En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Takk[emoji7]

Hvordan går det med deg nå?[emoji8]

Det går opp og ned.. Fortsatt ikke peiling på hva som skjer videre, så jeg står rådvill og tålmodigheten er ikke på plass.. Men det går vel forhåpentligvis bedre etterhvert:Heartred så fint barnerommet ble:love7

Så nydelig rommet til lillegutt ble [emoji2][emoji173]

Rommet er kjempefint! Der vil han garantert trives :D

Pst! I morgen er det bare en uke igjen til oktober, til DIN terminmåned!! :D

Så utrolig fint rommet er blitt [emoji7] Det må være magisk å ha et fiks ferdig barnerom klart [emoji3590] (Her er gutten halvannet år og rommet hans er fortsatt ikke ferdig [emoji23][emoji51]) Og gratulerer så mye som høygravid! Nå er det like før :D

Tusen takk[emoji7][emoji7]

Det er en veldig god følelse at det er klart!![emoji173]️ ble ennå mer virkelig[emoji5]

Jo takk, søndag om 5 uker er det termin[emoji5][emoji173]️

Det går opp og ned.. Fortsatt ikke peiling på hva som skjer videre, så jeg står rådvill og tålmodigheten er ikke på plass.. Men det går vel forhåpentligvis bedre etterhvert:Heartred så fint barnerommet ble:love7

Uff, så utrolig slitsomt det må være i gå rundt slik i limboland!! Har du fått tatt blodprøvene??

Takk[emoji173]️[emoji7]

Rommet er kjempefint! Der vil han garantert trives :D

Pst! I morgen er det bare en uke igjen til oktober, til DIN terminmåned!! :D

I know[emoji7][emoji7] syykt!! 5 uker til termin idag! Bestevennina mi fikk bebis idag, hun hadde termin 3.oktober! Så har vært en følelsesladd dag, og jeg gleder enda mer nå[emoji173]️[emoji173]️

I know[emoji7][emoji7] syykt!! 5 uker til termin idag! Bestevennina mi fikk bebis idag, hun hadde termin 3.oktober! Så har vært en følelsesladd dag, og jeg gleder enda mer nå[emoji173]️[emoji173]️
Så koselig for dere å få barn så tett!! ❤️
Blir nok fint å dele barseltiden med henne!

Uff, så utrolig slitsomt det må være i gå rundt slik i limboland!! Har du fått tatt blodprøvene??

Takk[emoji173]️[emoji7]

Ja jeg er så sliten.. Har ikke fått tatt blodprøvene, venter på mens og den kommer vel til uken nå håper jeg:smiley-angelic001 de kunne ikke si noe om når jeg kunne være i gang igjen heller, så håper det er plass til oss så fort som mulig etter prøvesvar.. Hvis alt er bra såklart.

Så koselig for dere å få barn så tett!! [emoji173]️
Blir nok fint å dele barseltiden med henne!

Veldig fint![emoji173]️ Og nå bor vi «bare» 2 timer og 15 min fra hverandre! Nærmeste vi har vært på flere år, så det er veldig stas[emoji173]️ og våre bedre halvdeler er kompiser og spiller i band sammen, så er jo stor stas dette[emoji173]️

Ja jeg er så sliten.. Har ikke fått tatt blodprøvene, venter på mens og den kommer vel til uken nå håper jeg:smiley-angelic001 de kunne ikke si noe om når jeg kunne være i gang igjen heller, så håper det er plass til oss så fort som mulig etter prøvesvar.. Hvis alt er bra såklart.

Kjedelig å måtte gå å vente på mens også!! Men heldigvis ikke så lenge til du får tatt dem! Min erfaring er at når du er innenfor i systemet på St.Olavs så går det som regel kjapt å få satt igang igjen altså! Så tror nok du får en plan kjapt når de får prøvesvara! Tar dere AB-kur nå?[emoji5]

Kjedelig å måtte gå å vente på mens også!! Men heldigvis ikke så lenge til du får tatt dem! Min erfaring er at når du er innenfor i systemet på St.Olavs så går det som regel kjapt å få satt igang igjen altså! Så tror nok du får en plan kjapt når de får prøvesvara! Tar dere AB-kur nå?[emoji5]

Jeg håper det!:) nei, tenkte at vi starter på den når jeg har tatt blodprøven, da er vi ferdig med den til oppstart, hvis den varer i 6mnd, burde det gå bra, håper jeg:)

