En fersken spire og? - Mangojenta

Merker jeg ser mye tilbake til gamle poster nå, når jeg ikke forstår meg så mye på kroppen. Så da velger jeg å skrive ned alt jeg føler nå også, slik at jeg kan se tilbake hvis det trengs!

Hadde et skikkelig sammenbrudd nettopp. Tårene bare rant. Er så utrolig urettferdig å få falskt håp hver måned.. vi ønsker dette så sårt, og blir like glade hver gang det klaffer. Mannen er ikke like flink til å vise at det er vondt når det ikke går, men jeg vet han syntes det er vondt. Det er slitsomt å være helt knust i en uke etter hver pp. Men samtidig så mener jeg jo at det er verdt det når lille bebisen vår faktisk holder seg i magen til termin.

Har et bittelite håp om at tårer og følelses-berg og dalbane er hormoner som prøver å skyte fart igjen. Er veldig oppblåst og som sakt, litt murringer. Puppene er som sprekke klare ballonger:hilarious: Det var 11 eller 12 dpo testene begynte å øke igjen sist gang dette skjedde, så det vil si tirsdag / onsdag. Håper fortsatt, men kjenner det begynner å ta på. Vi er jo i utredning for habituell abort, men det tar tid. Har avtale med healeren jeg har vært til tidligere i vår, denne uken, for å gjøre det jeg kan i hvert fall.

Merker at det skjer noe nedi der, men det samsvarer jo ikke med testene.. Trenger alt babystøv jeg kan få akkurat nå:Heartpink Har så fryktelig lyst til å kose meg med voksende mage i høst:Heartpink

Merker jeg ser mye tilbake til gamle poster nå, når jeg ikke forstår meg så mye på kroppen. Så da velger jeg å skrive ned alt jeg føler nå også, slik at jeg kan se tilbake hvis det trengs!

Hadde et skikkelig sammenbrudd nettopp. Tårene bare rant. Er så utrolig urettferdig å få falskt håp hver måned.. vi ønsker dette så sårt, og blir like glade hver gang det klaffer. Mannen er ikke like flink til å vise at det er vondt når det ikke går, men jeg vet han syntes det er vondt. Det er slitsomt å være helt knust i en uke etter hver pp. Men samtidig så mener jeg jo at det er verdt det når lille bebisen vår faktisk holder seg i magen til termin.

Har et bittelite håp om at tårer og følelses-berg og dalbane er hormoner som prøver å skyte fart igjen. Er veldig oppblåst og som sakt, litt murringer. Puppene er som sprekke klare ballonger:hilarious: Det var 11 eller 12 dpo testene begynte å øke igjen sist gang dette skjedde, så det vil si tirsdag / onsdag. Håper fortsatt, men kjenner det begynner å ta på. Vi er jo i utredning for habituell abort, men det tar tid. Har avtale med healeren jeg har vært til tidligere i vår, denne uken, for å gjøre det jeg kan i hvert fall.

Merker at det skjer noe nedi der, men det samsvarer jo ikke med testene.. Trenger alt babystøv jeg kan få akkurat nå:Heartpink Har så fryktelig lyst til å kose meg med voksende mage i høst:Heartpink
Jeg har troen på at streken duker opp igjen :) :) :)

Takk for at du håper sammen med meg fineste Vanillaflower:Heartpink Er uansett så sinnsykt glad på dine vegne!

Denne er fra 9 DPO morgen :)
9 DPO morgen.jpg

Mens her på 10 DPO morgen var den neste blenda, 10 DPO kveld og 11 DPO morgen var de så blenda at jeg ikke tok bilde.
Og jeg er vanligvis flink å se streker som ikke er der engang :P
10 DPO.jpeg

11 DPO klokken 23.30 om kvelden tok jeg denne bare for moroskyld, hadde forberedt meg på kjemisk, Men så økte den igjen jo :) Og etter denne ble de bare sterkere og sterkere :)
ITS back 11 DPO 23.30.jpg

Derfor har jeg tro på at om noe sånn kan skje meg, så kan det vel skje deg og :) :) :)
Klemmer

Klarte ikke holde meg :hilarious: 3 timers MED drikke! Den vanskelig å se, men lettere i virkeligheten. STERKERE ENN I DAG MORRES, for da klarte jeg ikke å få bilde en gang! :wideyed:

0A62DE5B-3C4E-4894-B0AD-292B3D322F4B.jpeg

Last edited:
:sick006 Første oppkast ved denne graviditeten. Plis la spiren holde seg fast:smiley-angelic001:Heartpink

Går inn i 10 dpo med skikkelig sterke murringer:wideyed: Skjønner ingenting. Etter jeg spøy i dag, så har liksom alt roet seg. Men rundt 6-7 tiden begynte det å murre skikkelig. Nesten så mye at det er ubehagelig. Ligner ikke TR, så tviler på at det er hun som kommer dundrende..

Har bare 2 tester igjen, så planen er å droppe testing i morgen. Men vi får se hvor langt jeg klarer å holde det løftet :hilarious: Bestilt en stor pakke fra babyplan, da det er lettere å tyde strekene der syntes jeg. Problemet er bare at de kan jo komme helt i slutten av uken om jeg er uheldig.. Så må bruke de to siste testene med omhu. Har mange EL tester da:rolleyes::p

Hadde mistet skikkelig håpet i dag, men nå som murringene har begynt for fullt igjen får vi se hva som skjer:)

11 dpo :)

OKEI MYE INFO KOMMER :hilarious:

Drømt skikkelig mye rare drømmer i de siste nettene, men i natt da jeg hadde en skikkelig TYDELIG gravid drøm, skjønte jeg jo at det mest sansynlig kommer fra hormoner:p

Har hatt skikkelig mye slim og utflod nedentil de siste dagene (KUN BLANKT).

