....en liten en til - kanskje?

CD 33.

4947e836114fa60641a381f12b17f0ea.jpg


Fikk el-testene i posten idag så jeg tok en nå istad. Den er ikke så negativ som jeg hadde trodd. Har en mistanke om at kroppen prøver igjen, men vi får se. Økt sexlyst har jeg i alle fall og en del slim på papiret når jeg tørker meg [emoji4] Blir spennende å se!
 
CD 34.

88cf60b0c7b8c5e44995457590fcb490.jpg


Dagens el-test [emoji4] Synes den er litt sterkere idag. Fikk lagt inn aksjer i natt hvertfall. Jeg er veldig spent på om jeg får el nå! Måtte ta testen litt tidlig siden vi skal være borte idag, men jeg får se om jeg ikke klarer å snike inn en til litt senere. Etter erfaring pleier lh-toppen min å være høyere mot ettermiddagen [emoji4]

Begynner å få en del el-smerter nå, så vi får se om kroppen min lurer meg og jeg får mensen eller om egget klarer å slippe denne gangen! Krysser fingrene for sistnevnte [emoji111]
 
Oi så spennende !! El er sikkert rett rundt hjørnet , ser ihvertfall sånn ut på de testene:) el slim er jo også veldig lovende for at du er i den fertile perioden av syklusen. Satser på at kroppen din spiller på lag med deg nå. Uansett, håper du får en fin helg:)
 
Oi så spennende !! El er sikkert rett rundt hjørnet , ser ihvertfall sånn ut på de testene:) el slim er jo også veldig lovende for at du er i den fertile perioden av syklusen. Satser på at kroppen din spiller på lag med deg nå. Uansett, håper du får en fin helg:)

Det er helt klart gode odds for øyeblikket :) Krysser fingrene for jeg får positiv el-test om et par dager!
Tusen takk [emoji8] Håper du får en fin helg du også!
 
CD 35.

Dagens el-test:
bc12cbd964cbd90687b1fb5acb7fec6e.jpg


Jeg synes det er litt vanskelig å se om den er positiv eller ikke i virkeligheten. Bildene gir ikke helt riktig inntrykk, men jeg får se når den tørker helt. Synes det er litt lettere da :)
Jeg har noen krampaktige smerter i begge(!) egglederne mine idag. Våknet av det i natt. Skikkelig ubehagelig! Håper det er godt tegn.

Hittil ser testene mine ut slik:
08cd6992598713e21c1e2cbcc22cd9e5.jpg
 
CD 35.

Dagens el-test:
bc12cbd964cbd90687b1fb5acb7fec6e.jpg


Jeg synes det er litt vanskelig å se om den er positiv eller ikke i virkeligheten. Bildene gir ikke helt riktig inntrykk, men jeg får se når den tørker helt. Synes det er litt lettere da :)
Jeg har noen krampaktige smerter i begge(!) egglederne mine idag. Våknet av det i natt. Skikkelig ubehagelig! Håper det er godt tegn.

Hittil ser testene mine ut slik:
08cd6992598713e21c1e2cbcc22cd9e5.jpg
Nærmer seg :)
 
Det gjør det :)
Min var nesten positiv i går (innen fristen) og positiv etter fristen og den hadde tørket. Og i dag positiv som bare det (tester ettermiddag og kveld når det nærmer seg EL). Så tenker du enten får positiv i kveld eller i morgen :)
 
Min var nesten positiv i går (innen fristen) og positiv etter fristen og den hadde tørket. Og i dag positiv som bare det (tester ettermiddag og kveld når det nærmer seg EL). Så tenker du enten får positiv i kveld eller i morgen :)
Jeg fikk kvelt testetrangen og prøver meg på en i morgen [emoji4] Når jeg ser på testen nå i mer tørket tilstand ser jeg at den ikke er positiv. Forhåpentligvis blir den det i morgen og egget slipper [emoji7]
 
CD 36.

Dagens el-test:

f992757846f0fffc32c898a5508ebe35.jpg


Kjenner jeg ble litt frustrert [emoji19] Hadde håpet på et klart svar idag eller i morgen. Jeg har holdt meg mer enn lenge nok og drukket relativt lite så urinen skal ha vært konsentrert nok. Virka nesten som om det var en feil på testen, men jeg tror ikke det nå lenger. Så da er spørsmålene: har jeg hatt el? Slapp ikke egget likevel? Gikk jeg glipp av lh-toppen? Eller tuller kroppen min?

