En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Jeg også er spent på hvordan det går med deg? :Heartred Den gangen jeg ble gravid med datter ble ikke FF enig om når el var. Den hoppet mellom to datoer hele tiden.

Har lest i dagboken din og blitt berørt av historien din :Heartred
Så koselig :Heartred joda det går, venter på tr da. Ikke tatt en test da. Men føler litt sann mensensmerter sann av og på.:( Har liksom ikke så trua, og er egentlig innstilt på å vente til høsten nå.
:Heartred
 
Nå får man ofte samme symptomer tidlig svangerskap som rett før mens, så det trenger ikke bety så.mye; men jeg forstår godt hva du mener uansett. Veldig greit å være mentalt forberedt på at det ikke går veien, og innstille seg på IVF; så får man heller teste etterhvert.
 
Nå får man ofte samme symptomer tidlig svangerskap som rett før mens, så det trenger ikke bety så.mye; men jeg forstår godt hva du mener uansett. Veldig greit å være mentalt forberedt på at det ikke går veien, og innstille seg på IVF; så får man heller teste etterhvert.
Sant det. Har hatt så mye håp og tro at jeg vil heller bli positivt overrasket enn å håpe. :Heartred
 
Sant det. Har hatt så mye håp og tro at jeg vil heller bli positivt overrasket enn å håpe. :Heartred
Ja, den ser jeg! Man kommer ikke av med at alt som ikke er positiv test, er kjedelige greier... Men nå ER det heldigvis ikke lenge til dere får hjelp ❤️
 
Tok en test nå, kunne se en skygge der streken skulle være innen tidsfrist. Men etter en stund ble det en tynn blå strek.
IMG_3122.jpeg

Er nok bare farge som har satt seg der, men man begynner jo selvfølgelig å lure på om det er den lille fargen jeg så i streken som har gått sammen til en tynn strek.
Jeg vet jo at det ikke har noe å si. Men hjernen bare: oi!
 
Tok en test nå, kunne se en skygge der streken skulle være innen tidsfrist. Men etter en stund ble det en tynn blå strek.
Vis vedlegget 408213
Er nok bare farge som har satt seg der, men man begynner jo selvfølgelig å lure på om det er den lille fargen jeg så i streken som har gått sammen til en tynn strek.
Jeg vet jo at det ikke har noe å si. Men hjernen bare: oi!
Uhm… ta ny??? :nailbiting: :Heartred
 
Oi, så spennende! Hadde også lett tatt en ny for å se om det er noe eller om det var testen :bag:
 
Æsj, defekt test.. vært gøy om det var noe da! Blir det ny ?? ❤️
 
Last edited:
Tok en test nå, kunne se en skygge der streken skulle være innen tidsfrist. Men etter en stund ble det en tynn blå strek.
Vis vedlegget 408213
Er nok bare farge som har satt seg der, men man begynner jo selvfølgelig å lure på om det er den lille fargen jeg så i streken som har gått sammen til en tynn strek.
Jeg vet jo at det ikke har noe å si. Men hjernen bare: oi!
Oj, så irriterende! Håper du har flere tester :Heartred
 
Jeg fikk antydning til blod på papiret i stad. Så tenkte jeg ikke gadd å ta en test. Var hos en venninne som sa hun hadde en ekstra. Ble da ikke klokere.. for der var det en strek til da.
IMG_3132.jpeg

Veldig svak. Men den kom fort og helt innen for tidsfristen.
Nå må jeg kjøpe en til da…
 
Back
Topp