En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: buster

Flink du er Vibeke![:)]

Kjeder meg idag jeg...[&:] Har vært sykemeldt 6 uker nå, så nå har jeg lyst på jobb igjen. [:D]
Hva holder dere andre jenter på med idag?

Prøver nå så godt jeg kan... Gleder meg til å gå på stua og resten av leiligheta her etterhvert også nå... Tror bare jeg må vente til jeg har gjort unna litt bursdagsfeiring.

Sykmeldt i 6 uker, ja... Da tror jeg at jeg hadde gått på veggen!!! Vært hjemme i to dager her selv nå og det holder!!!

ORIGINAL: Mrs J.

Oi,har du vært sykemeldt så lenge ja...Hvordan går det med deg?

Jeg har ommøblert stua i dag.Venter mannen hjem med ny sofa og nye stoler til spisestua i dag.[:D]
Ellers så har jeg vært å shoppa bursdagsgave til Thea i dag.

Bilder??

Oi,har du vært sykemeldt så lenge ja...Hvordan går det med deg?

Jeg har ommøblert stua i dag.Venter mannen hjem med ny sofa og nye stoler til spisestua i dag.[:D]
Ellers så har jeg vært å shoppa bursdagsgave til Thea i dag.

Går bra nå, har hatt kyssesyka så har vært fryktelig slapp, men begynner å slippe taket nå.[:)]

Det er bare såå morsomt å ommøblere, det gjorde jeg igår.[:D] Ble ganske så fornøyd.[:)]Heldiggris du da, som får ny sofa og nye stoler.[:)]

Hva har du kjøpt til Thea da? Sliter med å finne ut hva vi skal kjøpe til Julian... han har absolutt alt, både av leker og klær...

Kyssesjuken hørtes ikke noe alright ut!!
Godt å høre at den driver og slipper taket nå, det kan jo henge i så utrolig lenge og slå deg ut i lang tid etterpå...

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Har tenkt på 2 hjulssykkel med støttehjul,men hun er så liten så hun rekker ikke ned enda.
Så det får hun heller til våren tenker jeg.

Vi tenker å la JR få en sånn tohjulssykkel uten pedaler - altså bare sete og ratt og to hjul - den er fantastisk til å trene balanse på.
Spørs om økonomien strekker til, da.. siden jeg punkterte et helt nytt dekk i går[:'(]

Usj da... Typisk det at sånt skjer når en egentlig ikke har så veldig mye til overs å gå på...

Ja kjempevanskelig nå etter jul... Tenkte å kjøpe han noen bøker og filmer, det blir han alltid glad for. Pappaen har veldig lyst å kjøpe firhjuling til han da... jeg er litt mer skeptisk og synes han er for liten. Men det spørs om det blir en firhjuling til våren.[&:][8D]

Her er det heldigvis litt tynt med klær om dagen, og Alexander fikk bare leker til jul, så da er det litt å ønske seg. Ellers så vurderer jeg å kjøpe en sånn "learning PC" til'n... Han er så opptatt av lap-top'n min om dagen, og da vi var innom lekebutikken her i jula så brukte jeg LAAANG tid på å få han med videre etter at han hadde oppdaget den, så vi får se...

ORIGINAL: Vibeke :)

Kjeder meg idag jeg...[&:] Har vært sykemeldt 6 uker nå, så nå har jeg lyst på jobb igjen. [:D]

Prøver nå så godt jeg kan... Gleder meg til å gå på stua og resten av leiligheta her etterhvert også nå... Tror bare jeg må vente til jeg har gjort unna litt bursdagsfeiring.

Sykmeldt i 6 uker, ja... Da tror jeg at jeg hadde gått på veggen!!! Vært hjemme i to dager her selv nå og det holder!!!

Har sovet 4 første ukene.[:D] Men to siste nå har vært bedre, så nå er jeg klar for jobb igjen.[:)]

Har tenkt på 2 hjulssykkel med støttehjul,men hun er så liten så hun rekker ikke ned enda.

Vi tenker å la JR få en sånn tohjulssykkel uten pedaler - altså bare sete og ratt og to hjul - den er fantastisk til å trene balanse på.
Spørs om økonomien strekker til, da.. siden jeg punkterte et helt nytt dekk i går[:'(]

Usj da... Typisk det at sånt skjer når en egentlig ikke har så veldig mye til overs å gå på...

Jada - er jo slutt på kontantstøtta for JR også nå, så da har vi noen tusen mindre inn denne mnd enn før[:'(]

menmen.. da mannen punkterte rett før jul, (helt vanlig kjøring på bare motorveier på østlandet) så måtte vi bytte 3 dekk (reservehjulet var også på tide å bytte ut) - så jeg er jo glad det ikke var jeg som kjørte begge gangene[8D]

Her er det heldigvis litt tynt med klær om dagen, og Alexander fikk bare leker til jul, så da er det litt å ønske seg. Ellers så vurderer jeg å kjøpe en sånn "learning PC" til'n... Han er så opptatt av lap-top'n min om dagen, og da vi var innom lekebutikken her i jula så brukte jeg LAAANG tid på å få han med videre etter at han hadde oppdaget den, så vi får se...

Det fikk han til jul. Var veldig populært.[:)] Sitter jeg med dataen, tar han fram sin også. Ser veldig viktig ut der han sitter.[:D]

Kyssesjuken hørtes ikke noe alright ut!!
Godt å høre at den driver og slipper taket nå, det kan jo henge i så utrolig lenge og slå deg ut i lang tid etterpå...

Nei er ikke noe særlig. Håper det verste er over nå.[:)]

Har sovet 4 første ukene.[:D] Men to siste nå har vært bedre, så nå er jeg klar for jobb igjen.[:)]

Godt å høre at du er i gang igjen!!! Du får prøve å ta det litt med ro da selvom jeg skjønner at loppene i blodet begynner å bli sprelske nå...

Jada - er jo slutt på kontantstøtta for JR også nå, så da har vi noen tusen mindre inn denne mnd enn før[:'(]

menmen.. da mannen punkterte rett før jul, (helt vanlig kjøring på bare motorveier på østlandet) så måtte vi bytte 3 dekk (reservehjulet var også på tide å bytte ut) - så jeg er jo glad det ikke var jeg som kjørte begge gangene[8D]

Dere har hatt virkelig flaks med dekka i det siste skjønner jeg...

Det fikk han til jul. Var veldig populært.[:)] Sitter jeg med dataen, tar han fram sin også. Ser veldig viktig ut der han sitter.[:D]

Syns jeg ser det!!!
Tror jeg må ut og shoppe en dag snart... Hva slags type er det Julian har?

Syns jeg ser det!!!
Tror jeg må ut og shoppe en dag snart... Hva slags type er det Julian har?

Ja det var det da, finner den ikke akkurat nå.[&:] Er sånn som han lærer bokstavene på, noe enkle spill og lage melodier. HUsker ikke hva den heter...

De hadde nemlig to forskjellige i den lekebutikken jeg var i. Den ene var en Ole Brumm greie, og den andre hmmmm lurer jeg på om var no fisher price el, kanskje...........

Skulle vi ha kjøpt sånn barne comp så ville det nok blitt den fra fisher price...
Har sett på den og den virker jo kjempe kjekk!!![;)]

De hadde nemlig to forskjellige i den lekebutikken jeg var i. Den ene var en Ole Brumm greie, og den andre hmmmm lurer jeg på om var no fisher price el, kanskje...........

Det er den fra Fisher Price Julian har, fant den nå.[:D] Den er veldig populær her iallefall.[:)]

Hmmm..... Da får vi se hva vi ender opp med når jeg endelig kommer meg så lang at jeg får handla litt til gullet mitt....

ORIGINAL: ~Star83~

Skulle vi ha kjøpt sånn barne comp så ville det nok blitt den fra fisher price...
Har sett på den og den virker jo kjempe kjekk!!![;)]

Hihi - litt ut av sammenhengen - jeg misforsto og trodde at du skulle ha deg BabyComp[;)][:D]

Her skjer det lite - har ikke skjedd noe særlig siden midten på side 1827[8D]

Her skjer det lite - har ikke skjedd noe særlig siden midten på side 1827[8D]

Back
Topp