En fersken spire og? - Mangojenta

Oi oki, har ikke prøvd de enda. Men var egentlig bare for å ha noe i mellomtiden som ikke er superdyre cb tester:p

men tror du det er mulig at jeg har hatt to eggløsninger? Høres jo helt sykt ut, men forstår virkelig ingenting... kanskje den testen jeg tok i går ikke var så god som de jeg har tatt tidligere. At de ikke slår ut like lett som de andre
har hørt om at kroppen prøver å slippe egget på nytt, men ikke om flere på en syklus (men i teorien er vel alt en mulighet :) Mer sannsynlig at to egg slapp, og et festet seg og slapp og det andre deretter festet seg?? hmmm
Krysser i alle fall fingrene for at dette blir bra :)

har hørt om at kroppen prøver å slippe egget på nytt, men ikke om flere på en syklus (men i teorien er vel alt en mulighet :) Mer sannsynlig at to egg slapp, og et festet seg og slapp og det andre deretter festet seg?? hmmm
Ja det er vel ikke mulig:hilarious: nei jeg vet faktisk ikke. Håper fortsatt litt, men når jeg får positiv og negativ om hverandre, mister jeg litt troa

Tok en nå bare for å sjekke hvordan de var:wideyed: er jo en liten rosa strek. En time siden jeg tissa + en brus er drukket. Kanskje det er et bittelite håp likevell? Vet noen får skygger på disse, men spent på å teste etter 4 timers urin i kveld uansett:Heartpink dette er jo ikke tidligtest en gang:p suuuuper svak strek da:hilarious:

78997363-DBF0-40FB-8542-E69B34B37E78.jpeg

Tok en nå bare for å sjekke hvordan de var:wideyed: er jo en liten rosa strek. En time siden jeg tissa + en brus er drukket. Kanskje det er et bittelite håp likevell? Vet noen får skygger på disse, men spent på å teste etter 4 timers urin i kveld uansett:Heartpink dette er jo ikke tidligtest en gang:p suuuuper svak strek da:hilarious:

Vis vedlegget 335661
Ser en svak antydning ja :) :) Vet og at streken vises sååå mye bedre hjemme enn på bildene :) :) :) :)
Gleder meg til neste :)

Ser en svak antydning ja :) :) Vet og at streken vises sååå mye bedre hjemme enn på bildene :) :) :) :)
Gleder meg til neste :)
Huff man blir helt kjørt i hodet av denne prøvingen:p

legger ut bilde av kvelds testen! Nå blir det en liten time på sofaen:dead:

Her kommer kveldens test:) murrer fortsatt, men ble bare på litt over 3 timers urin, ble så tørst:hilarious:

Det er en super svak strek der, men vet ikke om dere kan se den på bildet:p kom på i sta at det er jo vanlig test, ikke tidlig. HVIS det er riktig at EL har vært senere enn jeg tror så er jeg jo bare 9 DPO, men jeg vet jo ikke sikkert.

oppdaterer med test i morgen tidlig også:) nå skal jeg kose meg med mannen, serie og pulled pork sliders til kvelds:Heartpink
AA2B1165-F935-4973-B34E-9B857F559209.jpeg

13 / 10 DPO:p aner faktisk ikke lenger hva jeg skal forholde meg til:hilarious:

tatt en ny test, fortsatt ikke tidligtest. Men det er utrolig nok en liten svak strek! BITTELITT sterkere enn i går kveld. Håper babyplan testene kommer i dag så jeg kan få testet med tidligtest heller!

har ikke noe bilde da mannen trodde det var gamle tester som skulle kastes når han ryddet badet :eek: men legger ut av en ny i kveld i hvert fall! Forhåpentligvis babyplan:Heartpink

Kvalmen kommer og går, puppene er harde av og på og murrer bittelitt. Er ikke sikkert det går veien, men ingen tegn til tr i hvert fall!

