Emilie’s dagbok ❤️

Dere er så gode [emoji173] Så fantastisk å ha en slik gjeng med så gode mennesker samlet her inne [emoji173] Har vært to tøffe dager.. men som Lil-17 skriver mirakler kan skje [emoji5] De ringte nettopp fra sykehuset og egget har utviklet seg fint det siste døgnet og det blir satt inn i dag!!! Kanskje det er gullegget likevel ? [emoji4] Er så utrolig glad nå [emoji1]

Å herregud Emilie! Nå triller tårene for deg ❤️
Så utrolig fint at dere fikk en sjanse :D
Unner deg så innmari at dette skal gå hele veien!!
Heia mirakelegget ❤️✨

Åh så herlig [emoji176][emoji176][emoji122][emoji122][emoji122] Dette må jo bare være gullegget [emoji169][emoji7]

Så fantastisk at det har gått så bra med egget! Håper virkelig det blir baby av det❤️ Sender masse babystøv❤️

Dere er så gode [emoji173] Så fantastisk å ha en slik gjeng med så gode mennesker samlet her inne [emoji173] Har vært to tøffe dager.. men som Lil-17 skriver mirakler kan skje [emoji5] De ringte nettopp fra sykehuset og egget har utviklet seg fint det siste døgnet og det blir satt inn i dag!!! Kanskje det er gullegget likevel ? [emoji4] Er så utrolig glad nå [emoji1]

Så godt å høre[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ krysser det som krysses kan for at dette er gull-egget[emoji5][emoji5][emoji5] lykke til med innsett[emoji173]️

Hurra for gullegget:-) Nå blir det å ruge i 9 lange mnd❤️

Så utrolig fantastisk, åhhh det var godt å lese nå at du får innsett :Heartred Heia gullegget!!! :Heartred

Åå, så bra! Mirakler kan virkelig skje :Heartred dette MÅ jo bare være gullegget :D

Å herregud Emilie! Nå triller tårene for deg [emoji173]️
Så utrolig fint at dere fikk en sjanse :D
Unner deg så innmari at dette skal gå hele veien!!
Heia mirakelegget [emoji173]️[emoji92]

Åh så herlig [emoji176][emoji176][emoji122][emoji122][emoji122] Dette må jo bare være gullegget [emoji169][emoji7]

Så fantastisk at det har gått så bra med egget! Håper virkelig det blir baby av det[emoji173]️ Sender masse babystøv[emoji173]️

Så godt å høre[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ krysser det som krysses kan for at dette er gull-egget[emoji5][emoji5][emoji5] lykke til med innsett[emoji173]️

Hurra for gullegget:-) Nå blir det å ruge i 9 lange mnd[emoji173]️

Så utrolig fantastisk, åhhh det var godt å lese nå at du får innsett :Heartred Heia gullegget!!! :Heartred

Hipp hurra! Da er et nydelig to-delt egg satt inn [emoji4] ja, måtte dette være gullegget!! Fikk vite at de i går ikke hadde sett noen befruktning, men i dag morges fikk de seg en overraskelse. Egget hadde blitt befruktet og delt seg fint i to :) ingen fragmentering og alt i alt et veldig godt egg til å ha en slik sen befruktning [emoji4] [emoji1360] Egget ble også satt inn med embryo-glue for en større sjanse for implementering. Så nå skal jeg nyte rugingen og krysse alt jeg har for at det dukker opp to fine streker den tredje juli :) [emoji173] [emoji120][emoji295]️

Herlig!
Rug til mars nå ✨❤️✨

Så fantastiske nyheter!! [emoji847] gratulerer så mye med innsett av ett perfekt egg!! [emoji176] Mirakler skjer [emoji6] Heier på gullegget ditt! Det er tydeligvis en fighter [emoji1377][emoji2]

Herlig!
Rug til mars nå [emoji92][emoji173]️[emoji92]

Så fantastiske nyheter!! [emoji847] gratulerer så mye med innsett av ett perfekt egg!! [emoji176] Mirakler skjer [emoji6] Heier på gullegget ditt! Det er tydeligvis en fighter [emoji1377][emoji2]

Åh, jeg håper virkelig det [emoji4][emoji173] Dette må jo være en fighter! Det er ingenting annet jeg ønsker mer enn at denne spira blir med meg helt til mars [emoji173] Det hadde virkelig blitt verdens beste sommer om denne drømmen går i oppfyllelse [emoji4] jeg må tro på at mirakler skjer og at de også kan skje meg (har vanskeligheter med å tenke at jeg kan være så heldig). Men har bestemt meg for å tenke positivt og ta dagene med ro :) Rett og slett prøve å nyte uvissheten [emoji23]

2dpo (eller 1dpo ettersom vi vet at egget ble befruktet i går) :
Innsett var ubehagelig, men var ikke så tissetrengt som sist.
Har tatt lutinus x 3 og Klexane
Har fremdeles blodspor etter uttak.
Litt murringer i livmor og stikninger i eggstokker.
Kviseutbrudd etter ovitrelle/hormonstimulering.
Har gått tur på ca 30min
Varmeflaske på mage og varme sokker.

Gratulerer så mye som ruger! :Heartred

Har hatt vondt i hode og sovet dårlig den siste uka. Lurer på om det er ovitrellen + spenning og opp og nedturer. Kaldsvettet i natt. Våkna i 01 tida og laken+sengetøy var helt gjennomvått.

Drømte en rar drøm/mareritt om at det var noe problem med egget som var satt inn. At det var satt inn feil vei eller at det var satt inn i ett rør.. Våknet at jeg satt i senga[emoji86] hadde visst sagt til mannen at han måtte hjelpe meg å ta ut egget [emoji23][emoji86] hadde kjeftet også (fordi han ikke forsto problemet)[emoji86]

For å si det sånn:Det har vært mye nerver, opp og nedturer i dette forsøket [emoji86]

Hihi, ser det for meg :p
Og han tenkte sikkert, gærne kjærring :hilarious:

3dpo :
Sovet dårlig
Vondt i hodet hele dagen
Iitt stikninger i eggstokker/livmor
Fremdeles blodspor etter uttak
Kviser

Så fantastisk flott at du fikk satt inn egget, Emilie[emoji2] Jeg kan bare forestille meg hvor nervepirrende disse dagene har vært! Nå håper jeg at egget graver seg godt ned og blir der til mars 2018 [emoji177]

Oi, så fantastisk at du fikk satt inn egget :D dette må jo være gullegget :) :Heartred

Så fantastisk flott at du fikk satt inn egget, Emilie[emoji2] Jeg kan bare forestille meg hvor nervepirrende disse dagene har vært! Nå håper jeg at egget graver seg godt ned og blir der til mars 2018 [emoji177]

Ja, håper virkelig at det er gullegget :) Har liksom troen på at det er en fighter[emoji4] Her krysses alt som krysses kan [emoji173]

Back
Topp