En fersken spire og? - Mangojenta

Har vært i svømmehallen med mannen i dag, og har vært helt fantastisk å kjenne på skikkelig gravid murring hele dagen:Heartpink Etter så fin test i dag + sterke murringer prøver jeg å legge bort bekymringer (så langt det går) og nyte dette lille mirakelet som forhåpentligvis graver seg godt tilrette i magen:shy:

vi har snakket litt om hvorfor det skal gå akkurat denne gangen, for å ha en litt positiv innstilling. Og når jeg tenker meg om, så er det faktisk en del ting som er annerledes denne pp’en i forhold til de andre. Så tenker å ramse dem opp, slik at jeg har det skrevet ned!

- selve mensen sist gang var jo heeelt helt grusomt. har skrevet om det her i dagboken men var jo faktisk så ille at jeg vurderte å dra på legevakta. Spøy og svimla om hverandre.. jeg har slitt med mensensmerter siden jeg fikk mensen, så dette var 10 hakk opp i smerte for å si det sånn! håper kanskje det var livmoren som tok seg en skikkelig rens / høstrengjøring:p

- eggløsning kom 5 dager for tidlig, noe jeg håper betyr at det var et egg som var skikkelig klart og modent for befruktning

- fått tidlig positiv test + god stigning i forhold til hvor kort jeg er kommet

- ganske sterke symptomer som kommer og går igjennom dagen, murring og sure oppstøt er de jeg kjenner igjen som er skikkelig tilstede allerede

- nye symptomer denne runden: fryser lett, litt akutt kvalm her og der(spøy nesten av snus ånden til mannen i dag:hilarious:), økt slim i slimhinner i hals og nedentil som tydeligvis kan hende med noen), halsbrann:wtf:

Håper dette er gullegget :) :) :)
skal du teste mer i kveld???? Mine var sterkere på kveld :) :)

Og enda et argument: Du skal jo være med meg inn i Mai 2021 gruppen :) :)

Litt usikker enda, kanskje jeg ryker på en i kveld:shy: legger ut bilde hvis det, hvis ikke kommer det garantert et i morgen :p

selvfølgelig må jeg være med i mai gruppa! Tenker å vente til IKM før jeg tørr å komme inn der da:rolleyes:

Litt usikker enda, kanskje jeg ryker på en i kveld:shy: legger ut bilde hvis det, hvis ikke kommer det garantert et i morgen :p

selvfølgelig må jeg være med i mai gruppa! Tenker å vente til IKM før jeg tørr å komme inn der da:rolleyes:
Jeg fikk skikkelig troen nå på at du blir å kommer etter :) :) :) :)

Røyk på en test, selv om det var en utrolig dum ide med tanke på at jeg hadde drukket en stor brus og en halv liter vann:hilarious: da nytter det ikke på 7 DPO. Super svak strek, men stresser ikke av det:p

8 DPO

Ny test i dag, ikke like sterk som i går:( gir ikke opp håpet helt ennå da det fortsatt er tidlig.. men kjente jeg fikk en knekk der ja. Er det bare meg som overreagerer? Husker jo den gangen vi kom lengst, til uke 8, da fikk jeg tydelig strek veldig tidlig før de ble super svake og så sterkere rundt 13 DPO.

Har bare skikkelig troa denne gangen.. Tror jeg muligens venter litt med å teste mer (lover ingenting:hilarious:)

Har fortsatt mye symptomer i det minste. Våknet grytidlig av sure oppstøt, og murrer fortsatt litt. + litt kvalme som kommer som en liten bølge i ny og ne. Får prøve å få i meg litt mat og vann + en liten kaffe:shy:

292A5498-D933-4033-A868-AD353C7F5941.jpeg

Last edited:
8 DPO

Ny test i dag, ikke like sterk som i går:( gir ikke opp håpet helt ennå da det fortsatt er tidlig.. men kjente jeg fikk en knekk der ja. Er det bare meg som overreagerer? Husker jo den gangen vi kom lengst, til uke 8, da fikk jeg tydelig strek veldig tidlig før de ble super svake og så sterkere rundt 13 DPO.

Har bare skikkelig troa denne gangen.. Tror jeg muligens venter litt med å teste mer (lover ingenting:hilarious:)

Har fortsatt mye symptomer i det minste. Våknet grytidlig av sure oppstøt, og murrer fortsatt litt. + litt kvalme som kommer som en liten bølge i ny og ne. Får prøve å få i meg litt mat og vann + en liten kaffe:shy:

Vis vedlegget 335329

8 dpo er jo fortsatt veldig veldig tidlig, jeg fikk ikke antydning til strek en gang 8 dpo, og det er fort gjort at de varierer i styrke i starten, kommer jo ann på urinkonsentrasjon, når på døgnet du tester og fargestoff i testen osv. Håper du kommer etter i Mai2021 gruppa :Heartpink

8 dpo er jo fortsatt veldig veldig tidlig, jeg fikk ikke antydning til strek en gang 8 dpo, og det er fort gjort at de varierer i styrke i starten, kommer jo ann på urinkonsentrasjon, når på døgnet du tester og fargestoff i testen osv. Håper du kommer etter i Mai2021 gruppa :Heartpink
Takk for oppmuntring:Heartpink Ja er veldig sant det du sier. Tok begge på samme tid, med veldig konsentrert urin. Men det betyr ikke at kroppen har produsert like mye hcg over natten i natt som i går natt. Og testene kan jo være svært forskjellige. Får nesten bare vente og se:rolleyes:

8 DPO

Vis vedlegget 335329
Om vi ikke ser på strekene fra tidligere dager, er jo en slik strek på 8 DPO helt magisk i seg selv :)
Jeg hadde også begynnende strek fra 7DPO i denne runden, og den forsvant helt (så konkluderte med kjemisk) MEN den dukket opp igjen og har fått 3+ for mange dager siden :) :) :) Bildene ligger i boka :) :)
Og om du har opplevd noe lignende før så kanskje det skjer igjen :)

Om vi ikke ser på strekene fra tidligere dager, er jo en slik strek på 8 DPO helt magisk i seg selv :)
Jeg hadde også begynnende strek fra 7DPO i denne runden, og den forsvant helt (så konkluderte med kjemisk) MEN den dukket opp igjen og har fått 3+ for mange dager siden :) :) :) Bildene ligger i boka :) :)
Og om du har opplevd noe lignende før så kanskje det skjer igjen :)
Åh takk dette ga litt håp:) ønsker så fryktelig å komme inn i mai gruppa :Heartpink

og som sakt har jeg opplevd det før ja. Så gir ikke opp helt enda. Kjente skikkelig stikking i puppene i dusjen tidligere i dag, så det er jo et godt tegn!

Åh takk dette ga litt håp:) ønsker så fryktelig å komme inn i mai gruppa :Heartpink

og som sakt har jeg opplevd det før ja. Så gir ikke opp helt enda. Kjente skikkelig stikking i puppene i dusjen tidligere i dag, så det er jo et godt tegn!
Gleder meg til å se kveldens tester :) :) Vil og ha deg inn i Mai :) :) :)

:)også 8 DPO

Må bare få skrevet dette ned, da det er et helt nytt eventuelt symptom:p beklager for detaljer:hilarious:

var nettopp på toalettet for å tisse, og når jeg tørket meg kjent jeg at jeg var klissvåt nede. Ikke sånn tisse klissvåt, men som ved mensen. Men da jeg så på papiret var det ekstremt mye mere utflod enn jeg pleier å ha. Strekkbart, som El slim bare ikke helt samme. Både helt blankt og helt gult! (Beklager igjen for detaljer:shy::oops:)

Ble mye greier her inne i dag:hilarious: Men dere vet jo hvordan det er når hjernen ikke slutter å kverne:rolleyes:

Sovnet på sofaen for et par timer siden, våknet og måtte skikkelig tisse. Uten å tenke meg om tisset jeg i tisse koppen min, og SELV OM det var mega utvannet 2 timers urin :shy: valgte jeg å bruke en test. Jeg dør av meg selv av og til:smiley-bounce022

MEN nå er jeg så glad, for på tross av dårlig urin, er det en rosa strek fortsatt:Heartpink Selvfølgelig veldig svak, men vil si nesten på linje med den i dag tidlig. Så håpet er ikke ute. Har begynt å murre litt mere nå utover ettermiddagen også. Så skal prøve å ta det med ro og bare kose meg mens jeg ennå er gravid i hvert fall:p

:)også 8 DPO

Må bare få skrevet dette ned, da det er et helt nytt eventuelt symptom:p beklager for detaljer:hilarious:

var nettopp på toalettet for å tisse, og når jeg tørket meg kjent jeg at jeg var klissvåt nede. Ikke sånn tisse klissvåt, men som ved mensen. Men da jeg så på papiret var det ekstremt mye mere utflod enn jeg pleier å ha. Strekkbart, som El slim bare ikke helt samme. Både helt blankt og helt gult! (Beklager igjen for detaljer:shy::oops:)
Jeg hadde også endel utflod, blandt annet slimete, hvit, blank g stoooore mender :) nå også på 5+2 kjennes det innimellom ut som jeg har tissa i trusen :)

Jeg hadde også endel utflod, blandt annet slimete, hvit, blank g stoooore mender :) nå også på 5+2 kjennes det innimellom ut som jeg har tissa i trusen :)
:hilarious::hilarious::hilarious: Alt vi kvinner skal oppleve :p Takker ja til både murringer og utflod truser så lenge lille frøet har det bra og blir der det skal :)

Akkurat nå kjennes det ut som slike murringer jeg får rett før mensen, men tanta skal jo opprinnelig ikke komme før lørdag neste uke, så håper det er et godt tegn!

Tok en test nå før natta, har ikke tisset på over 4 timer og kun ett glass vann i løpet av de timene:p kun en super super svak strek.

Men føler meg skikkelig uggen, sånn gravid-uggen liksom:wideyed: så vet ikke helt. Får bare vente og se:hilarious: håpte jo på et klarere svar :p

9 DPO

Veldig veldig svak strek på morgen urin. Begynner å miste troen på at dette går bra:( har ca 5 tester igjen, så fortsetter med de frem til tr eventuelt kommer.

Håper så klart fortsatt at det bare er en dupp i hcg produksjonen. Fortsatt harde pupper, litt kvalm og bittelitt murring.

Last edited:
Back
Topp