Våknet helt i svima, kvalm og svimmel. Men kriblet litt i magen da jeg visste jeg skulle teste. Finner en test, setter meg på do, åpner testen, DET ER INGEN STRIMMEL DER:wideyed:, tisser i koppen og finner en ny, ser i do i det jeg skyller ned, DER LIGGER PLASTPAKKEN TIL TESTEN JEG FØRST TOK:eek: skikkelig surrete denne morgenen med andre ord.

Kjenner på puppene, de her middels harde, kikker på testen, hele driten er rosa fordi fargen holder på å virke. Slipper ut hunden, han vil inn igjen, så setter jeg meg ved spisebordet og stirrer frem en strek på den jævla testen:wideyed::eek::rolleyes: WHAT! DET ER STREK DER I DAG!

Jeg aner ikke om det er en lurestrek eller ikke, men det er så langt ingen tegn til TR som skal komme alt fra nå til lørdag. Jeg er så prøve skada at jeg ikke helt klarer å tro på at det går bra, men er lov å håpe. Gleder meg så til å vise testen til mannen senere:Heartpink

1A4E6025-5A33-4DC7-B686-D2D01DC44744.jpeg
90D4F5CC-B789-4B98-B7CF-EFBB4151FC62.jpeg

99939870-AD01-48B5-B6ED-AEC627E5EF52.jpeg

A0FA7768-BD17-49BB-A523-44BF828FE538.jpeg

Vanillaflower du hadde rett:Heartpink:p

Vedlegg

• CE8D468A-CFAC-4D8A-9490-84BBACA54CA8.jpeg
    CE8D468A-CFAC-4D8A-9490-84BBACA54CA8.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 87
Last edited:
ÅÅåå se på streken ja :) :) :) :) Herregud dette er spennende :) :) :) :)
Jeg har skikkelig troa :) :) :) Men er du fri for tester nå :P ?

ÅÅåå se på streken ja :) :) :) :) Herregud dette er spennende :) :) :) :)
Jeg har skikkelig troa :) :) :) Men er du fri for tester nå :p ?
Jaaa:eek: men venter på stor pakke fra babyplan. Mulig jeg må hive meg innom et apotek nå etter familie middag:p sovna på sofaen i dag, men nå er murringen borte:wideyed: er vel litt opp og ned, men har kjent myye murring, strekking og stikking hele dagen frem til jeg sovna

Jaaa:eek: men venter på stor pakke fra babyplan. Mulig jeg må hive meg innom et apotek nå etter familie middag:p sovna på sofaen i dag, men nå er murringen borte:wideyed: er vel litt opp og ned, men har kjent myye murring, strekking og stikking hele dagen frem til jeg sovna
Blir i alle fall veldig spennende å se den neste testen :) :) :)

Ble vitaminer og en 2 pakk med g test på apoteket:p kipt å kjøpe mange tester hvis pakken fra babyplan pluttselig kommer i morgen:rolleyes:

men kjenner jeg ryker på en test allerede i kveld, så vi får se om jeg må enda en tur på apoteket hvis pakken ikke har kommet når jeg er tom igjen (aka i morgen kveld:hilarious:)

Får først se hva testen i kveld og i morgen sier:)

91451DEF-0174-4A5B-9F6D-CA76BB24A4B3.jpeg

Hvordan gikk testingen i dag? Bilde :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Ikke så bra:( er jo en annen test, men streken er så svak at jeg får så vidt bilde av den og da blir det i hvert fall vanskelig å se med kvaliteten her inne :p Merkelig når symptomene har økt de siste dagene.. ingen tegn til tr som skal komme om 2 dager heller:wideyed:

3B383361-7AD5-4EFB-AD05-C7B563969CA4.jpeg

Okei, så nå begynner jeg å bli gal. Jeg føler meg veldig gravid med murringer hele tiden. Strekking nederst i magen, oppblåst til den store gullmedalje, økt utflod, tunge pupper, sure oppstøt, trøtt, emosjonell osv.

Men er det virkelig mulig at testene varierer sånn? En dag positiv, to dager negativ, en positiv og så negativ igjen?:wideyed:

kjøpt en 8 pakk med rfsu sine strimler.. så har jeg et par til babyplan pakken kommer:p

Noen som har noen gode svar til meg? Er det mulig at jeg slapp ett egg super tidlig den fredagen som har blitt en kjemisk, og så at jeg også slapp ett den mandagen jeg fikk så mye EL slim? For da hadde jeg og mannen samleie på morningen hvis jeg ikke tar feil, så hvis det faktisk var et egg som slapp da så er jeg jo bare 9 DPO i forhold til den eventuelle eggløsningen. Er det mulig? For akkurat de dagene jeg hadde negative tester så mistet jeg jo litt symptomer, men så kom de tilbake igjen.

Jeg har lest veldig mange ganger her inne at RFSU sine er veldig dårlige tester :) Mange får ikke positivt på de før flere dager etter andre merker :)

Jeg har lest veldig mange ganger her inne at RFSU sine er veldig dårlige tester :) Mange får ikke positivt på de før flere dager etter andre merker :)
Oi oki, har ikke prøvd de enda. Men var egentlig bare for å ha noe i mellomtiden som ikke er superdyre cb tester:p

men tror du det er mulig at jeg har hatt to eggløsninger? Høres jo helt sykt ut, men forstår virkelig ingenting... kanskje den testen jeg tok i går ikke var så god som de jeg har tatt tidligere. At de ikke slår ut like lett som de andre

Back
Topp