En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Wohoho!! :D Nå blir det spennende å se om han blir oktober eller november bebis :cool:

Jeg er realist så jeg tror November, men jeg håååper på Oktober❤️❤️ Spent på om han har festa seg når jeg skal til jordmor på onsdag! Har endel nedpress, stikkinger i «vesla» og MYE kynnere! Nå kommer de både når jeg er i aktivitet og når jeg slapper av! Før kom de stort sett bare når jeg var i aktivitet! Kjenner de er sterkere, så håper det er gode tegn❤️
 
Jeg er realist så jeg tror November, men jeg håååper på Oktober[emoji3590][emoji3590] Spent på om han har festa seg når jeg skal til jordmor på onsdag! Har endel nedpress, stikkinger i «vesla» og MYE kynnere! Nå kommer de både når jeg er i aktivitet og når jeg slapper av! Før kom de stort sett bare når jeg var i aktivitet! Kjenner de er sterkere, så håper det er gode tegn[emoji3590]

Jeg hadde aldri kynnere, så aner ikke hvordan akkurat det er [emoji28] Men håper for din del at det betyr fremgang [emoji4]
 
Nå synes jeg det er spennende for hver oppdatering her inne. [emoji16]
 
Åh, så spennende! Håper at han ikke utsetter ankomsten sin altfor lenge. :)
 
Nå synes jeg det er spennende for hver oppdatering her inne. [emoji16]

Åh, så spennende! Håper at han ikke utsetter ankomsten sin altfor lenge. :)

Spennende tid ja[emoji7][emoji7]

Jordmortime imorra! Har en følelse av at hodet ikke er festa enda! Er så himla mye bevegelse! Han blir kanskje mer «låst» når hodet er festa?[emoji848][emoji848][emoji848]
 
37+0[emoji173]️

Vi er innenfor termin og litjmann er ikke lenger regnet som prematur[emoji173]️ nå kan han bare komme[emoji173]️[emoji173]️

Var til jordmor igår, og alt fortsatt bare bra! Ingen forandring på noe egentlig, og det er jo positivt siden alt har vært bra hele veien[emoji173]️ fikk snakket litt om amming, og det var veldig greit! Magen vokser og vokser[emoji173]️ hun kjente han hadde kommet lenger ned i bekkenet, og hodet var delvis festet!!

Ellers går ting bra! Jeg begynner å bli mektig lei nå, og dagene hjemme blir lange! Igår starta jeg på matprosjektene mine, og tre middager med fiskegrateng havna i fryseren![emoji5] Jeg har mye kynnere, endel nedpress, stikkinger og endel mensmurringer! Og søvnen har blitt utrolig dårlig! Så jeg håper litjmann bestemmer seg for å komme snart[emoji173]️
 
Hurra for 37+0 :Heartred Nå kan han bare komme:wav
 
Hvordan går det med den flotte høygravide? :)
 
Hvordan går det med den flotte høygravide? :)

Joda, det går fint her! Straks ny uke[emoji5][emoji173]️ganske sikker på at jeg har en liten bihulebetennelse, og den er litt plagsom kjenner jeg! Sår og halvtett nese, øm/smerter i kinn/kjeve og rundt øynene + vondt i hodet! Så håper det gir seg snart! Litjmann er tydeligvis uberørt da, for han er helt vill om dagen[emoji23][emoji85] godt å kjenne det!! Får vel ringe legen om det ikke gir seg snart!

Ellers synes jeg han bare kan komme! Skal på modningsakupunktur på søndagen[emoji5][emoji5] håper det kan gjøre susen[emoji5]
 
38 uker sant? Da er du lengre på vei enn jeg kom ;)

Bihulebetennelse er noe driiiit! :arghh: Også som høygravid da :( Uff!! God bedring!
 
38 uker sant? Da er du lengre på vei enn jeg kom ;)

Bihulebetennelse er noe driiiit! :arghh: Også som høygravid da :( Uff!! God bedring!

38 uker idag ja[emoji5] så mer enn klar for at han bare kan komme! Eller, han kan godt drøye noen dager nå som jeg ikke er helt i form[emoji12] men er litt bedre idag, så da går det forhåpentligvis riktig vei[emoji5] er bare så sykt trøtt!! Men sover jeg på dagen så er jeg våken hele natta[emoji85][emoji85]

Ja, tenk det!! Var det i uke 37 S kom?[emoji5]
 
Hurra for 38+0 :Heartblue
 
Haha, jeg må le!! Da har kommende pappa vært på Wish og handla igjen[emoji23][emoji23][emoji23] blir alltid noe jakt- eller fiskepreget når det er han som handler[emoji23][emoji23]

IMG_0309.JPG
 
Hurra for snart termin :) Gått snart 11 uker lenger enn meg :p
 
38 uker idag ja[emoji5] så mer enn klar for at han bare kan komme! Eller, han kan godt drøye noen dager nå som jeg ikke er helt i form[emoji12] men er litt bedre idag, så da går det forhåpentligvis riktig vei[emoji5] er bare så sykt trøtt!! Men sover jeg på dagen så er jeg våken hele natta[emoji85][emoji85]

Ja, tenk det!! Var det i uke 37 S kom?[emoji5]

Sov så mye du kan nå ;) Det går greit mtp søvn etter fødsel også altså men mange tenker nok tilbake på late morgener i senga og anger litt på at de ikke tok seg tid (meg inkludert) :p

Du har gått en dag lengre enn meg nå ;)
 
Sov så mye du kan nå ;) Det går greit mtp søvn etter fødsel også altså men mange tenker nok tilbake på late morgener i senga og anger litt på at de ikke tok seg tid (meg inkludert) :p

Du har gått en dag lengre enn meg nå ;)

Jeg får prøve å ligge litt lenger i senga om morgenen da[emoji85][emoji85] idag våkna jeg halv seks, lå til kl syv! Da gadd jeg ikke mer[emoji12][emoji12] prøver å slappe av så mye som mulig på dagen, sålenge jeg ikke sovner![emoji12] skulle såå ønske jeg kunne sove både dag og natt!!

Hehe, okaj[emoji5] tror jeg blir å gå myyye lenger enn deg gitt[emoji85][emoji85]
 
Åhhh nå er han snart her [emoji2956]
Og ja, sov så godt og mye som du kan, blir lite av det senere [emoji28]
 
Back
Topp