En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Lillepooh

ORIGINAL: Vibeke :)

Da er jeg ferdig med en nisselue i str 2-3 år...
Passa til meg, faktisk...[8D]

Bilde??? Av deg med lua!!![:D]

You wish...!

Står øverst på ønskelista mi til jul det nå!!![;)]

Gikk dårlig med julegaveønsket...[8D]

Går nok bra....
Bare [&:] en time igjen til jeg er ferdig nå... Da går turen faktisk innom Ø til en liten mat stopp, med Grevinnen og Hovmesteren, på veien til mor!

Ja, og plutselig var det tia for å vinke opp til meg...[:D]

Jupp...
Og med denna fartinga jeg har drevi med og skal gjøre denna jula så kan vi jo rent bli slitne av å vinke til hverandre... Skal forbi deg igjen i morra også jeg.......

Hmm...
Fikk en topp gitt...[:D]

Ganske heldig med den egentlig...

Nå er det noen dager siden jeg har kommet meg innom her gitt...
Hvordan er det med dere alle?! Overlevd jula?

Joda, kjennes da sånn ut...... Selvom jeg lurer på hvor alle fridagene ble av... Godt jeg snart skal ha noen dager til... [:D]

ORIGINAL: ~Star83~

Jauda...Sitter nå her jeg...[;)]

Her har vi ikke hatt stort å skravle om i det siste ser jeg............

Sånn nå er første strøket på lister og dører i gangen unnagjort. Etter ca to mnds juleferie fra malinga var det jammen på tide å få det unna, kanskje jeg blir helt ferdig snart....

Fikk den geniale ideen i går kveld at jeg skulle lakke dørhåndtakene mine, så nå er de blitt svarte og ligger strødd utover hele gangen........

Gleder meg til å bli ferdig nå kjenner jeg... Men det er moro å se forandringen da! Og om jeg må si det selv så er jeg egentlig ganske fornøyd...

Flink du er Vibeke![:)]

Kjeder meg idag jeg...[&:] Har vært sykemeldt 6 uker nå, så nå har jeg lyst på jobb igjen. [:D]
Hva holder dere andre jenter på med idag?

ORIGINAL: Mrs J.

Oi,har du vært sykemeldt så lenge ja...Hvordan går det med deg?

Jeg har ommøblert stua i dag.Venter mannen hjem med ny sofa og nye stoler til spisestua i dag.[:D]
Ellers så har jeg vært å shoppa bursdagsgave til Thea i dag.

Går bra nå, har hatt kyssesyka så har vært fryktelig slapp, men begynner å slippe taket nå.[:)]

Det er bare såå morsomt å ommøblere, det gjorde jeg igår.[:D] Ble ganske så fornøyd.[:)]Heldiggris du da, som får ny sofa og nye stoler.[:)]

Hva har du kjøpt til Thea da? Sliter med å finne ut hva vi skal kjøpe til Julian... han har absolutt alt, både av leker og klær...

ORIGINAL: buster

Kjeder meg idag jeg...[&:] Har vært sykemeldt 6 uker nå, så nå har jeg lyst på jobb igjen. [:D]

Her i huset er det sånn "altogingenting" dag i dag - jeg scrapper litt og surfer litt, og ungene har lekt med tre-togbanen - nå ser de på ThomasToget på DVD (slappe-av-tid for JR - snart sovetid for AN[;)])

Har tenkt på 2 hjulssykkel med støttehjul,men hun er så liten så hun rekker ikke ned enda.
Så det får hun heller til våren tenker jeg.

Vi tenker å la JR få en sånn tohjulssykkel uten pedaler - altså bare sete og ratt og to hjul - den er fantastisk til å trene balanse på.
Spørs om økonomien strekker til, da.. siden jeg punkterte et helt nytt dekk i går[:'(]

Uff stakkars deg som har hatt kyssesyka[&o]
Godt å høre at du er på bedringens vei.

Tja,hva har jeg kjøpt....
Bare noe vissvass...Skal sette inn penger på konto for hun trenger ingenting nå.
Men jeg kjøpte bare en liten Minnie Mus bamse,perlesett til å lage smykke og rompeakebrett bare så hun skal få noen pakker fra oss.[:)]
Vanskelig med bursdag rett etter jula...[&:]

Har tenkt på 2 hjulssykkel med støttehjul,men hun er så liten så hun rekker ikke ned enda.
Så det får hun heller til våren tenker jeg.

Vet hun får klær,penger og Hello Kitty dukkevogn fra familien så hun blir nok fornøyd vil jeg tro.
Klær setter hun utrolig stor pris på.[:D]

Ja kjempevanskelig nå etter jul... Tenkte å kjøpe han noen bøker og filmer, det blir han alltid glad for. Pappaen har veldig lyst å kjøpe firhjuling til han da... jeg er litt mer skeptisk og synes han er for liten. Men det spørs om det blir en firhjuling til våren.[&:][8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Her i huset er det sånn "altogingenting" dag i dag - jeg scrapper litt og surfer litt, og ungene har lekt med tre-togbanen - nå ser de på ThomasToget på DVD (slappe-av-tid for JR - snart sovetid for AN[;)])

Høres koselig ut.[:)] Er det stygt vær hos dere også? Er blåser og regner det skikkelig, absolutt innevær idag.[:)]

Vetle skal IKKE ha firhjuling!!!!! Det er farlig!!!! [8D] Han skal ikke ha noenting elektrisk eller noe slikt før han kan sykle, i hvert fall. Han skal lære seg det grunnleggende.. [8D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Vetle skal IKKE ha firhjuling!!!!! Det er farlig!!!! [8D] Han skal ikke ha noenting elektrisk eller noe slikt før han kan sykle, i hvert fall. Han skal lære seg det grunnleggende.. [8D][:D]

Si det til mannen min også da!!![:D][:D][:D] 

Firehjuling er kult.
Hadde nok kjøpt det til våre barn også hadde vi ikke bodd midt i et byggefelt.

Synes det er kult selv også, men ikke til MIN 3-åring.[8D] Er litt pysete av meg når det gjelder Julian.[8D]

Hehe Jone er også litt "på hogget" men da setter mor foten ned! Og han bare flirer! Tror han forstår poenget...

Hehe Jone er også litt "på hogget" men da setter mor foten ned! Og han bare flirer! Tror han forstår poenget...

Hehe, jeg tror jeg er nedstemt for lenge siden dessverre..[8D]

Barna her fikk elektrisk motorsykkel i sommer.
Den går ikke så fort,så de velger ofte syklene istedet for.[:D]

Hehe fart=spenning! [:D]

Sønnen til ei her på jobb havnet hos tannlegen etter en tur på 4-hjuling... Selv på innegjerdet området gikk det galt, og han kjørte ikke fort. Han bare snudde seg litt for å se på kompisene, og så så han ikke hvor han kjørte... Tror han slo tenna i "styret". Så ikke bra ut, nei...

Hehe fart=spenning! [:D]

Sønnen til ei her på jobb havnet hos tannlegen etter en tur på 4-hjuling... Selv på innegjerdet området gikk det galt, og han kjørte ikke fort. Han bare snudde seg litt for å se på kompisene, og så så han ikke hvor han kjørte... Tror han slo tenna i "styret". Så ikke bra ut, nei...

Huff....hørtes ikke noe godt ut... men ulykker kan jo skje hvor som helst, og han skal jo selvfølgelig ha sikkerthetsutstyr på seg når han bruker den.

Back
Topp