Emilie’s dagbok ❤️

Uff så kjedelig kjære du[emoji53][emoji53] Håper og krysser alt for at dette er gullegget[emoji176][emoji176][emoji176]

Ånei... vennen.... [emoji17] Dette var vondt å lese.... sender mange gode klemmer og håper så inderlig at dette egget ditt er gull-egget [emoji169]

Uff[emoji22][emoji22] dette var trist!! Sier som Bubbly, håper det ene egget er gullegget[emoji173]️ klem

Nei...off....nå fikk jeg vondt langt inni meg [emoji17] Det er så utrolig urettferdig alt i sammen. Gav de noen forklaring på hva som har skjedd? Håper med alt jeg har at egget blir befruktet og kommer seg til innsett!

Vil bare sende deg en god klem[emoji8] Det gamet her er så utrolig tøft og det er vondt å lese det du skriver. Jeg skjønner veldig godt at du er lei deg. Krysser alt jeg har for at det var gullegget du fikk ut[emoji177]

Ånei, dette var vondt å lese. Skjønner godt at du er lei nå og veldig lei deg. Verden er så urettferdig.. Håper egget blir befruktet slik at du kan ruge fra i morgen, det er jo flere eksempler på at noen kun har ett egg men at det ble baby ut av det. Stor klem[emoji173]️

Ånei, så kjipt å lese :( håper og krysser for at det ene egget er gullegget [emoji173][emoji173]

Å nei :( Var ikke dette jeg håpet på å lese her nå..
Føler virkelig med deg [emoji173]️
Holder en liten knapp på at dette alikevel kan være mirakelegget [emoji92]
Stor klem [emoji173]️

Uff så kjedelig kjære du[emoji53][emoji53] Håper og krysser alt for at dette er gullegget[emoji176][emoji176][emoji176]

Ååå, skjønner godt at du er skuffet! Håper det ene egget er gullegget[emoji173]️

Tusen takk [emoji173] Dere er gode å ha [emoji173]. Har vært en tøff dag, men som samtlige av dere skriver så må vi bare håpe at det er gullegget. Kan ikke gjøre noe annet enn å håpe og krysse alle fingrene for at befruktning/deling går bra slik at vi får satt inn "forhåpentligvis" gullegget på fredag. Kjenner jeg likevel at gruer meg til telefonen i morgen. Fint om dere sender alt av babystøv vår vei og ber til hva enn det måtte være der oppe. [emoji173]

Tusen takk [emoji173] Dere er gode å ha [emoji173]. Har vært en tøff dag, men som samtlige av dere skriver så må vi bare håpe at det er gullegget. Kan ikke gjøre noe annet enn å håpe og krysse alle fingrene for at befruktning/deling går bra slik at vi får satt inn "forhåpentligvis" gullegget på fredag. Kjenner jeg likevel at gruer meg til telefonen i morgen. Fint om dere sender alt av babystøv vår vei og ber til hva enn det måtte være der oppe. [emoji173]

Babystøv skal du få i bøtter og spann ✨✨
Nervepirrende døgn, men håpet lever heldigvis ❤️

Denne prøvingen er ikke snill mot psyken :( God klem, håper på det beste ❤️

Babystøv [emoji92] og bønner [emoji1374] er sendt din vei.
Mirakler skjer hele tiden, det har vi sett mye av her inne i det siste. Ingen grunn til at ikke du skal få oppleve ett mirakel også [emoji8][emoji176] Det er hvertfall fortsatt håp. Klem!

Ånei, dette var ikke kjekt å lese :(:( men det ene egget kan jo faktisk være gullegget :Heartred krysser alt jeg har for gode nyheter i dag :Heartred

Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle se det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]

Last edited:
Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle seg det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]
Stor klem kjære du[emoji176][emoji176]

Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle seg det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]

Så dumt! Hadde du kort protokoll? Jeg får samme resultat som deg på kort, mye bedre på lang... fikk også ut bare ett i mai på kort og skal i gang med lang i juli

Så dumt! Hadde du kort protokoll? Jeg får samme resultat som deg på kort, mye bedre på lang... fikk også ut bare ett i mai på kort og skal i gang med lang i juli
Er omvendt vi da :p
Hadde lang protokoll denne gang... jeg fikk mye bedre resultat på kort. Fikk da ut 8 egg.

Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle se det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]

Dette var veldig leit [emoji17]
Det kan være lurt som du sier å forberede deg på nytt forsøk til høsten. Så tenker jeg at det er viktig å fylle sommeren med masse glede og opplevelser. Ikke glem å leve livet her og nå i ventetiden, og dyrk kjærligheten. Det hjalp for oss i de tunge tidene.
Samtidig så håper jeg fortsatt på at egget ditt vil bli godt nok for innsett likevel [emoji171]

Å nei, så trist :(
Må signere det Bubbly skriver over, for det var så godt sagt. Prøv å nyt sommeren og hverandre frem til det blir nye sjanser til høsten <3
Sender deg en gigaklem <3

Nei og nei, det er så vondt når det blir slik...Stor klem❤️

Sender deg en klem❤ og håper på det beste! Mirakler skjer, nå er det på tide at du også får oppleve et.

Stor klem kjære du[emoji176][emoji176]

Stoor klem[emoji173]️ huff! Det er ingen som har sagt dette var lett, nei[emoji22]

Dette var veldig leit [emoji17]
Det kan være lurt som du sier å forberede deg på nytt forsøk til høsten. Så tenker jeg at det er viktig å fylle sommeren med masse glede og opplevelser. Ikke glem å leve livet her og nå i ventetiden, og dyrk kjærligheten. Det hjalp for oss i de tunge tidene.
Samtidig så håper jeg fortsatt på at egget ditt vil bli godt nok for innsett likevel [emoji171]

Å nei, så trist :(
Må signere det Bubbly skriver over, for det var så godt sagt. Prøv å nyt sommeren og hverandre frem til det blir nye sjanser til høsten <3
Sender deg en gigaklem <3

Nei og nei, det er så vondt når det blir slik...Stor klem[emoji173]️

Så trist å lese :( sender deg en stor klem [emoji173]

Så kjipt :( håper på gode nyheter i morgen!

Sender deg en klem[emoji173] og håper på det beste! Mirakler skjer, nå er det på tide at du også får oppleve et.

Dere er så gode [emoji173] Så fantastisk å ha en slik gjeng med så gode mennesker samlet her inne [emoji173] Har vært to tøffe dager.. men som Lil-17 skriver mirakler kan skje [emoji5] De ringte nettopp fra sykehuset og egget har utviklet seg fint det siste døgnet og det blir satt inn i dag!!! Kanskje det er gullegget likevel ? [emoji4] Er så utrolig glad nå [emoji1]

Back
Topp