Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Vi liker veldig godt pysj med fot til storebror, og han er over 1,5 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Står i dagens artikkel noe med at hvis barnet blir født før uke 34 osv. Hvilken uke er det egentlig? Appen min sier jeg er både 29 og 30 så blir så forvirra når det står masse i artikler og alle står bare eks uke 30 ikke 29+0
Dere som har født vaginalt... hvordan er egentlig underlivet de første dagene? Og hvor fort blir det tilnærma "normalt" igjen? sett at man ikke er veldig uheldig ift revning o.l.
Sånn ift å dusje, dobesøk osv. så gruer jeg meg så sykt til å være bortpå der, både i form av smerte og at det er... ja, ekkelt [emoji14]
Dere som har født vaginalt... hvordan er egentlig underlivet de første dagene? Og hvor fort blir det tilnærma "normalt" igjen? sett at man ikke er veldig uheldig ift revning o.l.
Sånn ift å dusje, dobesøk osv. så gruer jeg meg så sykt til å være bortpå der, både i form av smerte og at det er... ja, ekkelt [emoji14]
Okei. Jeg har et dumt spørsmål. Hvis babyen har medfødte skader, eks epilepsi. Har babyen og anfall i magen? Eller slår det ikke ut før babyen er født?
Ja, skjønner.Ja, det er mulig, men da må det jo være ganske kraftige generaliserte anfall for at du skal kunne kjenne det. Tror det svært sjelden blir påvist. Bekymrer du deg for det?
Ja, skjønner.
Jeg har tenkt tanken noen ganger, fordi det er som om babyen virkelig rister inni der. Veldig kort da og forsåvidt en stund siden sist. Hun sparker og beveger seg masse ellers og heldigvis [emoji173]
Åh, så bra! Det var fint å høre. Takk [emoji8]Hvis det kjennes som risting eller dirring, så mener jeg at det er vanlig når babyen tisser!
Hvis det kjennes som risting eller dirring, så mener jeg at det er vanlig når babyen tisser!
Godt å høre. Har aldri hørt om det med tissing og risting før.Jepp, risting = tissing, «hopping»= hikking
Nei, det kan hun vel ikke.Kan jordmor tvinge deg til å veie deg? [emoji849] etter jeg var på kontroll sist hadde jeg lagt på meg 12 kilo, og kjente jeg ble kjempe deppa av å se det tallet. Slanker meg ikke og spiser som keg alltid har gjort men vil helst ikke se tallene
Jeg veier meg hjemme, men vekt skal vel med på helsekortet for å se at du vokser som du skal (du er jo innenfor normalen!).Kan jordmor tvinge deg til å veie deg? [emoji849] etter jeg var på kontroll sist hadde jeg lagt på meg 12 kilo, og kjente jeg ble kjempe deppa av å se det tallet. Slanker meg ikke og spiser som keg alltid har gjort men vil helst ikke se tallene
Hvis det kjennes som risting eller dirring, så mener jeg at det er vanlig når babyen tisser!
Har du også opplevd at baby rister i magen ? Jeg har hatt epilepsi (frisk nå), babyen min rister innimellom i magen. Jeg frykter det værste. Jormor sier hun tror han hikker når jeg ringte å var bekymret. Men kjenner ut som risting, ikke hikkking. Falt i dag og slo magen, og var på føden og fikk CTG skjekk. Legen der hadde ingen god forklaring på hva ristingen kunne være og hadde aldri hørt om det