Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er så gode [emoji173] Så fantastisk å ha en slik gjeng med så gode mennesker samlet her inne [emoji173] Har vært to tøffe dager.. men som Lil-17 skriver mirakler kan skje [emoji5] De ringte nettopp fra sykehuset og egget har utviklet seg fint det siste døgnet og det blir satt inn i dag!!! Kanskje det er gullegget likevel ? [emoji4] Er så utrolig glad nå [emoji1]
Dere er så gode [emoji173] Så fantastisk å ha en slik gjeng med så gode mennesker samlet her inne [emoji173] Har vært to tøffe dager.. men som Lil-17 skriver mirakler kan skje [emoji5] De ringte nettopp fra sykehuset og egget har utviklet seg fint det siste døgnet og det blir satt inn i dag!!! Kanskje det er gullegget likevel ? [emoji4] Er så utrolig glad nå [emoji1]
Åå, så bra! Mirakler kan virkelig skje dette MÅ jo bare være gullegget
Å herregud Emilie! Nå triller tårene for deg [emoji173]️
Så utrolig fint at dere fikk en sjanse
Unner deg så innmari at dette skal gå hele veien!!
Heia mirakelegget [emoji173]️[emoji92]
Åh så herlig [emoji176][emoji176][emoji122][emoji122][emoji122] Dette må jo bare være gullegget [emoji169][emoji7]
Så fantastisk at det har gått så bra med egget! Håper virkelig det blir baby av det[emoji173]️ Sender masse babystøv[emoji173]️
Så godt å høre[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ krysser det som krysses kan for at dette er gull-egget[emoji5][emoji5][emoji5] lykke til med innsett[emoji173]️
Hurra for gullegget Nå blir det å ruge i 9 lange mnd[emoji173]️
Så utrolig fantastisk, åhhh det var godt å lese nå at du får innsett Heia gullegget!!!
Herlig!
Rug til mars nå [emoji92][emoji173]️[emoji92]
Så fantastiske nyheter!! [emoji847] gratulerer så mye med innsett av ett perfekt egg!! [emoji176] Mirakler skjer [emoji6] Heier på gullegget ditt! Det er tydeligvis en fighter [emoji1377][emoji2]
Oi, så fantastisk at du fikk satt inn egget dette må jo være gullegget
Så fantastisk flott at du fikk satt inn egget, Emilie[emoji2] Jeg kan bare forestille meg hvor nervepirrende disse dagene har vært! Nå håper jeg at egget graver seg godt ned og blir der til mars 2018 [emoji177]