13 / 10 DPO:p aner faktisk ikke lenger hva jeg skal forholde meg til:hilarious:

tatt en ny test, fortsatt ikke tidligtest. Men det er utrolig nok en liten svak strek! BITTELITT sterkere enn i går kveld. Håper babyplan testene kommer i dag så jeg kan få testet med tidligtest heller!

har ikke noe bilde da mannen trodde det var gamle tester som skulle kastes når han ryddet badet :eek: men legger ut av en ny i kveld i hvert fall! Forhåpentligvis babyplan:Heartpink

Kvalmen kommer og går, puppene er harde av og på og murrer bittelitt. Er ikke sikkert det går veien, men ingen tegn til tr i hvert fall!
Hvor ble det av testen du skulle legge ut i går kveld? Har du tatt flere ? :love7

Hvor ble det av testen du skulle legge ut i går kveld? Har du tatt flere ? :love7
Sovnet på sofaen :hilarious: når jeg våknet og bare skulle legge meg var ikke en test i tankene:p

MEN! Jeg har tatt en Babyplan tidligtest nå og det er en svak rosa strek:Heartpink det er vanskelig å få et klart bilde før den er tørr:) men hiver ut likevel. Veldig veldig svak, så er ikke sikkert dere ser det med kvaliteten her inne

Våknet kvalm og uggen i form i dag, murringen tok seg opp i går. Stikker også veldig i venstre eggstokk som var den siden jeg fikk eggløsning fra denne måneden. Har hørt at det kan stikke litt før IKM fordi eggstokken produserer det gule legemet som gjør at mensen ikke kommer. Men vet ikke lenger:rolleyes: begynner å miste motet litt:p blir veldig overrasket hvis testene øker de neste dagene!

A977B0CB-433D-40CA-8765-56122D5684C8.jpeg

Last edited:
Håper,og i det lengste at dette skal gå veien :)
Har tenkt litt:rolleyes: kan det hende at de første positive jeg fikk var falske? Siden det var en heeelt hvit strek ved siden av streken:wideyed: kan det være at det er reste blekk på tester med mye farge? Og at murringen jeg hadde i begynnelsen var at egget prøvde å slippe?

For hvis det er jeg jo mye kortere enn jeg trodde. Prøver bare å tenke ut mulige senarioer for hva som har skjedd. For streken jeg fikk i dag er jo sterkere enn i går?

Jeg aner ikke altså:p får bare fortsette å teste til tr eventuelt kommer:) hvis jeg hadde EL første gangen jeg trodde, så skal jo tr komme i morgen

Har tenkt litt:rolleyes: kan det hende at de første positive jeg fikk var falske? Siden det var en heeelt hvit strek ved siden av streken:wideyed: kan det være at det er reste blekk på tester med mye farge? Og at murringen jeg hadde i begynnelsen var at egget prøvde å slippe?

For hvis det er jeg jo mye kortere enn jeg trodde. Prøver bare å tenke ut mulige senarioer for hva som har skjedd. For streken jeg fikk i dag er jo sterkere enn i går?

Jeg aner ikke altså:p får bare fortsette å teste til tr eventuelt kommer:) hvis jeg hadde EL første gangen jeg trodde, så skal jo tr komme i morgen
Det er mange muligheter ja :) og siden du ikke testet for EL, er jo slt mulig. Gleder meg til kveldens test da :)

Da har jeg bestilt telefon konsultasjon i dag på Sørlandet Privatsykehus. Er SÅ utrolig lei av at ting tar så lang tid i det offentlige. Over en måned siden jeg tok blodprøver og fortsatt ikke fått svar..:( Høres kanskje egoistisk ut, men er virkelig ikke ment slik. Forstår jo veldig godt at det er stor pågang pga corona, men det er derfor jeg heller prøver en annen tjeneste som muligens har mer tid til situasjoner som dette:)

Begynner å tære på. Hadde problemet vært at vi ikke unnfanget, så hadde saken vært annerledes. Men jeg blir jo gravid HVER eggløsning, og mister enten tidlig eller senere. Seneste jeg har mistet er MA i uke 8. Nå er det åttende pp'en vi er inne i..

Får jo et stort håp om at det er endelig vår tur hver gang, men så går det rett vest hver gang. Man begynner jo å se for seg fremtiden og et nytt kapittel hver gang også, for å så måtte omstille seg igjen når første dråpen med blod kommer. Det er tungt.

