Emilie’s dagbok ❤️

Er så klar for uttak i morgen!! Blir noen nervepirrende dager fremover nå [emoji86] Håper virkelig at kvaliteten på eggene er bedre denna gang. I dag har det vært mange murringer i eggstokk/livmor. Ikke menslignene, men stikninger og ubehag.

Er så klar for uttak i morgen!! Blir noen nervepirrende dager fremover nå [emoji86] Håper virkelig at kvaliteten på eggene er bedre denna gang. I dag har det vært mange murringer i eggstokk/livmor. Ikke menslignene, men stikninger og ubehag.

Heier masse på deg og eggene nå! Måtte det være gullegget som plukkes ut av deg i morgen :)
Masse lykke til :D

Masse lykke til i morgen:-) Måtte gullegget være blant de du får ut:-)

Masse masse lykke til i morgen:Heartpink Heier på eggene dine:):)

Masse lykke til med uttak! Gullegget er nok blant de denne gangen :)

Lykke til med uttak[emoji176]

Masse lykke til i dag!!! :Heartred

Masse lykke til med uttak i dag! [emoji176]

Hvordan har det gått?

Jeg er så utrolig lei og så utrolig skuffa... Etter å ha tømt og skyllet eggfollikler gjentatte ganger viste det seg at det bare var ett fuckings egg som de fikk hentet ut.... så der lå jeg da og skrevet i gyn.stolen mens det rant store krokkodilletårer ned langs kinnet mitt.. Har det ikke greit akkurat nå.. Vil bare grave meg ned.. har virkelig ikke troen på at jeg får satt inn noe egg i det hele tatt... :( [emoji22] Gruer meg til telefonen i morgen allerede. Hater denne kroppen min... hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?

Ånei... vennen.... [emoji17] Dette var vondt å lese.... sender mange gode klemmer og håper så inderlig at dette egget ditt er gull-egget [emoji169]

Uff[emoji22][emoji22] dette var trist!! Sier som Bubbly, håper det ene egget er gullegget[emoji173]️ klem

Nei...off....nå fikk jeg vondt langt inni meg [emoji17] Det er så utrolig urettferdig alt i sammen. Gav de noen forklaring på hva som har skjedd? Håper med alt jeg har at egget blir befruktet og kommer seg til innsett!

Vil bare sende deg en god klem[emoji8] Det gamet her er så utrolig tøft og det er vondt å lese det du skriver. Jeg skjønner veldig godt at du er lei deg. Krysser alt jeg har for at det var gullegget du fikk ut[emoji177]

Ånei, dette var vondt å lese. Skjønner godt at du er lei nå og veldig lei deg. Verden er så urettferdig.. Håper egget blir befruktet slik at du kan ruge fra i morgen, det er jo flere eksempler på at noen kun har ett egg men at det ble baby ut av det. Stor klem❤️

Ånei, så kjipt å lese :( håper og krysser for at det ene egget er gullegget [emoji173][emoji173]

Å nei :( Var ikke dette jeg håpet på å lese her nå..
Føler virkelig med deg ❤️
Holder en liten knapp på at dette alikevel kan være mirakelegget ✨
Stor klem ❤️

Back
Topp