Uff så kjedelig kjære du[emoji53][emoji53] Håper og krysser alt for at dette er gullegget[emoji176][emoji176][emoji176]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei... vennen.... [emoji17] Dette var vondt å lese.... sender mange gode klemmer og håper så inderlig at dette egget ditt er gull-egget [emoji169]
Uff[emoji22][emoji22] dette var trist!! Sier som Bubbly, håper det ene egget er gullegget[emoji173]️ klem
Nei...off....nå fikk jeg vondt langt inni meg [emoji17] Det er så utrolig urettferdig alt i sammen. Gav de noen forklaring på hva som har skjedd? Håper med alt jeg har at egget blir befruktet og kommer seg til innsett!
Vil bare sende deg en god klem[emoji8] Det gamet her er så utrolig tøft og det er vondt å lese det du skriver. Jeg skjønner veldig godt at du er lei deg. Krysser alt jeg har for at det var gullegget du fikk ut[emoji177]
Ånei, dette var vondt å lese. Skjønner godt at du er lei nå og veldig lei deg. Verden er så urettferdig.. Håper egget blir befruktet slik at du kan ruge fra i morgen, det er jo flere eksempler på at noen kun har ett egg men at det ble baby ut av det. Stor klem[emoji173]️
Ånei, så kjipt å lese håper og krysser for at det ene egget er gullegget [emoji173][emoji173]
Å nei Var ikke dette jeg håpet på å lese her nå..
Føler virkelig med deg [emoji173]️
Holder en liten knapp på at dette alikevel kan være mirakelegget [emoji92]
Stor klem [emoji173]️
Uff så kjedelig kjære du[emoji53][emoji53] Håper og krysser alt for at dette er gullegget[emoji176][emoji176][emoji176]
Ååå, skjønner godt at du er skuffet! Håper det ene egget er gullegget[emoji173]️
Tusen takk [emoji173] Dere er gode å ha [emoji173]. Har vært en tøff dag, men som samtlige av dere skriver så må vi bare håpe at det er gullegget. Kan ikke gjøre noe annet enn å håpe og krysse alle fingrene for at befruktning/deling går bra slik at vi får satt inn "forhåpentligvis" gullegget på fredag. Kjenner jeg likevel at gruer meg til telefonen i morgen. Fint om dere sender alt av babystøv vår vei og ber til hva enn det måtte være der oppe. [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Dere er gode å ha [emoji173]. Har vært en tøff dag, men som samtlige av dere skriver så må vi bare håpe at det er gullegget. Kan ikke gjøre noe annet enn å håpe og krysse alle fingrene for at befruktning/deling går bra slik at vi får satt inn "forhåpentligvis" gullegget på fredag. Kjenner jeg likevel at gruer meg til telefonen i morgen. Fint om dere sender alt av babystøv vår vei og ber til hva enn det måtte være der oppe. [emoji173]
Stor klem kjære du[emoji176][emoji176]Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle seg det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]
Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle seg det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]
Er omvendt vi daSå dumt! Hadde du kort protokoll? Jeg får samme resultat som deg på kort, mye bedre på lang... fikk også ut bare ett i mai på kort og skal i gang med lang i juli
Er omvendt vi da
Hadde lang protokoll denne gang... jeg fikk mye bedre resultat på kort. Fikk da ut 8 egg.
Ingen gode nyheter i dag. [emoji22]Hadde ikke skjedd noe utvikling enda, men de skulle se det an til i morgen. For å si det sånn: jeg gjør meg klar for nytt forsøk i august/september... [emoji53]
Stor klem kjære du[emoji176][emoji176]
Så dumt! Hadde du kort protokoll? Jeg får samme resultat som deg på kort, mye bedre på lang... fikk også ut bare ett i mai på kort og skal i gang med lang i juli
Stoor klem[emoji173]️ huff! Det er ingen som har sagt dette var lett, nei[emoji22]
Dette var veldig leit [emoji17]
Det kan være lurt som du sier å forberede deg på nytt forsøk til høsten. Så tenker jeg at det er viktig å fylle sommeren med masse glede og opplevelser. Ikke glem å leve livet her og nå i ventetiden, og dyrk kjærligheten. Det hjalp for oss i de tunge tidene.
Samtidig så håper jeg fortsatt på at egget ditt vil bli godt nok for innsett likevel [emoji171]
Å nei, så trist
Må signere det Bubbly skriver over, for det var så godt sagt. Prøv å nyt sommeren og hverandre frem til det blir nye sjanser til høsten <3
Sender deg en gigaklem <3
Nei og nei, det er så vondt når det blir slik...Stor klem[emoji173]️
Så trist å lese sender deg en stor klem [emoji173]
Så kjipt håper på gode nyheter i morgen!
Sender deg en klem[emoji173] og håper på det beste! Mirakler skjer, nå er det på tide at du også får oppleve et.