Du vet du er gravid når...

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Du sitter å spiser en sitron som en appelsin! Cravings etter surt sa du? [emoji23]

Hadde denne tråden i september 2016 forumet også og det dukket så ufattelig mye morsomt i løpet av månedene som gravid så tenkte at denne kunne være morsom å ha her også [emoji4]
 
Når du første du gjør er å sitte gjespe og har lyst sove mer... når du har stått opp etter sovet i nesten 10 timer.

Føler med deg der [emoji28] jeg sto opp, gav jenta mi grøt i halvkoma før jeg la henne i lekegrinda så jeg kunne ligge litt i koma igjen på sofaen [emoji23] og nå har hun endelig sovnet så nå skal jeg også sove litt [emoji7]
 
Du sitter å spiser en sitron som en appelsin! Cravings etter surt sa du? [emoji23]

Hadde denne tråden i september 2016 forumet også og det dukket så ufattelig mye morsomt i løpet av månedene som gravid så tenkte at denne kunne være morsom å ha her også [emoji4]

Åh nå fikk jeg lyst på sitron [emoji33][emoji7]
 
Åh nå fikk jeg lyst på sitron [emoji33][emoji7]

Jeg hadde cravings etter surt sistgang også [emoji85] måtte ha rømme til ALT [emoji23]
 
Fryser konstant, cravings etter noe søtt HELE TIA, økt apetitt og ikke minst: Trøtthet[emoji28] tror jeg har sovna på sofaen om kvelden hver dag de 4 siste ukene jeg[emoji28]
 
Når mannen lager kjøttboller og du må lufte ut hele huset fordi det lukter DÅRLIG :yuck:
 
Når det einaste som roer ned magen er sitronvann. Alt smaker utruligt rart og magen vrenger seg med tanken på å gå på kjøkken. [emoji14]
 
Når dette er kveldsmaten din 3. Kvelden på rad [emoji28][emoji525]
a10f725e40d8747305867180d2990c5d.jpg
 
Når du brekker deg bare av tanken på å spise det aller beste du vet, sjokolade :eek:
 
Back
Topp