En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Åh det er jo kjempefint om dere får begynne da :Heartred Så godt å ha noe å forholde seg til!:Heartred
Ja. For hun misforstod først. Så når jeg spurte om estimert tid så sa hun først uken etter vi opprinnelig hadde fått time. Så å få en mnd senere da, bør jo egentlig ikke bære et problem :Heartpink
 
Da er vi snart igang :Heartpink

Første samtale er satt, og 28/9 tar vi første skritt inn på fertilitetsklinikken for første samtale før vi på ekte får en dato på når vi skal starte :nailbiting: Jeg er så spent! At det kiler i hele kroppen. Tårene sitter lett tilgjengelig, og jeg føler meg mer sårbar enn jeg noensinne har!
Men likevel, så lykkelig :Heartpink
 
Da er vi snart igang :Heartpink

Første samtale er satt, og 28/9 tar vi første skritt inn på fertilitetsklinikken for første samtale før vi på ekte får en dato på når vi skal starte :nailbiting: Jeg er så spent! At det kiler i hele kroppen. Tårene sitter lett tilgjengelig, og jeg føler meg mer sårbar enn jeg noensinne har!
Men likevel, så lykkelig :Heartpink
Endelig! Håper tiden går fort :Heartred
 
Det føles deilig å være litt aktiv her inne igjen. Jeg følger så vidt med. Jeg har startet opp med Q10 og macca root, og tar selvfølgelig de vanlig vitaminene som inneholder alt kroppen muligens skulle trenge før og i starten av en graviditet. Så nå ser vitamin inntaket ut som en middag :hilarious:

Utenom det er jeg veldig positiv om dagen. Snart kommer mannen hjem, snart oppstart med ivf (så spent på når, og hvilken protokoll osv osv) høsten er på vei og jula nærmer seg. Elsker denne tiden av året! Tenne lys og ligge under teppet med en god film. :love7
 
Så deilig å kjenne man snart er igang igjen, kanskje vært godt med litt pause og?
Høsten er virkelig så herlig :Heartred Gleder meg til alle de fine fargene og roen som høsten og vinteren bringer med seg.
Så spennende med oppstart på ivf om ikke altfor lenge :happy093
 
Så deilig å kjenne man snart er igang igjen, kanskje vært godt med litt pause og?
Høsten er virkelig så herlig :Heartred Gleder meg til alle de fine fargene og roen som høsten og vinteren bringer med seg.
Så spennende med oppstart på ivf om ikke altfor lenge :happy093
Ja. Det har faktisk vært ganske befriende og ha noen mnd uten å tenke eggløsning og symptomer.
Og, kanskje det faktisk var det beste nå når vi skal starte med ivf. Ufrivillig ga jeg kanskje kroppen en velfortjent pause :Heartred
Ja, det er noe helt magisk med høsten. Synes alle rundt meg sier det er så trist for nå er den siste biten av sommeren her. Selv synes jeg den holder i litt lenge :hilarious:
 
Ja. Det har faktisk vært ganske befriende og ha noen mnd uten å tenke eggløsning og symptomer.
Og, kanskje det faktisk var det beste nå når vi skal starte med ivf. Ufrivillig ga jeg kanskje kroppen en velfortjent pause :Heartred
Ja, det er noe helt magisk med høsten. Synes alle rundt meg sier det er så trist for nå er den siste biten av sommeren her. Selv synes jeg den holder i litt lenge :hilarious:
Åh, ja, det kan jeg tenke meg at det har vært. Prøvingen kan bli fryktelig intens..
Enig med deg der! Jeg syns det bare er stas med årstidskifte. Jeg kjenner mange som har klaget på sommeren i år og syntes at været har vært dårlig. Jeg har elsket det x) Hatt den beste sommeren på lenge jeg :smiley-ashamed004
 
Åh, ja, det kan jeg tenke meg at det har vært. Prøvingen kan bli fryktelig intens..
Enig med deg der! Jeg syns det bare er stas med årstidskifte. Jeg kjenner mange som har klaget på sommeren i år og syntes at været har vært dårlig. Jeg har elsket det x) Hatt den beste sommeren på lenge jeg :smiley-ashamed004
Ja. Merker at jeg er klar for å komme igang, men ikke stresset! Deilig følelse.
Haha. Ja! Altså, hvis man skal ha sommer bør det være skikkelig sommer, ellers kan man bare la være. Da kan like greit høsten komme :hilarious:
 
Spennende! Lykke til!
 
