Jeg er så glad for at samboeren min fikk være med oss på barsel sist, det er uvurderlig
Det tror jeg på[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så glad for at samboeren min fikk være med oss på barsel sist, det er uvurderlig
Det er sant!![emoji7][emoji7]
Shiit, kan starte om fire uker, og da innenfor termin!! Hjeelpes meg!! Sykt å tenke på!! Følger han sin mor og far så kommer han på overtid! Men han kan fint gjerne skape en ny tradisjon[emoji7][emoji23][emoji23]
Fyttikatta for et regnvær det er her nede på Østlandet da!! Jeg kom til Skien igår[emoji12] må dog si at temperaturen er vesentlig mer behagelig enn når jeg var her i sommer[emoji23][emoji23]
Før du vet ordet av det sitter du med lillegutt i armene og forstår ikke hvor tiden ble av [emoji173]️
Må være lokalt. Ikke regnet så mye her (enda). Bare litt i morges.
20 grader og sol/sky hele dagen og perfekt trillevær
Shit, tenk at du snart er i mål! [emoji33] og får håpe dere rekker frem til Trondheim i tide! Åhhh du har en så herlig tid foran deg nå [emoji847]
Du får be om militær eskorte til sykehuset da [emoji23][emoji23]Veeeit!! Sykt[emoji173]️[emoji173]️
Meget spent! Skal være en sånn svær NATO-øvelse her oppe i dalen, selvfølgelig midt rundt termin! Flere tusen soldater, og det er forventet store mengder med militærkjøretøy på veiene slik at vi har fått beskjed om at det må forventes mye køer og trafikkaos!! Tyyypisk!!
Gleder meg såå til han kommer[emoji173]️[emoji173]️
Du får be om militær eskorte til sykehuset da [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]Haha, ser for meg overskriftene i avisa! «Fødende kvinne ankom fødeavdelingen på St.Olavs i stridsvogn» [emoji23][emoji23] har jo vært litt av en kamp å få han inn der, så får avslutte det med stil[emoji23][emoji23]
34+5, 40 dager til termin, HØYGRAVID[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 275186
Imorra skal vi på jordmorkontroll og fødselsforberedende samtale med jordmor, gleder meg til det[emoji5]
Gratulerer med å tre inn i de høygravides rekker
Bare sjarmøretappen og innspurten igjen nå [emoji173]️
Lykke til på fødselsforberedende samtale Vi var forrige uke. Var mest jeg og jm som satt og pratet da Mannen har forstått at jeg ikke vil bli plukket på og mast på under fødselen
Koselig!Da er barnerommet klart for innredning[emoji173]️[emoji173]️ mangler strøm, men det kommer svoger som er elektriker og legger opp i helga! Er så fornøyd, og vi gleder oss så til å montere møbler i helga[emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 275529
Vis vedlegget 275530
Vis vedlegget 275531
Koselig!
Kjempefint barnerom!
Fint!!Da er barnerommet klart for innredning[emoji173]️[emoji173]️ mangler strøm, men det kommer svoger som er elektriker og legger opp i helga! Er så fornøyd, og vi gleder oss så til å montere møbler i helga[emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 275529
Vis vedlegget 275530
Vis vedlegget 275531
Fint!!