Emilie’s dagbok ❤️

Har hatt en kjempefin bursdagshelg med god mat og alkohol i glasset :) I dag er det endelig sprøytestart! ;) Menopur 450ie og klexane settes kl 18 :) har rotet bort det ene papiret fra klinikken hvor infoen står, men jeg skal vel bare ha to doser med nesespray fra sprøytestart-dagen, altså bare spraye i det ene neseboret morgen og kveld ?

Jippi for sprøytestart!! [emoji1]
Bare spray I ett nesebor ja, morgen og kveld [emoji4]

Jippi for sprøytestart!! [emoji1]
Bare spray I ett nesebor ja, morgen og kveld [emoji4]

Da har jeg gjort rett [emoji4] Hvordan går rugingen ?[emoji4]

Om to uker har jeg mest sannsynlig hatt uttak og kanskje er jeg ruger [emoji86][emoji4] Krysser fingrene for at eggene er av bedre kvalitet og at jeg også får ruge på 2 denne gangen også [emoji4]

Om to uker har jeg mest sannsynlig hatt uttak og kanskje er jeg ruger [emoji86][emoji4] Krysser fingrene for at eggene er av bedre kvalitet og at jeg også får ruge på 2 denne gangen også [emoji4]
Krysser fingrene og sender masse babystøv din vei [emoji4][emoji9]

Da har jeg gjort rett [emoji4] Hvordan går rugingen ?[emoji4]

Rugingen går fint den, dagene går faktisk ganske fort![emoji5]
Og tenk, snart er du også I same båt [emoji2]

En uke til UL. Måtte dagene gå fort! #utålmodig

Tenk at du skal ruge om bare to små uker:-) Vi blir å henge i mars terminforum vi altså!

Note to self: eggløsningsslim i dag.

Godt tegn [emoji111]

Håper det. Er jo litt skremmende, vil liksom ikke ha EL av meg selv. Synes det er så skummelt å stole på at nesesprayen er nok og at det kommer nok spray hver gang. Har jo hatt Cetrotide de andre gangene og da er det liksom en sprøyte hvor jeg ser alle dråper som blir sprutet inn i magen.

Håper det. Er jo litt skremmende, vil liksom ikke ha EL av meg selv. Synes det er så skummelt å stole på at nesesprayen er nok og at det kommer nok spray hver gang. Har jo hatt Cetrotide de andre gangene og da er det liksom en sprøyte hvor jeg ser alle dråper som blir sprutet inn i magen.

Det går nok så fint atte :)

Jeg hadde mye mer elslim på Synarela enn på orgalutran (samme som cetrotide). Dette hadde dog ikke noe å si. Tror bare gjerne jeg produserte mer slim pga større follikler. Fikk ikke el av meg selv [emoji4]

5 dagen på sprøyter. Kjenner at det skjer ting i eggstokkene[emoji1360] :) Ikke så rart det på den hestedosen jeg er på. 5 dager igjen til UL :)

Fikk graviditetstester i dag :) så da er jeg klar for testing i begynnelsen av juli :)

Heier på deg! :D

Mye som foregår i eggstokker og mye utflod. 3 dager til UL :)

Når merkene etter sprøytestikkene matcher buksa [emoji86] :p
IMG_9403.JPG
To sprøyter hver dag gjør magen øm og prikkete. Gleder meg til syden for å si det sånn [emoji23]

Back
Topp