Du vet du er gravid når...

Skjønner hva du mener... Har hatt så sykt lyst på- og tenkt på grønnsakssuppe flere ganger daglig siden søndag:p Har følelsen av at jeg kunne drukket flere liter med suppeo_O
Jeg har hatt lyst på kyllingsuppe! Noe salt rett og slett
 
Du ber mannen lage middag.. men middag er fire forskjellige retter [emoji23] og du vet du bare kommer til å pirke/spise bittelitt [emoji85]
 
Jeg har hatt lyst på kyllingsuppe! Noe salt rett og slett

Ja.. Salt og "rene" smaker tror jeg er greia for min del:joyful: kyllingsuppe er jo knallgodt det og, men etter jeg ble gravid har jeg ikke klart tanken på kylling:chicken: aner ikke hvorfor:(
 
Ja.. Salt og "rene" smaker tror jeg er greia for min del:joyful: kyllingsuppe er jo knallgodt det og, men etter jeg ble gravid har jeg ikke klart tanken på kylling:chicken: aner ikke hvorfor:(
Jeg liker ikke kjøtt generelt nå etter jeg ble gravid. Klarer å "lure" det i meg av og til, men kjøtt er liksom litt æsj...
 
4bde75fb7005a19f766482162198e407.jpg

Og til frokost/lunsj [emoji28]
Ble så fristet av disse bildene så endte opp med å gå å kjøpe til meg selv også [emoji23][emoji23]
 
Måtte konsentrere meg for at tårene ikke skulle trille av en video på Facebook..
Var ei lita jente som fikk en ny kattunge etter katten hennes døde.

Haha, uff.. :cat:
 
Når samboeren må trøste deg fordi du sett en trist episode av greys anatomy [emoji28]
 
Måtte konsentrere meg for at tårene ikke skulle trille av en video på Facebook..
Var ei lita jente som fikk en ny kattunge etter katten hennes døde.

Haha, uff.. :cat:
Hehe, jeg klarte ikke holde mine tilbake:wacky: må øve på den konsentrasjonen:joyful:
 
Begynte å grine da jeg spiste frokost mens jeg leste om tvillingsvangerskap og at de koser seg når de har hverandre i magen :rolleyes:
 
Når det mest utfordrende å gå på butikken er kvalmen og ikke 2åringen :p
 
Er det fler som sliter med kroppsdeler som sovner?o_O Sliter spesielt med armene og fingrene som jeg føler sovner av ingenting:cool:
 
Er det fler som sliter med kroppsdeler som sovner?o_O Sliter spesielt med armene og fingrene som jeg føler sovner av ingenting:cool:
Ja ene armen min kan dovne bort av og til. Er som det skal mindre til for at armen eller andre ting skal være i klem nå som vi er gravide.
 
Back
Topp