B
Bellabanan
Guest
Godt nyttår
Er på tide med en liten oppdatering her- Henrik var igår 2 mnd! Jøye meg som tiden flyr!! Idag var vi på kontroll, og han er nå nesten 5 kg! Veide 4980 g idag og han følger kurven sin fint! Har fått sopp i munnen, så nå må vi gå på kur begge to!
Igår var vi hos kiropraktor! Henrik fikk påvist stiv nakke og stiv kjeve! Dette kommer visst fra keisersnittet, siden han satt fast og ble dratt opp! Dette gjør at han får dårlig sugetak, som igjen fører til at han sluker luft og får vondt i magen! Er jo akkurat dette vi opplever! Han slipper vakuumet hele tiden og er mye plaget
med luft! Men dette er visst enkelt å fikse, så jeg håper dette hjelper!!!! Neste time blir på mandag! Han var ekstra urolig og utilpass igår etter timen, så det er tydelig at hun satte igang noen prosesser
Ellers så synes jeg amming er noe herk, rett og slett! Leser jo om alle som synes amming er såå kos og skulle ønske jeg følte det samme! Jeg fullammer, men dette med dårlig sugetak og måtte klemme brystet hele tiden begynner å ta på! Jeg sitter vondt, så jeg har også stiv nakke og stiv kjeve! Jeg er såå anspent og har hodepine døgnet rundt hver eneste dag! Henrik legger fint på seg, men er aldri fornøyd etter mat! Så jeg har lurt på om jeg rett og slett har lite melk og at han aldri blir helt mett! Han har ikke slike økedøgn, og han hater puppen om melka ikke kommer! Så idag ble jeg enig med HS om å gi en flaske med MME etter en amming hvor han har tømt begge brystene, for å sjekke om han spiste! Han tømte en flaske på 100 ml!! tydelig at han var mer sulten! Så nå må jeg frem med pumpa for å få opp produksjonen! Jeg håper dette kan hjelpe, sammen med soppbehandlingen og kiropraktorbehandlingen! Funker ikke dette så vurderer jeg å bare gi meg! Har satt meg mål om å hvertfall holde ut til 3 mnd-kontrollen 4.februar!
Ellers så smiler, ler og prater Henrik masse i de periodene han ikke skriker! Heldigvis så sover han godt på natta! Soving på dagtid er en utfordring, og han sover kun korte dupper de dagene vi ikke får trilla lang tur! Dette gjør han overtrøtt, og hele ettermiddagen/kvelden blir ødelagt! Men han er jo så nydelig at smilene og pludringen veier jo opp for det meste
Legger ved et lite julebilde
Åh for en vakker sjarmør da!!!
Godt dere har funnet ut hva som gjør at han blir slik og at dere får hjelp håper det går fort over slik at han slipper disse smertene amming er vanskelig og jeg ga opp etterhvert når jeg merket at hun ikke ble mett, så det funket bedre for oss. Du er skikkelig flink som holder ut Henrik har en supermamma Kos dere masse videre!