Planen min er å høre om det er noe de kan gjøre, eventuelt om jeg kan få prøve hormonstøtte neste pp? Har jo vært til flere gynekologiske undersøkelser ved offentlig sykehus, og alt ser ut til å være bra nedi der, så da må det jo være noe annet? hmm...

MEN det er fredag, det er sol, svømmehallen etterfulgt av fredags taco står på planen. Så skal ikke la en fin dag bli kastet bort av en kjip situasjon jeg ikke kan gjøre noe med akkurat nå. Men veldig spent på hva de sier på konsultasjonen senere!

Har du sjekket at ikke svaret på blodprøven f.eks ligger inne på furst? Der kan du logge på med min id. Selvfølgelig ikke sikkert at prøven er analysert der da, men verdt å sjekke om du ikke allerede har gjort det :)

Ser dessverre ingen strek på testen din, men håper virkelig for deg!!

Kanskje progesteronstøtte er det du trenger for at det skal sitte? :)

Har du sjekket at ikke svaret på blodprøven f.eks ligger inne på furst? Der kan du logge på med min id. Selvfølgelig ikke sikkert at prøven er analysert der da, men verdt å sjekke om du ikke allerede har gjort det :)

Ser dessverre ingen strek på testen din, men håper virkelig for deg!!

Kanskje progesteronstøtte er det du trenger for at det skal sitte? :)
Ja svaren er jo der, men det er jo ikke hcg prøve jeg tok. Er noe som heter gentesting for å utelukke diverse årsaker. Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter :p

Skjønner veldig godt at du ikke ser strek, er kun svaak rosa linje i virkeligheten, så fikk ikke et bilde der den vises. Men har lovet damene som ventet på bilde å legge ut likevel.

Når jeg endret EL dagen til dagen etter jeg fikk EL slim, så ble jeg flyttet til 10 dpo, og hvis det stemmer er det jo ikke veldig rart om testene er så svake. Litt lengre opp i dagboken har jeg skrevet om at jeg trodde jeg hadde EL 5 dager for tidlig skjønner du, men mulig kroppen bare prøvde å slippe men ikke fikk det til.

Håper på å få progesteronstøtte ja, men fastlegen og gynekologen min er uenige, så da går jeg heller privat for å få en mening utenfra.

Ja svaren er jo der, men det er jo ikke hcg prøve jeg tok. Er noe som heter gentesting for å utelukke diverse årsaker. Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter :p

Skjønner veldig godt at du ikke ser strek, er kun svaak rosa linje i virkeligheten, så fikk ikke et bilde der den vises. Men har lovet damene som ventet på bilde å legge ut likevel.

Når jeg endret EL dagen til dagen etter jeg fikk EL slim, så ble jeg flyttet til 10 dpo, og hvis det stemmer er det jo ikke veldig rart om testene er så svake. Litt lengre opp i dagboken har jeg skrevet om at jeg trodde jeg hadde EL 5 dager for tidlig skjønner du, men mulig kroppen bare prøvde å slippe men ikke fikk det til.

Håper på å få progesteronstøtte ja, men fastlegen og gynekologen min er uenige, så da går jeg heller privat for å få en mening utenfra.
Hvorfor er fastlegen din og gynekologen din uenige ? :eek:

Hvorfor er fastlegen din og gynekologen din uenige ? :eek:
Fastlegen min sendte meg til gynekolog for grundig sjekk og for å få info/og resept på hormonstøtte.

Dette var da ikke gynekologen enig i og vil ha en full screening av syklus, livmor og blodprøver. Fastlegen mener jeg burde få prøve hormonstøtte imens da det tar lang tid med alt av undersøkelser og prøver pga corona og at hormonstøtte ikke er farlig å prøve, men gynekologen er uenig for hun vil finne årsak (selv om hun nevnte at det kanskje ikke var en spesifik årsak etter en kort titt med innvendig ul i livmor?).

Så da ønsker jeg å høre hva en tredje part mener :p

Back
Topp