Når du brekker deg bare av tanken på å spise det aller beste du vet, sjokolade
Kjenner meg såå igjen! Trodde man skulle få søtsug i graviditeten jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du brekker deg bare av tanken på å spise det aller beste du vet, sjokolade
Når dette er kveldsmaten din 3. Kvelden på rad [emoji28][emoji525]
Da er vi to.. sliter veldig med å pusse tennene fortiden for jeg bare brekker meg [emoji87]Begynt å brekke meg når jeg pusser tenner.
Pusser jeg for lenge eller får tannkremen bak i halsen, brekker meg. Pusser tungen, brekker meg....
Leste et sted at du må prøve å stå på en fot når du pusser tennene, skulle visst distrahere kroppen fra å brekke seg. Jeg har prøvd men sliter med bekkenet, så er ikke alltid så godt.Da er vi to.. sliter veldig med å pusse tennene fortiden for jeg bare brekker meg [emoji87]
Smart [emoji6] det skal jeg prøve ivertfall [emoji5] takk for tipsLeste et sted at du må prøve å stå på en fot når du pusser tennene, skulle visst distrahere kroppen fra å brekke seg. Jeg har prøvd men sliter med bekkenet, så er ikke alltid så godt.
Verdt å prøve kansje
Eg orke aldri å bøya meg opp og ned for å henga opp klær, slenge de over skuldrå eg. Kan jo ver ein idé [emoji5]Har vasket klær, men orker ikke ta de ut av maskinen og henge opp fordi jeg blir kvalm av tanken på å måtte bøye seg opp og ned for å henge opp klær...
Når du kan tenke på en type mat i timesvis, kansje et par dager med enorm lengsel
Jeg har tenkt på jordbær litago i to dager nå.Skjønner hva du mener... Har hatt så sykt lyst på- og tenkt på grønnsakssuppe flere ganger daglig siden søndag Har følelsen av at jeg kunne drukket flere liter med suppe
Jeg har tenkt på jordbær litago i to dager nå.
Skal gå å kjøpe dem etterpå....
Litt sunnere med ditt alternativ, men virket veldig godt med grønnsakssuppe også
Og jeg tror jeg må handle inn noen grønnsaker
Kanskje vi blir fler som tar det til middag i dagLitt sunnere med ditt alternativ, men virket veldig godt med grønnsakssuppe også