Gratulerer med dåpsgutten
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dåpsgutten vi hadde også dåp i går
Tusen takkTakk, og gratulerer til dere også
Her er det pappaen som er flinkest til å roe han når han skriker. Jeg har ikke alltid så god tålmodighetTakk det samme
Herlig at han var så rolig gjennom dagen da! Jeg er fortsatt der at jeg blir litt stressa når han skriker og jeg ikke får til å roe han og det er mange mennesker rundt oss! Så kan være han merket det!
Her er det pappaen som er flinkest til å roe han når han skriker. Jeg har ikke alltid så god tålmodighet
Gratulerer så mye
Rart å tenke på at du for et år siden ruget på han og ikke visste hva slags år du hadde i vente
Men vi burde jo skjønt at det var lykketreff, du vant jo tross alt topp100
Godt å høre at vekten går rette veien! Det er tross alt viktigere at barna våre vokser og trives enn at vi skal presses inn i et opplegg vi ikke mestrer
Har dere noen fine planer for den første morsdagen da?
Veldig rart!! Han var jo et tredagers egg, så imorra er der 1 år siden innsett!! Denne dagen ifjor var egentlig ganske forferdelig siden vi ikke visste noe om befruktningen!! Men ja, er rart med den topp 100 lista altså!! Nå har den premien blitt brukt i 3 mnd allerede
Er så absolutt det viktigste!! Jeg visste jo at amming ikke er bare bare, men jeg så aldri for meg at jeg skulle streve så mye med det! Så det føles egentlig bare befriende å slippe nå!!
Morsdagen blir veldig rolig tror jeg! Vi skal bare være hjemme og slappe av til helga! Har hatt huset fullt av overnattingsgjester de to siste helgene, så skal bli godt med en rolig helg! Her på bygda er det morsdagskafè i samfunnshuset med kake og loddsalg, så mulig vi tar en tur dit
Hurra for flott kontroll
Veier like mye som Leah nesten han
Jeg hadde heller ikke sett for meg at ammingen skulle bli så strevsom, selv om jeg visste at det kunne bli mye jobb.
Veldig deilig å stoppe ammingen og kjenne at litt frihet komme tilbake
Høres ut som en koselig helg i vente. De beste helgene er jo de med minst planer
3-måneders kontroll
På lørdag var Henrik 3 mnd! Nøyaktig 1 år etter han ble befruktet! Tenk det
Idag har vi vært på kontroll og tatt vaksiner! Det var ikke særlig populært, men denn umiddelbare smerten ga seg ganske fort! Nå i ettermiddag/kveld har han vært sutrete og hatt vondt stakkar, men heldigvis ingen feber! Nå har han nettopp sovna, så får vi se hvor lenge det varer! Normalt sett legger han seg for natta på denne tiden (19/19.30 tiden) og sover til 02/03 for mat før han sover videre!
Nå hadde heldigvis vektkurven steget igjen og han veier 6 kg blank og er 61,5 cm Fom idag er det kun flaske her! Ammet siste gang natt til igår, og hele dagen igår og nå i natt nektet han puppen helt! Det har gått gradvis nedover med ammingen siden vi begynte med delamming for 2 uker siden! Heldigvis fikk jeg full støtte av HS i at det er nok nå, og det føles godt! Hun vet hvor mye jeg har strevd og prøvd! Jeg skjønte jo hvilke vei dette gikk, så jeg har allerede kjøpt en brukt flaskesterilisator og har bestilt med baby brezza jeg gleeeder meg til å få den!! En liten (dyr) morsdagsgave til meg selv
Så nå ser jeg ut som Pamela, med skikkelig sprengte jur! Har tatt på meg sports BH og håndmelker litt for å få bort den verste sprengen! Produksjonen har allerede sunket drastisk, men er jaggu ikke behagelig lell håper det gir srg ganske raskt!!
Veldig deilig!! Hvordan gikk det med brystspreng og tok det lang tid før melka ble borte??
Absolutt!! Før hadde vi planer omtrent hver helg hele året! Nå vil vi helst ikke ha noen