Jeg håper det!:) nei, tenkte at vi starter på den når jeg har tatt blodprøven, da er vi ferdig med den til oppstart, hvis den varer i 6mnd, burde det gå bra, håper jeg:)

Høres ut som en veldig god plan[emoji5][emoji5][emoji5]

36+0, UL-kontroll

Idag har vi vært på UL! Mest for å få senket skuldrene mine, siden jeg de siste ukene har fått mer og mer katastrofetanker! Nå er skuldrene senket[emoji170][emoji170] alt står bra til med litjmann! Han ble estimert til -2%, men dette var visst helt innafor! Magemålet er nok stort pga at han ligger høyt opp ennå! Jeg er langt over gjennomsnittet![emoji85] Han ligger fortsatt med hodet ned, og akkurat idag lå han som stjernekikker! Men jeg kjenner han flytter endel på seg sidelengs, så dette var var ikke noe å bekymre seg for! Han var aktiv, og lå og suttet på hånden sin[emoji170] hjertelyden var fin, det samme var blodgjennomstrømmingen i navlestrengen og morkaka så bra ut![emoji5] han ble estimert til 2660 g idag, og følger han sin egen kurve nå så regner hun med at han blir ca 3500/3600 om han kommer rundt termin[emoji5] vi satte ikke opp noe ny kontroll før vi evt må dersom jeg går over tiden!

Så fom med om en uke kan han bare komme[emoji170][emoji170] føde- og barselbag ble pakket igår, så vi er klare[emoji170]

Herregud jeg blir litt sentimental og misunnelig på det du har i vente nå :rolleyes:
Fødsel er tøft, men ganske fantastisk! ❤️ Og den første barseltiden, om så intens som den kan være, så er den helt unik ❤️

Herregud jeg blir litt sentimental og misunnelig på det du har i vente nå :rolleyes:
Fødsel er tøft, men ganske fantastisk! [emoji173]️ Og den første barseltiden, om så intens som den kan være, så er den helt unik [emoji173]️

Gleder oss veldig[emoji173]️[emoji173]️ er så spennende dette!! Er forberedt på overtid, men jeg håååper han vil ut litt før tiden![emoji173]️

Så fine mål på lillegutt [emoji173]️ Merker og at jeg ble litt beroliget siden mitt sf mål også er godt over gjennomsnittet [emoji85] men her også ligger han veldig høyt oppe, gnager meg på ribbeina!

Tenk at vi snart er i mål med de små nurkene våre [emoji170][emoji170]

Så fine mål på lillegutt [emoji173]️ Merker og at jeg ble litt beroliget siden mitt sf mål også er godt over gjennomsnittet [emoji85] men her også ligger han veldig høyt oppe, gnager meg på ribbeina!

Tenk at vi snart er i mål med de små nurkene våre [emoji170][emoji170]

Det gjør han her også! Presser seg oppover, så det er ubehagelig å sitte![emoji85][emoji85] var helt sikker på at han var stor, så var betryggende å høre at han ligger rundt normalen[emoji170]

Ja, tenk det!![emoji173]️ helt uvirkelig at de snart er her!! Håper din lillegutt snur seg igjen altså[emoji5]

Jeg blir også kjempe misunnelig på tiden du har foran deg nå [emoji170] Fødsel er tøft, men også fantastisk! Og du, ikke bekymre deg for sf målet. Jeg lå hele tiden over snittet, men fikk ei lita frøken godt under gjennomsnitt. Ikke festet hun seg heller, men fødsel fikk fint for det om - ut kom hun, på bare 10min pressing [emoji28]
Nyt tiden dere har alene nå, snart er livet snudd opp ned [emoji170]

Jeg blir også kjempe misunnelig på tiden du har foran deg nå [emoji170] Fødsel er tøft, men også fantastisk! Og du, ikke bekymre deg for sf målet. Jeg lå hele tiden over snittet, men fikk ei lita frøken godt under gjennomsnitt. Ikke festet hun seg heller, men fødsel fikk fint for det om - ut kom hun, på bare 10min pressing [emoji28]
Nyt tiden dere har alene nå, snart er livet snudd opp ned [emoji170]

Takk for beroliggende ord[emoji7][emoji7] er så utrolig spent og håper han kommer litt før- vi vil møte han[emoji170][emoji170] vi skal nyte tiden fremover nå![emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp