En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Kan egentlig med trygghet si
at jeg kommer til å være trøtt når jeg våkner i morgen tidlig også...

ORIGINAL: nobody

ORIGINAL: Vibeke :)

no MÅÅÅÅÅ i gå å dusje!! faens klokke asså[:@][8D][:D]

nokken som gidd å dusje for me og kanskje??? *ork* hehehehe[8D]

Hmmmm..... Dusje skulle jeg også gjort i kveld, ja... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm............ Urg.....

men d e masse bedre å gjør d no, enn kl sju i morra tidlig!! og så måtte stå der dautrøtt å tørke håret etterpå å så rette d[&o] nødt å rette håret etter i klipte me så..ellers så ser i ut som ei heks[8D]

Jeg burde helt klart å gjort det i går kveld... For i dag var Sander'n ordentlig kosete på morra'n så vi ble liggende litt for lenge i senga til at det ble tid til no i dag tidlig...

syns du kunna sendt ett me premie da[8|][8D][:D]

HVA??? Ga dama meg feil lodd???.... Jeg ba jo om ett med premie jo....  Pokker...

faens kjærring!![8D][8D]

Gå innom og klage i morra jeg!!!

ja, gjør d!!![:D]

el send en mail t norsk tipping og si du ikkje e fornøyd me varen!!! i håp om at dem ska sende ei kasse me flaxlodd[8|]
[8D][:D]

DET hadde vært morro det!!!
Blir du med å skraper, eller?

ORIGINAL: Lillepooh

Sto du på baksia du, eller?

Næ... Framsia...

Hmmmm.... Kanskje det var jeg som var på baksia da...

Da er jeg ferdig med en nisselue i str 2-3 år...
Passa til meg, faktisk...[8D]

Bilde??? Av deg med lua!!![:D]

Næ... Framsia...

Ja, om ikke du var på sia...?!?

You wish...!

hehe...du asså lillepooh[:D] hadde vel nesten lagt me på tidspunktet, men sovna vel ikkje før halv fire...[&o]

syns du kunna sendt ett me premie da[8|][8D][:D]

HVA??? Ga dama meg feil lodd???.... Jeg ba jo om ett med premie jo....  Pokker...

faens kjærring!![8D][8D]

Gå innom og klage i morra jeg!!!

ja, gjør d!!![:D]

el send en mail t norsk tipping og si du ikkje e fornøyd me varen!!! i håp om at dem ska sende ei kasse me flaxlodd[8|]
[8D][:D]

i e me!!![:D]

minne me om den tida i va fjortis og bare gjor faen[8D] i og ei venninne skulle selge julekalendera for ett el anna...sånn type skrapekalender[8D] hadde en del sånne kalendera og vi satt oss liksågreit ned å skrapa alle sjøl vi[8|][&o] i håp om å vinne en stor sum.. også skulle vi betale tilbake igjen med pengan vi vant[8|] vant vi nokka??? ingen verdens ting på sikkert 50 kalendera... og trur d endte me at mamma og pappa måtte betale for oss i[&o][&o]
e ikkje grett[8D]

[8D][8D][:D]

Næ... Framsia...

Ja, om ikke du var på sia...?!?

Nææææ.... Holdt meg under tak, fordi det kom no vått ned fra himmelen

You wish...!

Står øverst på ønskelista mi til jul det nå!!![;)]

i e me!!![:D]

minne me om den tida i va fjortis og bare gjor faen[8D] i og ei venninne skulle selge julekalendera for ett el anna...sånn type skrapekalender[8D] hadde en del sånne kalendera og vi satt oss liksågreit ned å skrapa alle sjøl vi[8|][&o] i håp om å vinne en stor sum.. også skulle vi betale tilbake igjen med pengan vi vant[8|] vant vi nokka??? ingen verdens ting på sikkert 50 kalendera... og trur d endte me at mamma og pappa måtte betale for oss i[&o][&o]
e ikkje grett[8D]

[8D][8D][:D]

Foreldra dine er vel ikke de første som har endt i den situasjonen...

I går fikk jeg nesten litt abstinenser...

Fikk ikke logga meg inn her... LOGON FAILED, med store røde bokstaver.... Om og om og om og om igjen.... Men jeg kom inn igjen i dag, heldigvis...!!!

Tror jeg må passe på å legge opp nettadressen dit som favoritt....
Huska jo selfølgelig ikke den der jeg satt i går, og har den bare liggende i innboksen her for øyeblikket...
Men jeg fikk rydda litt i heimen da... Eller sortert meg selv utover i mange bunker............. Får gå på en runde til i dag så kanskje jeg blir ferdig til jul...

ORIGINAL: Mrs J.

Nei,nå er jeg plutselig alene her hjemme så da er det tid for å lage litt middag til alle kommer hjem.
Hjemmelaga spagetti i dag.Nammi.

Ja,du Vibeke.Du jobber jo i banken min tror jeg.[8|]Eller kanskje jeg er helt på bærtur[8|][8D]
Sr-bank!!!!Det er der du er?
Er så spent på renta om det skjer noe mere der snart....Hadde vært greit med enda lavere rente.

Nja, sånn delvis... Jeg jobber i en annen bank i alliansen.

Rentenedsettelser, ja... Synes de har kommet på løpende bånd her i hele desember jeg... Mista helt oversikten. Vet hos oss så har de møter nå om dagen og kommer vel til å komme med en offentliggjøring på mandag ang neste renteendring, så da får vi se hvordan det går... men på den annen side så går det vel egentlig bare nedover om dagen, og det er da bra!!!

Hvordan går det med firma til Kenneth om dagen 'a?

Back
Topp