Tja. Hva skal man si. Tankene går litt i surr. Gleden er så stor med å starte opp. Dagene går mest til å tenke seg til hva og hvordan ting blir.
Har bestemt meg for å ikke glede meg for mye.
Men hvem er det jeg prøver å lure? Det går jo ikke!
Men med mye håp, kommer det mye tanker.
Nå er jeg så redd for hva som venter oss under samtalen. Redd for at de tar oss tilbake til starten, redd for at de ikke har fått det de skulle ha. Redd for at de skal utrede oss igjen?
Og jeg vet ikke hvorfor disse tankene kommer, er vel redsel. For vi har jo blitt lovet behandling.
Utmattende :banghead:
 
Forstår deg veldig godt, og det er ikke unaturlig å tenke dette! Kunne det hjulpet om du hadde ringt og spurt om det er noe de mangler/trenger av info før dere kommer inn? :happy: Tenker at dersom det skulle være det, så har dere det klart til timen om du spør:Heartred
 
Forstår deg veldig godt, og det er ikke unaturlig å tenke dette! Kunne det hjulpet om du hadde ringt og spurt om det er noe de mangler/trenger av info før dere kommer inn? :happy: Tenker at dersom det skulle være det, så har dere det klart til timen om du spør:Heartred
Ja. Det går jo det. De er jo bare kontakt bare gjennom chrypo, og jeg har jo sendt inn alt og spurt om de har fått alt de trenger. Og fikk jo forsåvidt det bekreftet. Men likevel, det føles så lenge siden ut. Så redd de liksom har funnet ut noe annet vi skal prøve eller noe. Vet ikke. Helt teite tanker :banghead: Går sikkert fint. Er bare så vant med at ring ikke går på skinner.:Heartred
 
Ja. Det går jo det. De er jo bare kontakt bare gjennom chrypo, og jeg har jo sendt inn alt og spurt om de har fått alt de trenger. Og fikk jo forsåvidt det bekreftet. Men likevel, det føles så lenge siden ut. Så redd de liksom har funnet ut noe annet vi skal prøve eller noe. Vet ikke. Helt teite tanker :banghead: Går sikkert fint. Er bare så vant med at ring ikke går på skinner.:Heartred
Skjønner deg veldig godt altså, dessuten er det jo veldig spennende og nytt det dere skal gå inn i, og da blir alt litt mer sånn tror jeg :Heartred
 
15 dager igjen :love7

Bare 15 dager igjen. Grugleder meg enda. Har hørt mye på podcasten fertilitetsrådet, det stresset meg enda mer, ble livredd for at de skal bestemme at vi skal prøve inseminasjon først. Det vil føles som å starte i motbakke på en reise med nye håp.

Fikk selvfølgelig innkalling til operasjon ifht endometriose samtidig som innkallingen til ivf.
Valgte ivf i første omgang. Har ikke hatt smerter på lang lang tid.
Karma spiste meg i dag. Våknet med så intense smerter i dag. Vurderte om jeg måtte ringe ambulanse for det var så smertefullt.
Nå er jeg helt utslitt.

En ting jeg har lært er varme hjelper noe..

Snart er det vår tir :Heartred
 
Tenk at det bare er 11 dager igjen til første skritt i riktig retning.
Jeg er egentlig en frøken med mange ord, men nå føler jeg meg litt tom.
Er jo liksom ikke så mye som skjer på fronten her, som er spennende å lese eller dele.
Burde kanskje flyttet dagboken over til assistert damene, men føler ikke jeg er der helt enda.
Er inne å leser, og det er mye av forkortelsene osv jeg ikke skjønner. :bored:
Jaja. Jeg lærer meg vel :happy:
 
5 dager igjen :Heartred

Tenk at det bare er 5 dager igjen.
Jeg synes dagene flyr unna, og det er jo absolutt bra!
Er jo ikke så mye annet som skjer! Har vært syk i en evighet…
Men nå er jeg bedre! Så i dag skal jeg vaske og rydde hjemme.

Jeg er så spent på hva som skal skje på torsdag, jeg har jo et håp om mye. Så litt redd for at vi må vente lenger enn jeg håper på. Men uansett så er vi igang.
Hjelpes, jeg er ikke så glad i å ikke ha kontroll over hva som skal skje. Og det å få barn som man ikke kan styre noe er vel kanskje den største prøvelsen i livet (hvis man er en som liker å vite hva som skal skje)
Det er ingen garanti for noe. :bag:
Jaja. Spennende blir det hvertfall!

 
Back
Topp