En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Så utrolig fint rom han skal få [emoji7]

[emoji170][emoji170]

Takk[emoji7][emoji7]

Nå skal jeg starte med vask av babyklærne, for kommoden kommer opp i helga! Gud som jeg gleder meg[emoji7][emoji7]
Åh det er så stas med de små plaggene på snora (de første gangene. Etterhvert blir det litt for mye :p).

Nydelig :Heartred
Og gratulerer så mye som høygravid :joyful:

Tusen takk[emoji173]️

Ja, nå kan han vente i 13 dager, og så kan han bare komme[emoji173]️[emoji173]️

Så utrolig fint rom han skal få [emoji7]

Takk[emoji7][emoji7]

Falt helt for den tapeten, så den måtte jeg bare ha! Og så laga vi rommet kjønnsnøytralt, om vi evt får ei jente neste gang[emoji6] dette blir babyrom siden det er rett ved siden av vårt! Etterhvert blir det to barnerom i etasjen under! Det er gjesterom inntil videre[emoji7][emoji7] må jo være optimistisk og tenke at vi får et søsken etterhvert også[emoji173]️

Åh det er så stas med de små plaggene på snora (de første gangene. Etterhvert blir det litt for mye :p).

Haha, dèt tror jeg på!![emoji23][emoji23] første maskin går nå[emoji173]️

Første av maaange :hilarious:
Du må forevige det første stativet med et bilde. De første klærne er jo så bitte bitte små ❤️

Første av maaange :hilarious:
Du må forevige det første stativet med et bilde. De første klærne er jo så bitte bitte små [emoji173]️

Det skal jeg[emoji173]️[emoji173]️ barnerommet er helt vaska ned nå, så tenkte å tørke der inne! Da får jeg barnetapeten i bakgrunnen på bildet[emoji23][emoji23]

Treg du er med klær haha. Skjønner ikke at du har klart vente så lenge! Vasket her i uke 25/26 (heldigvis!) :P

Og kjempefint rom :D Gleder meg til å se ferdig! Mangler litt på rommet til Leah også, gleder meg til å få ferdig...

Treg du er med klær haha. Skjønner ikke at du har klart vente så lenge! Vasket her i uke 25/26 (heldigvis!) :P

Og kjempefint rom :D Gleder meg til å se ferdig! Mangler litt på rommet til Leah også, gleder meg til å få ferdig...

Tvangstanker er grunnen[emoji23][emoji23] kan ikke legge nyvaska klær tilbake i plastboksen, må legge rett i kommoden - kan ikke montere kommoden før rommet er ferdig - svigerfar har vært treeeg på å hjelpe oss!! Så jeg har masa myye de siste ukene[emoji23][emoji23] jaggu bra du fikk vaska tidlig!!

Takk[emoji7][emoji7] veldig fornøyd med rommet! Skal legge ut bilde når det er ferdig[emoji5][emoji5] dere har jo hatt en flytting midt oppi graviditet, fødsel og hele pakka!!! Så er jo ikke rart at ting ikke er helt ferdig! Og er jo egentlig ikke noe stress, bebisene sover jo ikke der i starten lell[emoji12] men er jo kos å ha det klart likevel[emoji7]

Tvangstanker er grunnen[emoji23][emoji23] kan ikke legge nyvaska klær tilbake i plastboksen, må legge rett i kommoden - kan ikke montere kommoden før rommet er ferdig - svigerfar har vært treeeg på å hjelpe oss!! Så jeg har masa myye de siste ukene[emoji23][emoji23] jaggu bra du fikk vaska tidlig!!

Takk[emoji7][emoji7] veldig fornøyd med rommet! Skal legge ut bilde når det er ferdig[emoji5][emoji5] dere har jo hatt en flytting midt oppi graviditet, fødsel og hele pakka!!! Så er jo ikke rart at ting ikke er helt ferdig! Og er jo egentlig ikke noe stress, bebisene sover jo ikke der i starten lell[emoji12] men er jo kos å ha det klart likevel[emoji7]

Trege svigerforeldre vet jeg alt om! Grunnen til at rommet ikke er ferdig her :P

Trege svigerforeldre vet jeg alt om! Grunnen til at rommet ikke er ferdig her :P

Haha, «bra» det ikke er bare meg da!! Men fy han var effektiv når han starta da! Var her to formiddager, og så var han ferdig[emoji12][emoji12]

Haha, «bra» det ikke er bare meg da!! Men fy han var effektiv når han starta da! Var her to formiddager, og så var han ferdig[emoji12][emoji12]

Det som er irriterende, for hun har vært her og kunne ha vært ferdig for maaaaaaaaaaaange uker siden..

Gleder meg til å se resultatet ❤️

Det som er irriterende, for hun har vært her og kunne ha vært ferdig for maaaaaaaaaaaange uker siden..

Gleder meg til å se resultatet [emoji173]️

Ser den!!! Håper dere snart blir ferdig[emoji7][emoji7]

For en effektiv helg[emoji7][emoji7] vi har fått gjort ferdig barnerommet[emoji170][emoji170] og idag har jeg rundvaska vårt soverom også, slik at det også er klart til litjmann skal sove der med oss![emoji173]️ må selvefølgelig gå over det noen runder til de neste ukene, men ikke vegger, lister og tak[emoji85] helt uvirkelig å ha en babyseng på soverommet vårt! Kjøpt bedside crib, men foreløpig får den stå for seg selv[emoji5][emoji5]

IMG_0270.JPG

IMG_0272.JPG

IMG_0273.JPG

IMG_0274.JPG

Kjempefint rom!! Tipper lillegutt kommer til å kose seg der :Heartblue

Så utrolig fint rommet er blitt [emoji7] Det må være magisk å ha et fiks ferdig barnerom klart [emoji3590] (Her er gutten halvannet år og rommet hans er fortsatt ikke ferdig [emoji23][emoji51]) Og gratulerer så mye som høygravid! Nå er det like før :D

Back
Topp