Du vet du er gravid når...

Du vet du er gravid når du må stoppe midt under akten for en tissepause :rolleyes:
Hahahahahahaha!! :laughing021Den har jeg heldigvis ikke opplevd (enda), har holdt med før og etter :knegg:


Men angående tissepauser:

Du vet du er gravid når du må innta "tissestilling" for å lure ut resten av det som gjemmer seg (alle tre ganger som gravid har jeg nemlig måttet lene meg over mot venstre side, og da kommer det mer enn de stakkarslige få dråpene som kom først :laughing002).
 
Når man sitter i sexy gravid truse inni stua i skyggen med vifta på fult 1 meter i fra og bøtter nedpå med vann og isbiter.... kroppen min fikser ikke varme sånn direkte så godt... får bare mer eksem da. Takk skal du ha hormoner og forandringer
 
Når du legger deg før kl 21 på en lørdagskveld [emoji28]
 
Det å plukke opp ting fra gulv/bakken begynner å bli strevsomt.. Ut med brede bein, og ned i halvveis hockey så går det for øyeblikket :) Men bare et spørsmål om kort tid før det er full stopp.. :)
 
Det å plukke opp ting fra gulv/bakken begynner å bli strevsomt.. Ut med brede bein, og ned i halvveis hockey så går det for øyeblikket :) Men bare et spørsmål om kort tid før det er full stopp.. :)

Huff ha, akkurat nå siste dagene har jeg plutselig merket at det ikke er så god plass foran lenger -og verre skal det bli ;)
 
Det å plukke opp ting fra gulv/bakken begynner å bli strevsomt.. Ut med brede bein, og ned i halvveis hockey så går det for øyeblikket :) Men bare et spørsmål om kort tid før det er full stopp.. :)
Eneste som er digg med å ha en fra før mens man er gravid er at han plukker opp ting for meg [emoji23] (alt annet blir jo tyngre). Husker sist så mista jeg en pakke mandler utover gulvet mot slutten. Det endte opp med at jeg gikk på stua og lot det ligge til mannen kom hjem fra jobb [emoji23]
 
a39a5697efbdfd14c40281ca73dd1b4b.jpg


Når du skulle ta en kjapp vask av huset mens samboeren og jenta er ute. Og ender opp med storvask istedenfor [emoji28]
 
Når du begynner å grine fordi vaffeljernet har stått ute på kjøkkenbenken i over en uke :rolleyes::oops:

Gir INGEN mening :hilarious:
 
Eneste som er digg med å ha en fra før mens man er gravid er at han plukker opp ting for meg [emoji23] (alt annet blir jo tyngre). Husker sist så mista jeg en pakke mandler utover gulvet mot slutten. Det endte opp med at jeg gikk på stua og lot det ligge til mannen kom hjem fra jobb [emoji23]
Minner meg om denne [emoji14]
5e09a02b94cc325962ea7b93fee14bb5.jpg
 
Back
Topp