Jeg har hatt lyst på kyllingsuppe! Noe salt rett og slettSkjønner hva du mener... Har hatt så sykt lyst på- og tenkt på grønnsakssuppe flere ganger daglig siden søndag Har følelsen av at jeg kunne drukket flere liter med suppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt lyst på kyllingsuppe! Noe salt rett og slettSkjønner hva du mener... Har hatt så sykt lyst på- og tenkt på grønnsakssuppe flere ganger daglig siden søndag Har følelsen av at jeg kunne drukket flere liter med suppe
Det blir det til middag herKanskje vi blir fler som tar det til middag i dag
Jeg har hatt lyst på kyllingsuppe! Noe salt rett og slett
Moro Middagsinspirasjon er ikke feil, hvertfall når det er så lite som frister for tiden føler at jeg for første gang på lenge fikk spist meg ordentlig mett uten å bli uggen takk til grønnsakssuppenDet blir det til middag her
Jeg liker ikke kjøtt generelt nå etter jeg ble gravid. Klarer å "lure" det i meg av og til, men kjøtt er liksom litt æsj...Ja.. Salt og "rene" smaker tror jeg er greia for min del kyllingsuppe er jo knallgodt det og, men etter jeg ble gravid har jeg ikke klart tanken på kylling aner ikke hvorfor
Ble så fristet av disse bildene så endte opp med å gå å kjøpe til meg selv også [emoji23][emoji23]
Og til frokost/lunsj [emoji28]
Jeg har blitt hel motsatt, var i utgangspunktet ikke glad i kjøtt og spiste det nesten aldri. Men nå har jeg lyst på det støtt og stadig. Det og karbohydrater...Jeg liker ikke kjøtt generelt nå etter jeg ble gravid. Klarer å "lure" det i meg av og til, men kjøtt er liksom litt æsj...
Hehe, jeg klarte ikke holde mine tilbake må øve på den konsentrasjonenMåtte konsentrere meg for at tårene ikke skulle trille av en video på Facebook..
Var ei lita jente som fikk en ny kattunge etter katten hennes døde.
Haha, uff..
Ble så fristet av disse bildene så endte opp med å gå å kjøpe til meg selv også [emoji23][emoji23]
Det var sykt godt da [emoji16]Det gjorde jeg å her om dagen [emoji38]
mhm, skjedde her i går! Sist svangerskap gråt jeg gjerne under selve akten ogsåNår man begynner å grine etter sex. Wtf!?
Ja ene armen min kan dovne bort av og til. Er som det skal mindre til for at armen eller andre ting skal være i klem nå som vi er gravide.Er det fler som sliter med kroppsdeler som sovner? Sliter spesielt med armene og fingrene som jeg føler sovner av ingenting