En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Hvordan er det med deg? :Heartred
Åh. Takk som spør :Heartred Det går greit. Har vel klart å snu hodet såpass de siste dagene at jeg er klar for å gå inn i sommeren i vente på ivf. Har faktisk ikke tatt noen el test denne mnd. Men tempen sier jeg er i dpo land såå. Fått noen aksjer, men ikke perfekt :bag: hva med deg?
 
Åh. Takk som spør :Heartred Det går greit. Har vel klart å snu hodet såpass de siste dagene at jeg er klar for å gå inn i sommeren i vente på ivf. Har faktisk ikke tatt noen el test denne mnd. Men tempen sier jeg er i dpo land såå. Fått noen aksjer, men ikke perfekt :bag: hva med deg?
Det er godt å høre :Heartred hadde vært veldig gøy om det satt nå da:Heartred

Det går bedre nå, absolutt. Satt ovitrelle på torsdag og er i dag 1 dpo, så nå er det bare å vente igjen da:shy:
 
Det er godt å høre :Heartred hadde vært veldig gøy om det satt nå da:Heartred

Det går bedre nå, absolutt. Satt ovitrelle på torsdag og er i dag 1 dpo, så nå er det bare å vente igjen da:shy:
Så spennende! Har ikke tatt letrozol denne gangen og el kom på cd 11 menter tempen, så da er jeg allerede 7 dpo i dag. Fikk et skikkelig dipp i tempen i dag.
Har vel ikke så trua. Men alltid lov å håpe :Heartred
 
FF er ikke helt enig med seg selv og endrer eggløsningsdag annenhver dag.
Enten er jeg 5dpo eller 8 dpo i dag.
IMG_3092.jpeg


Lov å håpe at spådamen hadde rett når hun sa mai/juni.
Vi får se!
 
Siden jeg ikke har tatt noen el tester vet jeg ikke helt hvem dpo jeg er. Ff mener jeg er 6 dpo, men ut i fra tempen synes jeg selv det ser ut som om jeg er 9 dpo.
hvis jeg legger inn positiv el test på cd9 så endrer den.
IMG_3098.jpeg
IMG_3099.jpeg

Har ingen tester i hus. Så jeg får ikke sjekket heller :bag:
 
Jeg også er spent på hvordan det går med deg? :Heartred Den gangen jeg ble gravid med datter ble ikke FF enig om når el var. Den hoppet mellom to datoer hele tiden.

Har lest i dagboken din og blitt berørt av historien din :Heartred
 
Back
Topp