En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Åhhh nå er han snart her [emoji2956]
Og ja, sov så godt og mye som du kan, blir lite av det senere [emoji28]

Det er han[emoji170]

Skulle ønske jeg klarte å sove mye nå[emoji85] typisk at det ikke går når man egentlig burde[emoji85]
 
Det er han[emoji170]

Skulle ønske jeg klarte å sove mye nå[emoji85] typisk at det ikke går når man egentlig burde[emoji85]
I know, hadde det akkurat likt selv på slutten [emoji28]
 
38+6, 11 dager til termin og siste kontroll hos kommune-JM[emoji5]

Da har jeg hatt siste kontroll hos JM jeg har gått til! Dèt var veldig rart!! Men, alt vel fortsatt[emoji173]️ fin fosterlyd, negativ urin, normalt blodtrykk og mye bevegelse[emoji5] magen hadde økt med 1,5 cm på to uker, men har sunket og litjmann er godt festet og ligger langt ned!

På søndag var jeg på modningsakupuntur, ikke gjort store utslag! Kanskje litt mer mensmurringer! Har utrolig mye kynnere og magen er helt stram store deler av tiden! Ikke vondt, men gjør det litt ubehagelig/vanskelig å bevege seg rundt! Håper de snart blir vonde slik at de kan gå over i rier!

Neste akupunkturtime blir onsdag om en uke, og da blir det en sv.kontroll i samme slengen! Da skal jeg på fødestua på lokalsykehuset[emoji5] de kommer til å sjekke modning, og evt strippe om det er mulighet for det! Blir spennende! Men jeg håper selvfølgelig han kommer før[emoji170][emoji170]
 
Så flott at han har festet seg :D hva vsr ditt sf-mål?

Jm målte ik min mage i dag siden legen gjorde det i forgårs. Men jeg skulle ønske hun hadde gjort det, for hun og legen har målt helt annerledes hele tiden.
 
Så flott at han har festet seg :D hva vsr ditt sf-mål?

Jm målte ik min mage i dag siden legen gjorde det i forgårs. Men jeg skulle ønske hun hadde gjort det, for hun og legen har målt helt annerledes hele tiden.

Helt supert at han er festa[emoji5][emoji5] SF-målet var 37,5 cm! Og slik jeg leser det av skjemaet så var det 36 cm 36+6! Men jeg husker ikke heelt!! Mulig det var 37 sist! Synes ikke det er så enkelt å tyde på grafen, og så glemte hun å krysse idag[emoji85]

Edit: sjekka symfysemåltråden nå, og jeg var 37 cm 36+6! Så da har den økt bare 0,5 cm!!
 
Helt supert at han er festa[emoji5][emoji5] SF-målet var 37,5 cm! Og slik jeg leser det av skjemaet så var det 36 cm 36+6! Men jeg husker ikke heelt!! Mulig det var 37 sist! Synes ikke det er så enkelt å tyde på grafen, og så glemte hun å krysse idag[emoji85]

Edit: sjekka symfysemåltråden nå, og jeg var 37 cm 36+6! Så da har den økt bare 0,5 cm!!
Er nok fordi han har festet seg at målet ikke har økt så mye :)
Mitt mål var 36,5cm i uke 38+1, og 38cm i uke 40+1. Skulle ønske magen ville synke, slik at det stagnerte litt :rolleyes:
 
Er nok fordi han har festet seg at målet ikke har økt så mye :)
Mitt mål var 36,5cm i uke 38+1, og 38cm i uke 40+1. Skulle ønske magen ville synke, slik at det stagnerte litt :rolleyes:

Ja, var vel egentlig det hun sa til meg også[emoji5][emoji5] helt normalt å flate ut på slutten! Jeg har liggi høyt hele veien!

Ganske like vi da![emoji5] er jo ikke alle magen synker på heller! Hvertfall ikke før rett før fødselen starter! Bærer du høyt da??
 
Tenk at han snart er her! Alt dere har ventet på ❤️
 
Ja, var vel egentlig det hun sa til meg også[emoji5][emoji5] helt normalt å flate ut på slutten! Jeg har liggi høyt hele veien!

Ganske like vi da![emoji5] er jo ikke alle magen synker på heller! Hvertfall ikke før rett før fødselen starter! Bærer du høyt da??
Ja, rimelig høyt. Føler den var litt lavere i dag, akkurat lagt ut mitt første magebilde i dagboken :D
 
[emoji173]️[emoji173]️ 1 uke til termin [emoji173]️[emoji173]️

Nå kan du komme litjmann[emoji173]️ mamma og pappa er såå klare for å møte deg nå! Du skulle bare visst hvor lenge vi har venta på nettopp deg[emoji173]️[emoji173]️

IMG_0345.JPG
 
[emoji173]️[emoji173]️ 1 uke til termin [emoji173]️[emoji173]️

Nå kan du komme litjmann[emoji173]️ mamma og pappa er såå klare for å møte deg nå! Du skulle bare visst hvor lenge vi har venta på nettopp deg[emoji173]️[emoji173]️

Vis vedlegget 278565
Åååå, masse lykke til❤️ Så fantastisk det blir å få møte han. Synes tiden har gått så utrolig fort siden du også holdt på med prøvingen☺️
 
Åååå, masse lykke til[emoji173]️ Så fantastisk det blir å få møte han. Synes tiden har gått så utrolig fort siden du også holdt på med prøvingen[emoji5]

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ jaa, det blir det!! Gleder oss så enormt!!

Så du skal igang igjen! Masse lykke til[emoji173]️[emoji8][emoji173]️[emoji8]
 
Ååå fine fine babymagen ❤️
Krysser fingrene for fødsel i løpet av kommende uke! :D
 
Back
Topp