Samlet ser de slik ut
3caf89b66c12a2bd40a0726715fc5cb0.jpg

Nederste er den som ble tatt idag.

Søren altså. Jeg vil gjerne vite for å kunne begynne på Albyl-e [emoji85] Jeg tester i morgen også. Er den like svak eller svakere kan jeg anse meg selv som 1 dpo fra i morgen. Den er i alle fall sterkest fra igår når jeg ser de samlet. Og da får vi se om mensen kommer eller ikke, men skal jeg begynne på Albyl-e eller ikke? [emoji85] Åh, nå husker jeg hvor frustrerende dette kunne være [emoji23]
 
CD 36.

Dagens el-test:

f992757846f0fffc32c898a5508ebe35.jpg


Kjenner jeg ble litt frustrert [emoji19] Hadde håpet på et klart svar idag eller i morgen. Jeg har holdt meg mer enn lenge nok og drukket relativt lite så urinen skal ha vært konsentrert nok. Virka nesten som om det var en feil på testen, men jeg tror ikke det nå lenger. Så da er spørsmålene: har jeg hatt el? Slapp ikke egget likevel? Gikk jeg glipp av lh-toppen? Eller tuller kroppen min?

Samlet ser de slik ut
3caf89b66c12a2bd40a0726715fc5cb0.jpg

Nederste er den som ble tatt idag.

Søren altså. Jeg vil gjerne vite for å kunne begynne på Albyl-e [emoji85] Jeg tester i morgen også. Er den like svak eller svakere kan jeg anse meg selv som 1 dpo fra i morgen. Den er i alle fall sterkest fra igår når jeg ser de samlet. Og da får vi se om mensen kommer eller ikke, men skal jeg begynne på Albyl-e eller ikke? [emoji85] Åh, nå husker jeg hvor frustrerende dette kunne være [emoji23]
Ser ut som den nest nederste er sterkest, selv om den ikke er positiv. Kan jo hende at du har så kort lh topp at den ikke kom med på testen. Lykke til videre med testinga.
 
Ser ut som den nest nederste er sterkest, selv om den ikke er positiv. Kan jo hende at du har så kort lh topp at den ikke kom med på testen. Lykke til videre med testinga.
Ja, den er uten tvil den sterkeste. Jeg håper at jeg gikk glipp av lh-toppen! Tar en til etterpå og er den svakere igjen anser jeg meg selv som i dpo-land [emoji4] Da får vi bare se hva som skjer. En av tre ting skjer: enten mensen, graviditet eller ikke noe som helst fordi egget ikke slapp [emoji23]
Tusen takk [emoji8][emoji8]
 
Ja, den er uten tvil den sterkeste. Jeg håper at jeg gikk glipp av lh-toppen! Tar en til etterpå og er den svakere igjen anser jeg meg selv som i dpo-land [emoji4] Da får vi bare se hva som skjer. En av tre ting skjer: enten mensen, graviditet eller ikke noe som helst fordi egget ikke slapp [emoji23]
Tusen takk [emoji8][emoji8]
Da håper vi på alternativ 2, gravid ;)
 
Pp 1 - 1 dpo.

Usikker om jeg er i dpo-land, men jeg tar en sjanse. El-testen istad var ugyldig så jeg får se etterpå. Jeg har begynt på Albyl-e i alle fall, så får vi se hva som skjer om 14 dager [emoji4]
 
Pp1 - 2 dpo.

Vel. Ingenting å oppdatere med i alle fall. Dagene flyr litt unna med en liten i hus [emoji7] Idag har vi innekos siden været er helt pyton!

Jeg sendte mail til gynekologen min i natt faktisk [emoji23] Spurte om jeg kunne komme inn for en sjekk og prat. Jeg tror ikke kroppen min klarer å slippe eggene så om jeg evt skal prøve en omgang med pergo igjen. Det gjorde susen forrige gang hvertfall, og med tanke på historikken vår hadde det vært deilig å slippe å prøve i evigheter igjen. Spent på hva hun sier! [emoji4]
 
6d0958f006c21d52fad32e0c7c772d19.jpg


Absolutt ikke i dpo-land. Er som jeg mistenker (tror jeg), egget slapp ikke denne gangen heller [emoji19][emoji85]
Håper jeg får svar fra gyn i morgen!
 
Back
Topp