En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Jeg vurderte det! Men, så litt feil på kalenderen, så egguttak blir i oktober, men innsett i starten av november. Hvor hører jeg til da? :hilarious:
Du starter stimulering i okt. så du kan jo bli med i oktober og gå videre til november etterhvert hvis du har lyst. Men har ikke så mye å si altså, gruppene er litt mer flytende der :)
 
Du starter stimulering i okt. så du kan jo bli med i oktober og gå videre til november etterhvert hvis du har lyst. Men har ikke så mye å si altså, gruppene er litt mer flytende der :)
Okei. Eller, kanskje jeg så feil igjen hvis alt går etter planen og syklusen er som den pleier så blir det nok uttak i starten av uke 43, og da innsett slutter av uke 43 eller starten av uke 44! :hilarious:
Æ kjæm! :Heartred
 
Oioi! Så godt at dere kom igang nesten med en gang, dette blir spennende :nailbiting: Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001
 
Ja. Da er det litt under en uke ca til oppstart med medisiner.
Spennende!

I dag har jeg følt meg skikkelig rar i formen, har siden midt på dagen følt meg så bilsyk. Er konstant kvalm. Men ikke sann omgangssyke kvalm, men sann bilsyk uggen.
Sjekket akkurat ff, det jo nå at vi har fått til et naturlig forsøk før oppstart av ivf.
Så slo tanken meg, tenk om det har gått denne gangen?
Sannsynligheten er da veldig liten, men tenk om.
Denne gangen har jeg tatt Q10, maca root og andre vitaminer. Tenk om det var det kroppen trengte? :hilarious:
Hadde jo vært helt vilt.
Er sann 8-9 dpo i dag. Må hvertfall ta en test før jeg skal hente ut medisiner :hilarious: For de er jo ikke gratis..
 
Ja. Da er det litt under en uke ca til oppstart med medisiner.
Spennende!

I dag har jeg følt meg skikkelig rar i formen, har siden midt på dagen følt meg så bilsyk. Er konstant kvalm. Men ikke sann omgangssyke kvalm, men sann bilsyk uggen.
Sjekket akkurat ff, det jo nå at vi har fått til et naturlig forsøk før oppstart av ivf.
Så slo tanken meg, tenk om det har gått denne gangen?
Sannsynligheten er da veldig liten, men tenk om.
Denne gangen har jeg tatt Q10, maca root og andre vitaminer. Tenk om det var det kroppen trengte? :hilarious:
Hadde jo vært helt vilt.
Er sann 8-9 dpo i dag. Må hvertfall ta en test før jeg skal hente ut medisiner :hilarious: For de er jo ikke gratis..

Oioi, tenk om da!! :DTa en test asap :hilarious:
 
Oioi, tenk om da!! :DTa en test asap :hilarious:
Ja. Det hadde jo vært helt sinnsykt. Er på jobb nå, og redd jeg har drukket litt vel mye kaffe :hilarious:
Men skader jo ikke å ta.
For jeg har prøvd alt for at det skal gå over. Spist mat, spist salt, drukket vann.
Ingenting frister, og ingenting hjelper :hilarious:
 
Ja. Det hadde jo vært helt sinnsykt. Er på jobb nå, og redd jeg har drukket litt vel mye kaffe :hilarious:
Men skader jo ikke å ta.
For jeg har prøvd alt for at det skal gå over. Spist mat, spist salt, drukket vann.
Ingenting frister, og ingenting hjelper :hilarious:

Spennende å se om kroppen spiller et puss eller om det er noe på gang :D
 
Nysgjerrig, ble det loen test? :hilarious:
 
Søren! Det hadde vært så gøy med 2 streker ❤️ :shy:
Ja. Men nå stresser jeg litt med de medisinene, planen er jo å hente ut medisinene i morgen. For mensen kan jo komme alt fra mandag til torsdag :hilarious: Da bør medisinene være i hus. Nei gud så forvirrende.
 
Ja. Men nå stresser jeg litt med de medisinene, planen er jo å hente ut medisinene i morgen. For mensen kan jo komme alt fra mandag til torsdag :hilarious: Da bør medisinene være i hus. Nei gud så forvirrende.

Ta en ny test idag eller i morgen føre du henter ut kanskje?❤️ utrolig spennende med oppstart av medisiner da, det er en start på en ny runde med prøving!
 
Ta en ny test idag eller i morgen føre du henter ut kanskje?❤️ utrolig spennende med oppstart av medisiner da, det er en start på en ny runde med prøving!
Ja. Livredd for å stå det med medisiner til 13.000 så går jeg ikke brukt de :hilarious:
Men veldig spennende, det er liksom ny prøving med nye håp :Heartred
 
Ja. Livredd for å stå det med medisiner til 13.000 så går jeg ikke brukt de :hilarious:
Men veldig spennende, det er liksom ny prøving med nye håp :Heartred

Ja, ser den altså, så ville absolutt tatt en test føre, bare for sikkerhetsskyld ❤️
Ja, blir så spennende å følge med deg fremover :D
 
Hvis mensen er forventet muligens mandag skal du vel uansett vente en dag før du starter så det er jo ikke værre enn at du henter om mens kommer i dag, om ikke henter du mandag :)
Husker vi måtte bestille flere uker i forveien for å være på den sikre siden!
 
Hvis mensen er forventet muligens mandag skal du vel uansett vente en dag før du starter så det er jo ikke værre enn at du henter om mens kommer i dag, om ikke henter du mandag :)
Husker vi måtte bestille flere uker i forveien for å være på den sikre siden!
Nei. Fast prosedyre i Porsgrunn er starte på cd1 :bag: Men medisinene er bestilt og ferdig pakket på apoteket:love7
 
Oi oi!
Nå er uken kommet! Og mensen er nok rett rundt hjørnet! Jeg kjenner det murrer litt, så nå kan den egentlig bare komme.. Jo fortere jo bedre!
Tok en test i stad, den var blank. Så kan vel igrunn reise å hente medisinene i morgen. :bag:
Åh, shit nå er jeg spent!

Har hatt en skikkelig koselig ettermiddag med en venninne. Som for så vidt er gravid, så å bare sitte å snakke om graviditet og ivf osv er helt nydelig. For det er jo fet tankene mine går til om dagen.
Hun er så spent, og gleder seg på våre vegne :Heartred

For en spennende måned!
 
Back
Topp