"Dumme" spørsmål

Takk folkens. Får vel kanskje begynne litt i det små jeg også da. P.t. har jeg kjøpt to bodyer og en bæresele :)
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!

De kommer både med og uten føtter. Ikke så lett å vite hva som er pysj og ikke alltid nei[emoji85]

Men anbefaler hvertfall pysj med fot, babysokker er noe herk å få til å sitte på, og de blir fort kalde på føttene når de er bare
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Jeg vil anbefale med jeg også. Frem til de går/ kryper er det umulig å få de til å sitte på. Spes når de sover.
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!

Varierte veldig kva som var best av med og uten. Når dei passer akkurat er det greit med, men når dei er litt store og litt små har eg ikkje likt dei så godt. Jenta mi protesterte på dei med frå ho var ganske liten, men ikkje første mnd.
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Alle råd jeg har fått går på å vike fra alt med føtter. Bebis ligger sammenkrølla og da vil den ligge oppe i toppen av pysjen, og de som er tettsittende de kunne fort bli for små.
Ville heller jakta på noen gode sokker om man trenger å bruke sokker til pysjen :)

Det er de tipsene jeg har fått i allefall :)
 
Hm, så litt smak og behag der altså :wacky:
Men da tror ejg ihvertfall at jeg vet hva som er pysj og ikke, så må vi bare prøve begge deler og se hva poden liker da...
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Jeg hater pysjamas med føtter. Kjøper alltid uten og så tar jeg de lange «knestrømpene» utenpå. Da sklir de ikke av.
Føttene passer aldri og det blir trangt fiende små tærne inni der
 
Sitter å ser på fødeavdelingen nå, og legger merke til at flere har på seg store hvite boksere/truser som ser veldig behagelige ut. Er dette de berømte nettingtrusene, eller noe man kjøper selv? [emoji28]
 
Så utrolig fin tråd! Denne var virkelig suveren:)
 
Glemte å skrive at jeg mente de første dagene etter fødsel
Barnepleier tok på lue rett etter fødsel. Som jeg tok av når de fikk på bleie. Om de ikke tar på etter fødsel, kommer ikke denne til å få lue på.
 
Pysjamaser... Skal de være med eller uten ben? Eller kommer det an på størrelsen? Føler jeg har arvet ting jeg ikke er sikker på hva er!
Jeg sverger til pysjamas uten fot. Vår gutt hadde alltid for lange føtter og det var alltid trangt. Vi investerte i to par ordentlige sokker av merket MP. De sitter godt på foten. De er dyrere enn sokker fra HM, men du trenger ikke mange par da de tross alt ikke blir særlig møkkete. De kjøpes på barnas hus og Babyshop blandet annet.
 
Back
Topp