Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hørt noe om det er greit å fly? Jeg spør for vi skal ut og fly en uke etter innsett selv[emoji85] Jeg skal mest sannsynlig begynne på Fragmin nå etter uttak. Kanskje jeg blir sånn og[emoji23]Er Klexanen som gjør det :/ Ja, reiser om to uker og har uttak/innsett neste uke skal fortsette med klexanen til testdag og dersom jeg blir gravid, skal jeg gå på de til uke 10. Kanskje en ide å lage et mønster av stikkinga [emoji86][emoji23]
Har du hørt noe om det er greit å fly? Jeg spør for vi skal ut og fly en uke etter innsett selv[emoji85] Jeg skal mest sannsynlig begynne på Fragmin nå etter uttak. Kanskje jeg blir sånn og[emoji23]
Har du hørt noe om det er greit å fly? Jeg spør for vi skal ut og fly en uke etter innsett selv[emoji85] Jeg skal mest sannsynlig begynne på Fragmin nå etter uttak. Kanskje jeg blir sånn og[emoji23]
Jeg fikk beskjed under det ene forsøket mitt at det bare var å fly! Ingen fare, heller positivt, for da kom jeg meg bort, fikk tankene over på noe annet og slappet av Så god tur, jenter!Har ikke hørt med de, men antar at det går fint. Er jo mange som reiser med fly i innland og utland for å gjøre ivf forsøk. Tenker det går fint, er jo maks 3 timer i lufta, men tenker å ha på støttestrømper og drikke masse vann. Leste en plass at det var lurt
Jeg fikk beskjed under det ene forsøket mitt at det bare var å fly! Ingen fare, heller positivt, for da kom jeg meg bort, fikk tankene over på noe annet og slappet av Så god tur, jenter!
Tihi, Eggbert! [emoji28] Krysser fingrene for deg [emoji4]I morgen er det endelig UL. Ska bli greit å vite hvordan det går med eggbertene og når det blir uttak Håper på uttak på mandag/tirsdag
Tihi, Eggbert! [emoji28] Krysser fingrene for deg [emoji4]
Lykke til i morgen
Lykke til med morgendagen! Heier på eggbertene!
Tusen takk for det Har vært på ul og det var det to follikler på 15-16mm og 4 på 8-10mm. Kjenner jeg er litt skuffa.. hadde håpt på flere.. Ny ul-kontroll på mandag. Da ser de om uttak blir på onsdag eller fredag. Krysser fingrene for onsdag.
Godt potensiale her om de små også kommer
Håper, krysser fingre og heier!
Kvalitet foran kvantitet ja og jeg får alltid ut flere enn de ser på ul Blir gullegg ut av dette!
Krysser alt for detJa, tenk om gullegget er der Synes det er en surrealistisk tanke at jeg kan være gravid om tre uker [emoji86] Men tenk om det blir virkelig og drømmen går i oppfyllelse [emoji173] Tenk om jeg sitter med et lite nurk i armene om et år [emoji120] Tenk om det endelig blir vår tur[emoji171]