En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Neh. Tok en test i stad. Den var da negativ. Så da er det vel bare å vente. Hva med deg? :Heartred
Så dumt den var negativ. Negativt her også. Da er i hvert fall ovitrelle ute av kroppen. Jeg har i tillegg fått mensensmerter så jeg er ikke så veldig optimistisk nå... Fortsatt tidlig for oss begge. Vi får bare håpe at det snur og at begge får positive tester i løpet av noen dager. :Heartred
 
11 dpo!

Måtte ta en test i dag, merket jeg gikk ra å ha så håp og tro på at denne gangen gikk det. Til å snakke meg it av det igjen. Fallhøyden ble rett og slett for stor for å vente til ikm.
Testen var, som vanlig negativ.
IMG_2989.jpeg

Tempen gikk opp, men det ser jeg den har gjort før.
Men pulsen min er mye høyere enn vanlig. Men kanskje fordi jeg er pjusk?
IMG_2997.jpeg
IMG_2996.jpeg
 
12 dpo!
Ikke tatt en test i dag. Tempen droppet litt i dag så da er det vel ikke så mye håp da.
IMG_2999.jpeg

Jeg har virkelig ikke lyst å måtte vente så lenge. Vente nå helt til høsten er så lenge.
Er så mange tenker.
Så mange at jeg orker ikke engang skrive om de. Blir så trist og dårlig stemning her i dagboka.
 
Men altså. Hadde det ikke vært for tempen og den negative testen i går hadde jeg bært overbevist om at jeg var gravid. For puppene mine ser helt sinnsyke ut. Har fått masse små blodårer, samt noen større som gjør at brystvortene eller aerola er blitt mye mørkere.. Helt spesielt. :bag:
 
11 dpo!

Måtte ta en test i dag, merket jeg gikk ra å ha så håp og tro på at denne gangen gikk det. Til å snakke meg it av det igjen. Fallhøyden ble rett og slett for stor for å vente til ikm.
Testen var, som vanlig negativ.
Vis vedlegget 405875
Tempen gikk opp, men det ser jeg den har gjort før.
Men pulsen min er mye høyere enn vanlig. Men kanskje fordi jeg er pjusk?
Vis vedlegget 405878Vis vedlegget 405879
Mulig jeg trenger briller, men jeg ser da virkelig en strek her? :angelic:
 
Huff. Føler jeg har sett sååå mange av de «nesten» strek testene. At jeg tør ikke :hilarious:
Skjønner det! Du er flink som står i mot!! :hilarious: Jeg hadde sikkert svidd av 100 stk etter den testen der:angelic:
 
Okei. Hjelp!
Jeg tok en test på morgenen i dag. Var såå trøtt, så på den når det hadde gått noen minutter. Så var den blank.
IMG_3007.jpeg

Jeg la den i nattbordskuffen. Sjekket den litt senere, og der. Der er det en strek. En rosa strek. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro…
IMG_3011.jpeg

Klokka har selvfølgelig ikke klart å aktivere temp i dag, men pulsen er svært høy.
IMG_3016.jpeg

Den oransje er denne pp puls.
Hjeeelp! Noen som har fått så tydelig strek etter tiden på disse? :bag: :nailbiting:
 
Back
Topp