En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Så godt å se at det går bedre for dere :Heartred

Den sammenligningen av temperaturer og hvordan det føles har jeg minst 10 ganger PR sesong med svigermor, som jo bor ikke veldig langt unna deg. Jeg, som er oppvokst ved havet, synes det er laaangt verre med kuldegrader generelt i den tørre lufta :hilarious: Svigermor er dypt uenig :hilarious:

Hehe, jeg må si meg enig med svigermoren din jeg altså :hilarious::hilarious::hilarious: jeg holder på å dø av kulde når jeg er i Trondheim på vinteren nå, mens her hjemme kan jeg lett være ute i kulda! Men jeg bor i Kari Traa da:D

Wow! 300 gram er jo helt nydelig :D
Kjempeglad på dine vegne for at det endelig løsnet!

Bra med oss bortsett fra evig forkjølelse hos både store og små... men dagene er hektiske med en frøken som lærer noe nytt hver eneste dag :D
Dere har mye fint i vente, skal jeg love deg! ❤️

Veldig godt:):)

Uff, forkjølelse er noe herk altså!! Jeg håper vi får slippe unna så lenge som mulig!! Håper dere snart blir friske❤️ Men så godt å høre at ting går bra ellers!!:love7

Hehe, jeg må si meg enig med svigermoren din jeg altså :hilarious::hilarious::hilarious: jeg holder på å dø av kulde når jeg er i Trondheim på vinteren nå, mens her hjemme kan jeg lett være ute i kulda! Men jeg bor i Kari Traa da:D
Ikke all verdens lag med Kari Traa kan forhindre at lufta der oppe kjennes frossen og det føles som om lungene mine kollapser :hilarious: I Trondheim er det kaldt bare på utsiden, der hjelper det faktisk med varme klær :cool:

Veldig godt:):)

Uff, forkjølelse er noe herk altså!! Jeg håper vi får slippe unna så lenge som mulig!! Håper dere snart blir friske❤️ Men så godt å høre at ting går bra ellers!!:love7

(åpen) Barnehage vettu, bare å ta i mot det ene viruset etter det andre :bag::hilarious:
Dere får nok noen runder etterhvert dere også, men ikke før neste høst får vi håpe :)

Så godt å lese at det går bedre:) :):Heartbigred kaldt er det her også, jeg går ikke ut:hilarious:

Ikke all verdens lag med Kari Traa kan forhindre at lufta der oppe kjennes frossen og det føles som om lungene mine kollapser :hilarious: I Trondheim er det kaldt bare på utsiden, der hjelper det faktisk med varme klær :cool:

Hehe :hilarious::hilarious::hilarious:

:dead:
Så godt å lese at det går bedre:) :):Heartbigred kaldt er det her også, jeg går ikke ut:hilarious:

Veldig godt :happy::happy:

-17 idag! Og virker så himla mye kaldere når det bare er litt snø!! Den snøen som kom for en stund tilbake smelta! Er jo hvitt av rim ute, men mye snø gjør at det ikke virker såå kaldt!! Så vi får håpe på litt snø snart! Men ikke for mye, må være mulig å trille:dead::dead::dead:

Henrik 4 uker❤️

Og vi er nå helt uten skjold:joyful::joyful::joyful::joyful:
Vi øver litt på riktig sugetak fortsatt, litt stressa gutt som ofte vil ha en lettere løsning enn å gape høyt! Så er litt øm/sår, men ikke slik åpne sår ellerno! Regner med det blir litt mer herdet etterhvert også!

Vi koser oss mer nå❤️ Jeg blir tryggere og tryggere i rollen, og gleder meg veldig til de 6 ukene med begrensinger etter keisersnittet er over!!

Mye magevondt han lille fortsatt! Så er endel skriking, men heldigvis lite på natt! Kommet noen smil også, og det er såå kos❤️

Tenk at han er fire uker allerede! Stor gutt :Heartblue
Så bra at dere ikke trenger skjold mer :D

Det er så gøy å ha fulgt dere hele veien :Heartblue

Herlig oppdatering ❤️

Så koselig oppdatering:D:Heartred kos dere masse videre! med mange søte smil fremover tenker jeg:love7

Herlig! Dere imponerer stadig ❤️

Flinke foreldrene til Henrik! Nyt det, og håper alt går seg til snart , herlig oppdatering :)

Denne skatten er 1 måned idag❤️

E4AF5C54-9003-46BC-82A6-64BD8DA98CDF.jpeg

For en kjekkas! :joyful:

Back
Topp