Hehe, da vil jo bare tiden vise Men med utslag på HCG kan det vel neppe være ELSer ut som det er veldig delt på nettetNoen har opplevd det akkurat samtidig som meg, og andre mener det ikke er mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, da vil jo bare tiden vise Men med utslag på HCG kan det vel neppe være ELSer ut som det er veldig delt på nettetNoen har opplevd det akkurat samtidig som meg, og andre mener det ikke er mulig
Ja var det samme jeg tenkteHehe, da vil jo bare tiden vise Men med utslag på HCG kan det vel neppe være EL
Litt usikker enda, kanskje jeg ryker på en i kveld legger ut bilde hvis det, hvis ikke kommer det garantert et i morgenHåper dette er gullegget
skal du teste mer i kveld???? Mine var sterkere på kveld
Og enda et argument: Du skal jo være med meg inn i Mai 2021 gruppen
Jeg fikk skikkelig troen nå på at du blir å kommer etterLitt usikker enda, kanskje jeg ryker på en i kveld legger ut bilde hvis det, hvis ikke kommer det garantert et i morgen
selvfølgelig må jeg være med i mai gruppa! Tenker å vente til IKM før jeg tørr å komme inn der da
Åååå håper virkelig det!Jeg fikk skikkelig troen nå på at du blir å kommer etter
Røyk på en test, selv om det var en utrolig dum ide med tanke på at jeg hadde drukket en stor brus og en halv liter vann da nytter det ikke på 7 DPO. Super svak strek, men stresser ikke av detHåper dette er gullegget
skal du teste mer i kveld???? Mine var sterkere på kveld
Og enda et argument: Du skal jo være med meg inn i Mai 2021 gruppen
8 DPO
Ny test i dag, ikke like sterk som i går gir ikke opp håpet helt ennå da det fortsatt er tidlig.. men kjente jeg fikk en knekk der ja. Er det bare meg som overreagerer? Husker jo den gangen vi kom lengst, til uke 8, da fikk jeg tydelig strek veldig tidlig før de ble super svake og så sterkere rundt 13 DPO.
Har bare skikkelig troa denne gangen.. Tror jeg muligens venter litt med å teste mer (lover ingenting)
Har fortsatt mye symptomer i det minste. Våknet grytidlig av sure oppstøt, og murrer fortsatt litt. + litt kvalme som kommer som en liten bølge i ny og ne. Får prøve å få i meg litt mat og vann + en liten kaffe
Vis vedlegget 335329
Takk for oppmuntring Ja er veldig sant det du sier. Tok begge på samme tid, med veldig konsentrert urin. Men det betyr ikke at kroppen har produsert like mye hcg over natten i natt som i går natt. Og testene kan jo være svært forskjellige. Får nesten bare vente og se8 dpo er jo fortsatt veldig veldig tidlig, jeg fikk ikke antydning til strek en gang 8 dpo, og det er fort gjort at de varierer i styrke i starten, kommer jo ann på urinkonsentrasjon, når på døgnet du tester og fargestoff i testen osv. Håper du kommer etter i Mai2021 gruppa
Om vi ikke ser på strekene fra tidligere dager, er jo en slik strek på 8 DPO helt magisk i seg selv8 DPO
Ny test i dag, ikke like sterk som i går gir ikke opp håpet helt ennå da det fortsatt er tidlig.. men kjente jeg fikk en knekk der ja. Er det bare meg som overreagerer? Husker jo den gangen vi kom lengst, til uke 8, da fikk jeg tydelig strek veldig tidlig før de ble super svake og så sterkere rundt 13 DPO.
Har bare skikkelig troa denne gangen.. Tror jeg muligens venter litt med å teste mer (lover ingenting)
Har fortsatt mye symptomer i det minste. Våknet grytidlig av sure oppstøt, og murrer fortsatt litt. + litt kvalme som kommer som en liten bølge i ny og ne. Får prøve å få i meg litt mat og vann + en liten kaffe
Vis vedlegget 335329
Åh takk dette ga litt håp ønsker så fryktelig å komme inn i mai gruppaOm vi ikke ser på strekene fra tidligere dager, er jo en slik strek på 8 DPO helt magisk i seg selv
Jeg hadde også begynnende strek fra 7DPO i denne runden, og den forsvant helt (så konkluderte med kjemisk) MEN den dukket opp igjen og har fått 3+ for mange dager siden Bildene ligger i boka
Og om du har opplevd noe lignende før så kanskje det skjer igjen
Gleder meg til å se kveldens tester Vil og ha deg inn i MaiÅh takk dette ga litt håp ønsker så fryktelig å komme inn i mai gruppa
og som sakt har jeg opplevd det før ja. Så gir ikke opp helt enda. Kjente skikkelig stikking i puppene i dusjen tidligere i dag, så det er jo et godt tegn!
Jeg hadde også endel utflod, blandt annet slimete, hvit, blank g stoooore mender nå også på 5+2 kjennes det innimellom ut som jeg har tissa i trusenogså 8 DPO
Må bare få skrevet dette ned, da det er et helt nytt eventuelt symptom beklager for detaljer
var nettopp på toalettet for å tisse, og når jeg tørket meg kjent jeg at jeg var klissvåt nede. Ikke sånn tisse klissvåt, men som ved mensen. Men da jeg så på papiret var det ekstremt mye mere utflod enn jeg pleier å ha. Strekkbart, som El slim bare ikke helt samme. Både helt blankt og helt gult! (Beklager igjen for detaljer)
Alt vi kvinner skal oppleve Takker ja til både murringer og utflod truser så lenge lille frøet har det bra og blir der det skalJeg hadde også endel utflod, blandt annet slimete, hvit, blank g stoooore mender nå også på 5+2 kjennes det innimellom ut som jeg har tissa i trusen