En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Herregud så deilig det må være å ha ei venninne å fysisk kunne dele prossessen med? :Heartred Og du har jo selvsagt oss også!
Så spent!! Gleder meg sånn med deg:love7
Ja. Absolutt :Heartred Selvom hun er litt lenger frem i prosessen enn meg så et det fint å kunne dele alle tanker med.
Ja! Det blir veldig spennende. Er så spent.
 
Da er vi igang i morgen da folkens!

Jeg våkner alltid opp med tr den dagen jeg skal ha, men i dag. Denne syklusen. Nei da skal tr komme 15.40. Sprøyta skal settes mellom 16-18, og blødningen var ekstrem sparsom. Litt rosa rødt på papiret.

Endte opp med å tenke at cd 1 er i morgen da ting ikke kom ordentlig igang.
Blør litt mer nå, men ikke så mye at jeg må ha tampong eller bind. La bare et lite toalettpapir i trusa :hilarious:

Herregud jeg er så spent! Hentet medisinene i dag, ble jo nesten overrasket at det ikke kostet mer 12.000 ble det.
Hun stakkars bak kassa ble litt forfjamset når hun så prisen, hun trodde det var noe galt og at medisinene ikke skulle være så dyre, tror nok det var første gang hun ga ut medisiner til ivf. :hilarious:

Nå gleder jeg meg, gruer jeg meg og alt som hører med.

Bliiir det baby da? :binkybaby:talk017
 
NÅ skal det bli baby ❤️❤️❤️
 
Cd2!

Dag to, sprøyte nr to. Skal ta den om ikke så lenge.
Har i dag helt vanvittig hodepine. Om det er at hunden vekket meg i dag tidlig eller om det er noe bivirkninger vet jeg ikke.
Men det er så fantastisk å være igang! :love7
 
Da har man kommer til cd5 alt!
Og menopur og Fyremadel er alt satt!

Skal på ul på onsdag for å se hvordan stimuleringen går. Veldig spent på om det blir uttak på fredag eller mandag. Men mest sannsynlig blir det nok mandag tenker jeg! Gud så spennende!

Tenk at om et par uker kanskje jeg ruger på noe :binkybaby

Men sprøytene går bra. Menopur er ikke lenger noe stress. Men Fyremadel var litt verre! Men det er verdt det, hvis dette fungerer!
 
Første ultralyd.

Hadde 7 folikker fra 10-13 mm på h. Side og 9 folikker fra 10-16 på v. Side. Slimhinne på 11mm. Ny gyn undersøkelse på fredag. Skal stimulere noen dager til, men gyn sa det var bra så :love7

Så spennende at dere er i gang nå! Nå blir det baby ❤️ Blir spennende når dere får uttak! Kanskje allerede på mandag?!
 
Håper det! :Heartred Ja, han sa at de vokser ca 1-2 mm dagen og hvis de skal være rundt 20 så er det jo ikke dumt ifht dager.
Jeg hadde bare en ultralyd, men mener de var sånn 11-12mm, de største, den onsdagen. Jeg stimulerte videre, tok gonalpeptyl lørdagen og hadde uttak (med totalfrys pga antallet) på mandagen (i 2020). Så kan ikke forstå at det skal bli noe lengre for deg :)
 
Back
Topp