Du vet du er gravid når...

Når dette er kveldsmaten din 3. Kvelden på rad [emoji28][emoji525]
a10f725e40d8747305867180d2990c5d.jpg

4bde75fb7005a19f766482162198e407.jpg

Og til frokost/lunsj [emoji28]

Har vasket klær, men orker ikke ta de ut av maskinen og henge opp fordi jeg blir kvalm av tanken på å måtte bøye seg opp og ned for å henge opp klær...

Når du må passe på å gå forsiktig i trapper fordi puppene er så ømme at hver minste bevegelse i dem gjør vondt (og jeg har ikke store pupper!) :P

Begynt å brekke meg når jeg pusser tenner.
Pusser jeg for lenge eller får tannkremen bak i halsen, brekker meg. Pusser tungen, brekker meg.... :sour:

• Liker
Reactions: Hl
Begynt å brekke meg når jeg pusser tenner.
Pusser jeg for lenge eller får tannkremen bak i halsen, brekker meg. Pusser tungen, brekker meg.... :sour:
Da er vi to.. sliter veldig med å pusse tennene fortiden for jeg bare brekker meg [emoji87]

Da er vi to.. sliter veldig med å pusse tennene fortiden for jeg bare brekker meg [emoji87]
Leste et sted at du må prøve å stå på en fot når du pusser tennene, skulle visst distrahere kroppen fra å brekke seg. Jeg har prøvd men sliter med bekkenet, så er ikke alltid så godt.
Verdt å prøve kansje :)

Leste et sted at du må prøve å stå på en fot når du pusser tennene, skulle visst distrahere kroppen fra å brekke seg. Jeg har prøvd men sliter med bekkenet, så er ikke alltid så godt.
Verdt å prøve kansje :)
Smart [emoji6] det skal jeg prøve ivertfall [emoji5] takk for tips

Har vasket klær, men orker ikke ta de ut av maskinen og henge opp fordi jeg blir kvalm av tanken på å måtte bøye seg opp og ned for å henge opp klær...
Eg orke aldri å bøya meg opp og ned for å henga opp klær, slenge de over skuldrå eg. Kan jo ver ein idé [emoji5]

Når samboeren klager på at du vekker han på natten fordi du har vært oppe og tisset 3 ganger i løpet av natta

Når du kan tenke på en type mat i timesvis, kansje et par dager med enorm lengsel :rolleyes:

Skjønner hva du mener... Har hatt så sykt lyst på- og tenkt på grønnsakssuppe flere ganger daglig siden søndag:p Har følelsen av at jeg kunne drukket flere liter med suppeo_O

Back
Topp