Lykke til med både studiestart og pp. Håper de finner ut at det er noe "så enkelt" som litt progesteronstøtte som skal til. Blir jo litt av en berg og dalbane av følelser med alle disse kjemiske. Du fortjener virkelig en terminspire nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro at EL i teorien kan komme til helt rare tider ja Så greit med aksjelegging også bare å følge medGod tirsdag, damer
Nå skal dere høre
Hvor tidlig går det ann å få EL sånn i syklusen? For i følge mensen skal jeg ikke ha EL før onsdag, men på fredag hadde jeg skikkelig EL smerter! Så vi la inn aksjer for sikkerhets skyld. Så følger jeg så klart med på EL tester enn så lenge, i tilfelle det var falsk alarm. Men ingenting skjer. Pleier alltid å ha jevn stigning de 4-5 dagene før EL, men i dag, 2 dager før er det så vidt jeg kan skimte en strek? Kan jeg faktisk ha hatt EL 5 (!!!!) dager før???
Over til litt tanker om prøvingen
Når vi begynte å prøve på baby, tenkte jeg at vi var en av dem som prøver en mnd eller to og så klaffer det. Dere som har fulgt dagboken fra start, vet at det viste seg å være litt av en berg og dalbane. Nå har vi prøvd i litt over et halvt år, og det har vært mange ganger vi ikke har forstått oss på denne kroppen min.. verken jeg, dere eller legen.
Jeg har vært så heldig å kjenne på følelsen ved å vite at det gror et lite mirakel i magen flere ganger, men jeg har også lært mye om meg selv, forholdet mitt og livet generelt, da vi også har mistet hver gang til nå.
Familiene våres støtter oss fullt og helt, men det kan også komme opp kommentarer om hvorfor vi "stresser" med det, da vi er så unge. Vel for det første så har vi jo forstått at noe ikke går som det skal. Og ikke vite hvor lang tid det tar for å finne ut av det, gjør at vi (og legen) ønsker å komme i gang med å finne svaret. For det andre så er det mange som drømmer om "drømmejobben" eller "drømmehuset".
Vi drømmer om familie, om å bli mamma og pappa Og jeg gleder meg så fryktelig til det blir vår tur på ordentlig!
Ja, må si meg veldig enig med deg der angående hvem som skal blande seg. Det er vår drøm, og hvis de ønsker å ta del i det, så bør det kun være utelukkende positivt ved å støtte og hjelpe om det trengs!Vil tro at EL i teorien kan komme til helt rare tider ja Så greit med aksjelegging også bare å følge med
Synes det er litt frekt av andre dere kjenner og skulle si og mene noe, om alderen deres og å ikke stresse. Dette angår kun dere 2 som er sammen og er ikke noe de har noe med uansett.
Så om dere drømmer om barn så go for it
Jeg håper virkelig dere kommer etter, noen ganger tar det dessverre lengre tid enn man ønsker, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Mange klemmer Sender over alt babystøvet jeg finner
Frustrerende når folk sier ting som "ikke stress med det". Hadde de vært i samme situasjon selv hadde de aldri sagt det.God tirsdag, damer
Nå skal dere høre
Hvor tidlig går det ann å få EL sånn i syklusen? For i følge mensen skal jeg ikke ha EL før onsdag, men på fredag hadde jeg skikkelig EL smerter! Så vi la inn aksjer for sikkerhets skyld. Så følger jeg så klart med på EL tester enn så lenge, i tilfelle det var falsk alarm. Men ingenting skjer. Pleier alltid å ha jevn stigning de 4-5 dagene før EL, men i dag, 2 dager før er det så vidt jeg kan skimte en strek? Kan jeg faktisk ha hatt EL 5 (!!!!) dager før???
Over til litt tanker om prøvingen
Når vi begynte å prøve på baby, tenkte jeg at vi var en av dem som prøver en mnd eller to og så klaffer det. Dere som har fulgt dagboken fra start, vet at det viste seg å være litt av en berg og dalbane. Nå har vi prøvd i litt over et halvt år, og det har vært mange ganger vi ikke har forstått oss på denne kroppen min.. verken jeg, dere eller legen.
Jeg har vært så heldig å kjenne på følelsen ved å vite at det gror et lite mirakel i magen flere ganger, men jeg har også lært mye om meg selv, forholdet mitt og livet generelt, da vi også har mistet hver gang til nå.
Familiene våres støtter oss fullt og helt, men det kan også komme opp kommentarer om hvorfor vi "stresser" med det, da vi er så unge. Vel for det første så har vi jo forstått at noe ikke går som det skal. Og ikke vite hvor lang tid det tar for å finne ut av det, gjør at vi (og legen) ønsker å komme i gang med å finne svaret. For det andre så er det mange som drømmer om "drømmejobben" eller "drømmehuset".
Vi drømmer om familie, om å bli mamma og pappa Og jeg gleder meg så fryktelig til det blir vår tur på ordentlig!
SÅ gøy Tok du bilder?6 dpo
God morgen og god torsdag Snart helg
Ny test i dag, litt sterkere og trenger ikke myse for å se streken Veldig fornøyd med det! Og blir så spennende å se om spira vår sitter denne gangen.
Symptomer til nå:
- må tisse ofte
- sykt mye sure oppstøt eneste gangene jeg ikke har det er når jeg ligger helt stille eller nettopp har spist.
- fullere pupper med blodårer
- fryser som f***. er vanligvis en veldig varm person spesielt når jeg styrer på hjemme, men må nesten sitte med teppe rundt meg
- litt kort lunte og humørsvingninger
- bittelitt murring, mest om kveldene
jaa håper virkelig detSå gøy Måtte den lille spiren klore seg hardt fast denne gangen
Tusen takk ConConÅh definitivt sterkere ja!! Krysser alt !!
Jeg hadde økt utflod, både hvit og litt slimete nå mellom El og positiv test kan være. Prøv å google EL lignende slim gravidFikk nettopp EL slim er det mulig om jeg er gravid? Testene lyver jo ikke, men kjente jeg ble litt stressa
Ser ut som det er veldig delt på nettetNoen har opplevd det akkurat samtidig som meg, og andre mener det ikke er muligJeg hadde økt utflod, både hvit og litt slimete nå mellom El og positiv test kan være. Prøv å google EL lignende slim gravid