Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Årgh, føler litt på den, ass. Sjekker alltid papiret og trusa bare sånn i tilfelleNår man nesten er redd for å gå på do i frykt for å se blod på papiret Håper det går over snart.
Jeg håper det går over snart, at vi faller litt mer til roÅrgh, føler litt på den, ass. Sjekker alltid papiret og trusa bare sånn i tilfelle
Ja det skjer nok snart! Jeg er 5+0 i dag, kjennes bra ut. 6 og 7 uker kommer bare til å kjennes enda bedre ut, og spesielt TUL på 7+4 Må bare overleve frem til daJeg håper det går over snart, at vi faller litt mer til ro
Sniker, jeg har også en her hjemme som er urimelig sinna på grunn av et fotballkamp i dagNår gubben blir hissig over at fotballkampen på tv ikke gikk som forventet, og du ender opp med å kjefte så mye på han at han ser ut som han har solgt smør og ikke fått betaling
Liverpool fan han og? Var ikke så fornøyd selv over kampen, men blei ikke så sinna som hissigproppen som fikk ei overhøvlingSniker, jeg har også en her hjemme som er urimelig sinna på grunn av et fotballkamp i dag
Stemmer bra det ja, han er nok litt i overkant fan og haha.. haha uff! Selv er jeg ikke fotballinteressert og forstår ikke hvordan man kan la seg påvirke sånn en hel dag av en kamp hahaLiverpool fan han og? Var ikke så fornøyd selv over kampen, men blei ikke så sinna som hissigproppen som fikk ei overhøvling
Stemmer bra det ja, han er nok litt i overkant fan og haha.. haha uff! Selv er jeg ikke fotballinteressert og forstår ikke hvordan man kan la seg påvirke sånn en hel dag av en kamp haha
Haha uff, jeg tror ikke det var langt unna tårene for samboer i dag heller haha
Er blodfan selv, men lar ikke det påvirke i sinne.. men kan gråte i frustrasjon
Uff, ja jeg ser dessverre alltid blod som gravid. Det skremmer meg noe mindre nå med nummer 4, men litt irriterende...Når man nesten er redd for å gå på do i frykt for å se blod på papiret Håper det går over snart.