En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Æh. Klyp meg i armen. I morgen, i morgen dere!! Tar vi første skritt i en helt ny retning :Heartred
Så spent på hva de sier, og hvor i løypa vi er!
Noe jeg som jeg stresser med nå er jo at jeg er livredd for at de ikke har alt, eller at alt nå er for «gammelt», og at vi må starte med ny utredning osv.
Jeg fikk jo også innkalling til kikhull operasjon, som nå egentlig jeg skulle vært på for 1,5 uke siden, men dette utsatt jeg da jeg var livredd det skulle ødelegge veien videre nå.
Så nå stresser jeg over at de kanskje sier sann: ja, men da må vi vente på nytt.
Huff, hater det ukjente :bored:
 
Så gøy å komme igang, selvom jeg forstår det er skummelt, men da er man i det minste i gang. Spent på oppdatering imorgen :Heartred
 
Æh. Klyp meg i armen. I morgen, i morgen dere!! Tar vi første skritt i en helt ny retning :Heartred
Så spent på hva de sier, og hvor i løypa vi er!
Noe jeg som jeg stresser med nå er jo at jeg er livredd for at de ikke har alt, eller at alt nå er for «gammelt», og at vi må starte med ny utredning osv.
Jeg fikk jo også innkalling til kikhull operasjon, som nå egentlig jeg skulle vært på for 1,5 uke siden, men dette utsatt jeg da jeg var livredd det skulle ødelegge veien videre nå.
Så nå stresser jeg over at de kanskje sier sann: ja, men da må vi vente på nytt.
Huff, hater det ukjente :bored:
Lykke til i morgen! Håper dere kommer raskt i gang etter samtalen! :Heartred
 
Da var dagen kommet!

Og vi er offisielt igang! Første sprøyte blir satt neste menstrasjon.
Om ca 14 dager!!

Klyp meg i armen! Nå er vi igang :Heartred

Jeg var altså så stresset før denne timen, at det var jo helt teit. Men det viste seg at alt klaffet. Ingenting å bekymre meg for!
Tenk om det plutselig skulle gå da?!?
Da er jeg såfall gravid i slutten av neste mnd. Men mye kan skje, men bare tanken gjør meg svært glad :Heartred


 
Krysser alt jeg har
 
Da var dagen kommet!

Og vi er offisielt igang! Første sprøyte blir satt neste menstrasjon.
Om ca 14 dager!!

Klyp meg i armen! Nå er vi igang :Heartred

Jeg var altså så stresset før denne timen, at det var jo helt teit. Men det viste seg at alt klaffet. Ingenting å bekymre meg for!
Tenk om det plutselig skulle gå da?!?
Da er jeg såfall gravid i slutten av neste mnd. Men mye kan skje, men bare tanken gjør meg svært glad :Heartred
Hurra!! Bli med i oktobergruppa da :woot:
 
Back
Topp