B
Bellabanan
Guest
Så fantastisk!! godt å få senket skuldrene og at alt er bra! Ingenting blir bedre enn det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!! godt å få senket skuldrene og at alt er bra! Ingenting blir bedre enn det!
Nydelig rom! Tenk at du er så nært termin, så herlig!
Takk[emoji7][emoji7] du er vel ikke langt bak meg du?[emoji5][emoji5]
Veldig godt[emoji7][emoji7][emoji7] blir jo så himla redd for at noe galt skal skje når vi er såå nærme drømmen[emoji173]️[emoji173]️
Er vel ca to uker etter deg? 33+6 idag. Begynner virkelig å nærme seg nå. Rart å vite at man har en baby på over to kg i magen og at fødselen ikke er så mange uker unna. Kjenner at han begynner å bli stor der inne, gjør av og til vondt når han beveger seg. Er det sånn for deg også?
Tenk snart er han her[emoji4] Så fantastisk[emoji3]
Det er så forståelig! Men dette går nok veldig veldig fint snart har du den lille i armene dine og da kommer alle andre bekymringer som følger oss gjennom resten av vårt liv som Mamma Lykke og redsel godt blandet sammen nyt den siste tiden med magen
Da er du ganske nøyaktig to uker bak ja!![emoji5] er 36+0 idag[emoji5]
Veldig rart!! Og plutselig er de her[emoji170][emoji170] ganske ubehagelig med bevegelser innimellom ja! Har spesielt et punkt langt opp på magen hvor det stikker skikkelig når han beveger seg rundt! Er helt på toppen av morkaka viser det seg, jeg spurte idag! Og mest sannsynlig er det litjmann som har sparka mye på akkurat det punktet, slik at jeg er litt «mørbanka» der som hun så fint kalte det[emoji23][emoji23]
Håper det[emoji173]️[emoji173]️ kommer vel bekymringer som perler på en snor vil jeg tro ja[emoji23][emoji23] men da har vi i det minste kommet oss et steg videre i livet vårt sammen[emoji173]️ vi gleder oss veldig[emoji173]️[emoji173]️
Ååååå nå er det like før [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ tenk at du snart er mamma! Skjønner katastrofe tanker, jeg hadde også det.. [emoji28] godt å høre at alt er fint med lillemann i magen [emoji7] stor klem
Jeg har også noen slike ømme punkter. Skvetter noen ganger skikkelig når han sparker til. Når du sier det, tror jeg faktisk at ett av dem er der hvor morkaka er. Kanskje den er ekstra sensitiv for spark?
Snart termin jo
WiiiiOKTOBER
Det er terminmåned og 27 dager igjen til termin! Om 3 dager er han ikke lenger prematur, og han må gjerne komme
Dette er så sprøtt!!!
Wohoho!! Nå blir det spennende å se om han blir oktober eller november bebisOKTOBER
Det er terminmåned og 27 dager igjen til termin! Om 3 dager er han ikke lenger prematur, og han må gjerne komme
Dette er så sprøtt!!!