En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Skikkelig rart at ingen driver og styrer med forsikringene sine på lillejulaften......

Og fortsatt ingenting å gjøre her....

Kunne det ikke vært noen her på BV da som kjeda seg like mye som meg...

Takk for den.............

Friste meg på den måten a gitt...

Går nok bra....
Bare [&:] en time igjen til jeg er ferdig nå... Da går turen faktisk innom Ø til en liten mat stopp, med Grevinnen og Hovmesteren, på veien til mor!

satt å kjeda me nokka heilt for jævlig på jobb i dag i og vibeke... heldig du som kan sitte å surfe på nett da[8D]
hatt fem unga på avdelinga vår i dag vi... hardt å jobbe må en si...[:D] men klarte nå å bli sliten lell[8D] sitt her å trur i ska bli tullin!!! har så gale øresus[:@][:@]bli seriøst sanrt tullin[:@][8D][8D]hatt d stort sett heile tia sia helga... høres rett å slett ut som en radio som ikkje finn nokka kanal oppi hauet mitt[8D][8D][:D]

no ska i sitte å kjede me ett par tima til... joa og emilie dro akkurat t foreldran på middag...

no må i legge pinnekjøttet i vann her før i glemme d!![:D]
men første gangen i gjør ta her, så hvis i gjør nokka feil så si fra[8D]
tenkte bare å legge d i en stor bolle i har...i kaldt el lunka vann... ska sjekke d opp straks her[8D] fylle heilt opp med vann og la d stå på kjøkkenbenken el nokka... høre folk bruke å sette d i kjelleren, men i har ikkje nokka kjeller i[8D] bare ei overfylt bod som har omtrent samme temp som kjøkkenet så da spille d vel ingen trille.. og la d stå t kl 10 i morra tidlig... el ska i kanskje utsette d litt, for i har ikkje tia å begynne kl ti i morra... hmm... korti bør i egentlig begynne for å få middagen ferdig til fem/seks?? her snakker vi pinnekjøtt, ribbe, medisterkaka, julepølse, poteta, kålrabistappe(hjemmelaga), rødkål, hjemmelaga saus... hjelpes!! ka faen e d i har tenkt å gjør???[8D][8D] heldigvis får i hjelp fra mesterkokken joa[8D][8D][:D] får nå håpe d hvertfall[:D]

Juhu!!! Det er flere enn meg!!! [:D]

Hørtes slitsomt ut med øresus da!

heilt jævlig... føles ut som i e på en anna planet[8D] knis[:D] halve hauet e heilt "bedøvd" på en måte... kjennes ut som i har dott i heile hauet[8D] tihi... e ikkje grett[8D]

Æææææææææææææææææææææææææ..................................

Glad det ikke er meg!

Og nå er jeg også glad for at det bare er 20 minutter igjen til jeg kan ta juleferie!!!

Og nå er det 15 minutter igjen.... [:D]

FERDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG

God jul

gooood jul!!

Er litt lei julemat nå egentlig... Så det var godt å spise kylling og nudler sammen med Alexander i dag. Ha en rolig dag hjemme uten noe stress og mas, bare kosa oss med nye leker og vært ute og aka litt...
I morra er det tilbake på jobb... [:'(] Kort dag da, 10-14 så jeg skal vel overleve...

ORIGINAL: Vibeke :)

ORIGINAL: Lillepooh

ORIGINAL: Lillepooh

Da er jeg ferdig med en nisselue i str 2-3 år...
Passa til meg, faktisk...[8D]

Bilde??? Av deg med lua!!![:D]

You wish...!

Står øverst på ønskelista mi til jul det nå!!![;)]

Gikk dårlig med julegaveønsket...[8D]

Går nok bra....
Bare [&:] en time igjen til jeg er ferdig nå... Da går turen faktisk innom Ø til en liten mat stopp, med Grevinnen og Hovmesteren, på veien til mor!

Ja, og plutselig var det tia for å vinke opp til meg...[:D]

Nå er det noen dager siden jeg har kommet meg innom her gitt...
Hvordan er det med dere alle?! Overlevd jula?

Back
Topp