En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Okei. Hjelp!
Jeg tok en test på morgenen i dag. Var såå trøtt, så på den når det hadde gått noen minutter. Så var den blank. Vis vedlegget 406027
Jeg la den i nattbordskuffen. Sjekket den litt senere, og der. Der er det en strek. En rosa strek. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro… Vis vedlegget 406031
Klokka har selvfølgelig ikke klart å aktivere temp i dag, men pulsen er svært høy.
Vis vedlegget 406032
Den oransje er denne pp puls.
Hjeeelp! Noen som har fått så tydelig strek etter tiden på disse? :bag: :nailbiting:
Jeg har ikke fått tydelig strek på disse, men det har vært streker innen tidsfristen. Har hatt antydning til strek når de er tørket, men de har vært svake. Biokjemisk for min del, din strek ser sterkere ut :)
 
Åh, som jeg håper for deg:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Okei. Hjelp!
Jeg tok en test på morgenen i dag. Var såå trøtt, så på den når det hadde gått noen minutter. Så var den blank. Vis vedlegget 406027
Jeg la den i nattbordskuffen. Sjekket den litt senere, og der. Der er det en strek. En rosa strek. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro… Vis vedlegget 406031
Klokka har selvfølgelig ikke klart å aktivere temp i dag, men pulsen er svært høy.
Vis vedlegget 406032
Den oransje er denne pp puls.
Hjeeelp! Noen som har fått så tydelig strek etter tiden på disse? :bag: :nailbiting:
Åååå!! Spennende med høy puls OG strek! Når er neste test? :smiley-bounce012
 
Jeg vet ikke. Ble så overrasket! Har bare de metode testene, så mulig i morgen tidlig. Eller i kveld. Har ikke helt troa :nailbiting:
Skjønner det. Jeg har sett skygge på metode før, men synes det er spennende at du får skygge/strek i kombinasjon med høy puls og andre symptomer :) krysser fingrene! :Heartred
 
Skjønner det. Jeg har sett skygge på metode før, men synes det er spennende at du får skygge/strek i kombinasjon med høy puls og andre symptomer :) krysser fingrene! :Heartred
Ja. Det er akkurat det. Har jo tatt fler av disse før, og ikke fått en så tydelig strek. Trenger liksom ikke lete etter streken med kamera. :bag: Men jeg er jo livredd for å tro, og nå tenker jeg sann. Jaja. Hvis dette er så er det nok kjemisk:hilarious:
 
Jeg orker ikke :hilarious: Jeg tok en test til. Der er rosa farge der, jeg tror bare jeg har klart å dra fargen utover. Fordi.. jeg la den i lomma :hilarious: Uten å legge den i plasten.
Ble null klokere, men tok denne testen innen fristen da..
IMG_3032.jpeg
IMG_3034.jpeg

Umulig å vite om det er streken som har blitt dratt ut, eller om noe annet skjedde med testen i lomma. Men jeg tenker uansett at det skal jo ikke være rosa farge der når fargen har trekt igjennom.
Still confused :hilarious:
 
Tok en 3. test for å se hva resultatet var der. Den var dessverre ikke så mye å se på. Jeg har en test igjen, den tar jeg i morgen. Ellers er det nok over og ut.
Selvom, puppene mine sier noe annet. Jeg har aldri sett de så sinnsyke. Hadde det ikke vært for at det ikke er helt innafor skulle jeg lagt ut bilde her :hilarious:
IMG_3036.jpeg

Nederste er den siste jeg tok. :(
 
Metode er ikke særlig bra, de gir jo strek så utrolig seeent...
Er jo alltids spennende med streker da! Men ikke så gøy om det bare er skygger og sånt.. :/
 
Back
Topp