En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Jeg er så glad for at samboeren min fikk være med oss på barsel sist, det er uvurderlig:)

Det tror jeg på[emoji173]️[emoji173]️

Det er sant!![emoji7][emoji7]

Shiit, kan starte om fire uker, og da innenfor termin!! Hjeelpes meg!! Sykt å tenke på!! Følger han sin mor og far så kommer han på overtid! Men han kan fint gjerne skape en ny tradisjon[emoji7][emoji23][emoji23]

Fyttikatta for et regnvær det er her nede på Østlandet da!! Jeg kom til Skien igår[emoji12] må dog si at temperaturen er vesentlig mer behagelig enn når jeg var her i sommer[emoji23][emoji23]

Før du vet ordet av det sitter du med lillegutt i armene og forstår ikke hvor tiden ble av ❤️

Må være lokalt. Ikke regnet så mye her (enda). Bare litt i morges.
20 grader og sol/sky hele dagen og perfekt trillevær :D

Shit, tenk at du snart er i mål! [emoji33] og får håpe dere rekker frem til Trondheim i tide! Åhhh du har en så herlig tid foran deg nå [emoji847]

Før du vet ordet av det sitter du med lillegutt i armene og forstår ikke hvor tiden ble av [emoji173]️

Må være lokalt. Ikke regnet så mye her (enda). Bare litt i morges.
20 grader og sol/sky hele dagen og perfekt trillevær :D

Jaa[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Regnet ga seg litt her også utover dagen[emoji85][emoji85] men var greit, jeg fikk kjøpt de siste småtinga på listene mine!![emoji12][emoji12]

Shit, tenk at du snart er i mål! [emoji33] og får håpe dere rekker frem til Trondheim i tide! Åhhh du har en så herlig tid foran deg nå [emoji847]

Veeeit!! Sykt[emoji173]️[emoji173]️

Meget spent! Skal være en sånn svær NATO-øvelse her oppe i dalen, selvfølgelig midt rundt termin! Flere tusen soldater, og det er forventet store mengder med militærkjøretøy på veiene slik at vi har fått beskjed om at det må forventes mye køer og trafikkaos!! Tyyypisk!!

Gleder meg såå til han kommer[emoji173]️[emoji173]️

Veeeit!! Sykt[emoji173]️[emoji173]️

Meget spent! Skal være en sånn svær NATO-øvelse her oppe i dalen, selvfølgelig midt rundt termin! Flere tusen soldater, og det er forventet store mengder med militærkjøretøy på veiene slik at vi har fått beskjed om at det må forventes mye køer og trafikkaos!! Tyyypisk!!

Gleder meg såå til han kommer[emoji173]️[emoji173]️
Du får be om militær eskorte til sykehuset da [emoji23][emoji23]

Du får be om militær eskorte til sykehuset da [emoji23][emoji23]

Haha, ser for meg overskriftene i avisa! «Fødende kvinne ankom fødeavdelingen på St.Olavs i stridsvogn» [emoji23][emoji23] har jo vært litt av en kamp å få han inn der, så får avslutte det med stil[emoji23][emoji23]

Haha, ser for meg overskriftene i avisa! «Fødende kvinne ankom fødeavdelingen på St.Olavs i stridsvogn» [emoji23][emoji23] har jo vært litt av en kamp å få han inn der, så får avslutte det med stil[emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]

34+5, 40 dager til termin, HØYGRAVID[emoji173]️[emoji173]️

IMG_0244.JPG

Imorra skal vi på jordmorkontroll og fødselsforberedende samtale med jordmor, gleder meg til det[emoji5]

34+5, 40 dager til termin, HØYGRAVID[emoji173]️[emoji173]️

Vis vedlegget 275186

Imorra skal vi på jordmorkontroll og fødselsforberedende samtale med jordmor, gleder meg til det[emoji5]

Gratulerer med å tre inn i de høygravides rekker :D
Bare sjarmøretappen og innspurten igjen nå ❤️

Gratulerer med å tre inn i de høygravides rekker :D
Bare sjarmøretappen og innspurten igjen nå [emoji173]️

Tuusen takk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja, nå er det virkelig bare innspurten igjen! Bare vi kommer oss forbi 37+0, så kan han bare komme![emoji7][emoji7][emoji7]

Lykke til på fødselsforberedende samtale :) Vi var forrige uke. Var mest jeg og jm som satt og pratet da :hilarious: Mannen har forstått at jeg ikke vil bli plukket på og mast på under fødselen :p

Lykke til på fødselsforberedende samtale :) Vi var forrige uke. Var mest jeg og jm som satt og pratet da :hilarious: Mannen har forstått at jeg ikke vil bli plukket på og mast på under fødselen :p

Takk for det![emoji7] tror nok det blir slik her også! Sagt til mannen flere ganger at han må tenke på om det er noe han lurer på slik at han kan spørre jm, og jeg har spurt han om det er noe han lurer på! Får bare «nei» til svar! Nesten så jeg blir litt irritert, han virker så utrolig lite engasjert[emoji85][emoji85][emoji85]

34+6, 9. jordmordkontroll + fødselsforberedende samtale

Da har vi vært til jordmor! Godt å ha med mannen idag også, selvom han som forventet ikke sa så mye! Irriterte meg litt, men men! Han sa i etterkant at det var nyttig, og at jeg spurte om ting han ikke hadde tenkt tanken på engang[emoji23] så da er han vel såpass forberedt han føler at han trenger å være[emoji23][emoji23]

Ellers så var alt som normalt, og det er at det ikke er noen unormaliteter her i gården! SF mål 35, holder seg høyt! Urin negativ, blodtrykk fint, stabil vektoppgang på meg, hjertelyden ligger der den har liggi hele veien, ingen ødemer, og han ligger i hodeleie! Har ikke festa seg ennå! Ny UL blir bestilt, var ingen problem[emoji173]️ får beskjed om timen imorra, og det blir til uka! Skal bli godt[emoji173]️

Ellers er hun veldig positiv til at jeg går på gravidyoga, og at jeg sitter på fitnessball hjemme![emoji5]

Da er barnerommet klart for innredning[emoji173]️[emoji173]️ mangler strøm, men det kommer svoger som er elektriker og legger opp i helga! Er så fornøyd, og vi gleder oss så til å montere møbler i helga[emoji7][emoji7]

Image1537516396.398352.jpg

Image1537516404.298135.jpg

Image1537516411.305086.jpg

Back
Topp