. I dag er det regn så fyr i peisen, lys og pc i sofaen.

Fikk brev fra sykehuset om fødeplass før ferien, så da er det i boks:) Samt OUL.
Så kjekt å lese :) vi har veldig like symptomer :)
Veldig spennende med bryllupsplanlegging :) jeg skal i bryllup på lørdag faktisk.

gratulerer så mye ! <3

7+1: trøtt i dag, noe så innmarig. Svimmel, trøtthetsanfall, ligamentsmerter og stikkinger . Ømme bryst og uf. Hormoner på ville veier. Litt morgenkvalme og litt utover dagen, men ikke så mye i dag. Bruker seaband:)

Uke 8- 7+2,
Var litt bekymret i morges da jeg ikke var noe særlig kvalm, men så feil kan man ta et par timer så dro det seg på igjen. Sammen med ligamentsmerter, murringer, uf og stikkinger.Svingende hormoner i dag. Tårene kommer lett!
Sulten har kommet mye tydligere. Måtte sove litt på dagen også, trøtt.
Men føler meg mindre kvalm om dagen, det kommer liksom i bølger. Husker det var værre sist!
Håper det ikke betyr noe.
Nå er det snart UL, så da vil vi få svaret.

Fikk en bestilling på barnetøy jeg hadde handlet på nett i dag. 2 joggebukser og to bodyer. Mannen smelta helt:)
Frøet må jo ha joggis på hytta;) Så da håper jeg bare at det blir brukt en gang:)

Ellers har jeg kjøpt meg bryllups magasin i dag. MYE å sette seg inn i. Og mine venninder er så gira på kjoleprøving, utdrikningslag å alt det der, så det er jo morro!

Videre har jeg en følelse at en av vennindene mine også bærer på en hemmelighet;) Det vil tiden vise.

7+3: ikke morgenkvalme i dag. Fantastisk . Litt kvalme Ila dagen men ikke mye. Stikker, strekker, murrer, ømme bryst og trøtt! Laget kanelboller i dag og henter forlovelsesringen min ;) blir alltid litt stresset når kvalmen avtar, men den kommer nok igjen, og sålenge det er " liv" i magen er jeg rolig. Sulten har begynt å komme for fullt:/

7+3: ikke morgenkvalme i dag. Fantastisk . Litt kvalme Ila dagen men ikke mye. Stikker, strekker, murrer, ømme bryst og trøtt! Laget kanelboller i dag og henter forlovelsesringen min ;) blir alltid litt stresset når kvalmen avtar, men den kommer nok igjen, og sålenge det er " liv" i magen er jeg rolig. Sulten har begynt å komme for fullt:/
Åh, kanelboller! Jeg har så lyst på kanelboller :p

Kvalme går det opp og ned med, bare nyt det så lenge det varer ;)

7+4: sover lenge i dag. Herlig. Det sprenger i brystet og strekkes i hula. Ikke så kvalm i dag, litt antydning på morgenen . Ellers svimmel, mye uf, og litt sliten . Drømmer mye rart om dagen ;)skikkelig ømme bryst i dag- au!

Last edited:
7+5: mindre kvalm, veldig ømme bryst og sliten. Kom lyserosa utflod i dag en tørk. Stikker fremdeles nedi der. Jeg er kjemperedd, men har en ul time i morgen. Håper virkelig det er uskyldig! Er helt ødelagt nå.

7+5: mindre kvalm, veldig ømme bryst og sliten. Kom lyserosa utflod i dag en tørk. Stikker fremdeles nedi der. Jeg er kjemperedd, men har en ul time i morgen. Håper virkelig det er uskyldig! Er helt ødelagt nå.
Jeg blør litt etter sex.... så det blir ikke noe på mannen her i huset! Husk at slimhinnene er utrolig skjøre og tåler lite før de blør. Alt er nok kjempefint! I morgen får vi fasiten begge to. Det blir en spennende dag!

Jeg blør litt etter sex.... så det blir ikke noe på mannen her i huset! Husk at slimhinnene er utrolig skjøre og tåler lite før de blør. Alt er nok kjempefint! I morgen får vi fasiten begge to. Det blir en spennende dag!
Hadde ikke hatt noe sengekos så aner ikke hva det kommer av. Blir bare engstelig. Ja, blir bra i morgen.

Back
Topp