En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Lite tips, om du ikke allerede har forsøkt: hvis du har åpne blødende sår (med skorper) ikke lufttørke!! Kjempeviktig å holde det fuktig med purelan og skifte ammeinnlegg ofte. Står masse god info her på ammehjelpen: https://ammehjelpen.no/artikkel/138/Sare-brystvorter

Takk[emoji5] har heldigvis ikke åpne sår, den er bare himla øm liksom! Var mer åpen i starten! Nå er det mest vondt når han kobler seg på, og så bedrer det seg litt under ammingen[emoji5]
 
Takk[emoji5] har heldigvis ikke åpne sår, den er bare himla øm liksom! Var mer åpen i starten! Nå er det mest vondt når han kobler seg på, og så bedrer det seg litt under ammingen[emoji5]
Så bra at det har blitt litt bedre [emoji847]
 
Så bra at det har blitt litt bedre [emoji847]

Veldig!! I starten var det store blemmer, både vannblemmer og blodblemmer! Dèt var ikke så godt[emoji85]
 
Veldig!! I starten var det store blemmer, både vannblemmer og blodblemmer! Dèt var ikke så godt[emoji85]
Åh herregud det hørtes forferdelig ut [emoji33]
 
Henrik 3 uker!

Herregud som tiden flyr!! Vi sover nå bedre på natta etter at vi har begynt å ha han i nestet mellom oss i senga! Ble for kaldt og åpent for han i bedsidecrib’en tror jeg! Nå sover han for seg selv og ikke bare på meg!

Idag har vi feiret 3 uker med et helt måltid fra høyre bryst, UTEN skjold og uten smerte! Første gang vi har fått det til, så nå håååper jeg vi er i ferd med å knekke ammekoden! Men jeg tør ikke ta gleden så altfor mye på forhånd, men noe har hvertfall skjedd! Om det i det minste er mer motivasjon til å fortsette å prøve!

Ellers er vi låst mye innendørs nå! Gradestokken viser -15 til -20 grader!! Men har meldt litt mildere i helga, rundt -5 bare! Håper det stemmer, slik at vi får trilla litt!! Hu mor trenger å få fart på tarmsystemet[emoji85][emoji85][emoji85]
 
Imn :Heartred Gratulerer så mye med sønnen din :Heartred Jeg ser at du har hatt en tøff start, men at det går bedre nå. Så bra! Nå håper jeg at det fortsetter sånn :) Er det en ting som er sikkert når det gjelder mamma-livet, så er det at det er i stadig endring og at alt går over med tiden. Ta vare på de magiske øyeblikkene! Ønsker deg masse lykke til videre!!
 
Gratulerer så mye med 3 ukers gutt, og 3 uker som mamma :Heartred Gurimalla så kaldt det er hos dere! Jeg holder på å fryse meg ihjel med bare 4 minus grader her :hilarious:
Og så digg at dere fikk til amming uten skjold! Krysser fingrene for at det varer :D
 
Æææ! Ikke fått varsler og skulle innom og spørre hvordan ammingen går, og nå virker det jo som at det er på glid!! :D
Så flott! Og for en innsats :gen014

God tirsdag!
 
Så bra å høre at det går bedre med dere! Hurra for måltid uten skjold og mildere vær :smug:
 
Så godt å høre at ammingen går bedre :Heartred Håper det løsner skikkelig snart!
 
Imn :Heartred Gratulerer så mye med sønnen din :Heartred Jeg ser at du har hatt en tøff start, men at det går bedre nå. Så bra! Nå håper jeg at det fortsetter sånn :) Er det en ting som er sikkert når det gjelder mamma-livet, så er det at det er i stadig endring og at alt går over med tiden. Ta vare på de magiske øyeblikkene! Ønsker deg masse lykke til videre!!

Tusen masse takk❤️ Ble litt tøff start ja, men endelig ser det ut til å gå bedre! Og vi kommer jo til å støte på utfordringer hele tiden vil jeg tro! Så får bare ta ting som de kommer!
Håper alt står bra til med deg❤️
 
Gratulerer så mye med 3 ukers gutt, og 3 uker som mamma :Heartred Gurimalla så kaldt det er hos dere! Jeg holder på å fryse meg ihjel med bare 4 minus grader her :hilarious:
Og så digg at dere fikk til amming uten skjold! Krysser fingrene for at det varer :D

Jaa, liker ikke at det er så kaldt!! Vært bedre i helga, og nå er det -12 igjen!!! Baah!! Vil ut å gå!! Er heldigvis tørr luft her, så eks -10 i Trondheim virker mye kaldere enn -20 her!

Amming går stadig bedre!! Igår var alle måltider utenom «frokost» uten skjold! når de er veldig sprengt og lenge siden forrige amming, så blir taket veldig vanskelig! Men da starter vi med skjold og tar det av! Nå må dette bare fortsette:):)
 
Jaa, liker ikke at det er så kaldt!! Vært bedre i helga, og nå er det -12 igjen!!! Baah!! Vil ut å gå!! Er heldigvis tørr luft her, så eks -10 i Trondheim virker mye kaldere enn -20 her!

Amming går stadig bedre!! Igår var alle måltider utenom «frokost» uten skjold! når de er veldig sprengt og lenge siden forrige amming, så blir taket veldig vanskelig! Men da starter vi med skjold og tar det av! Nå må dette bare fortsette:):)
Så fantastisk å høre at det stadig går fremover!! Du er superflink :D
 
Så fantastisk flink du har vært med ammingen :)
 
Så godt å se at det går bedre for dere :Heartred

Den sammenligningen av temperaturer og hvordan det føles har jeg minst 10 ganger PR sesong med svigermor, som jo bor ikke veldig langt unna deg. Jeg, som er oppvokst ved havet, synes det er laaangt verre med kuldegrader generelt i den tørre lufta :hilarious: Svigermor er dypt uenig :hilarious:
 
Æææ! Ikke fått varsler og skulle innom og spørre hvordan ammingen går, og nå virker det jo som at det er på glid!! :D
Så flott! Og for en innsats :gen014

God tirsdag!

Nå går det bedre ja!! Veldig godt :):) og lillegutt la på seg 300 g forrige uke, så han får tydelig i seg bra med mat også!! Så nå slipper vi ekstra kontroller;)

Alt bra med dere?❤️
 
Nå går det bedre ja!! Veldig godt :):) og lillegutt la på seg 300 g forrige uke, så han får tydelig i seg bra med mat også!! Så nå slipper vi ekstra kontroller;)

Alt bra med dere?❤️
Wow! 300 gram er jo helt nydelig :D
Kjempeglad på dine vegne for at det endelig løsnet!

Bra med oss bortsett fra evig forkjølelse hos både store og små... men dagene er hektiske med en frøken som lærer noe nytt hver eneste dag :D
Dere har mye fint i vente, skal jeg love deg! ❤️
 
Back
Topp