Du vet du er gravid når...

Når man er så trøtt at det føles som om man er på vei hjem fra byen en sen fuktig kveld. Er helt i svime om dagen altså. Uansett hvor mye jeg sover så er jeg på en måte aldri uthvilt.
 
Ja ene armen min kan dovne bort av og til. Er som det skal mindre til for at armen eller andre ting skal være i klem nå som vi er gravide.
Ja... Det har kanskje noe med blodgjennomstrømning osv å gjøre og.?!o_O Kroppen fokuserer vel heldigvis mer på den lille enn våkenhet i fingertuppene mine:p
 
Ja... Det har kanskje noe med blodgjennomstrømning osv å gjøre og.?!o_O Kroppen fokuserer vel heldigvis mer på den lille enn våkenhet i fingertuppene mine:p
Det er det jeg tenker også [emoji1]
 
Når du har sovet 14 timer og fortsatt har behov for å ta en lur på formiddagen [emoji28]
 
Når du bare lukter at noen griller og du må stelle deg og lage hjemmelaget potetsalat for det er det eneste du vil ha [emoji28]
 
Er det fler som sliter med kroppsdeler som sovner?o_O Sliter spesielt med armene og fingrene som jeg føler sovner av ingenting:cool:
Ja! Helt håpløst, kan nesten ikke ligge og lese bok lenger, for da "forsvinner" hele armen :s
 
Du vet du er gravid når du våkner midt i natta og må stå opp for du bare MÅ ha saft is [emoji28]
 
Du vet du er gravid når du ikke ser tærne eller "dåsa" di og gleder deg til du kan ta en skikkelig "opprydding" der igjen etter at ungen er født [emoji28]
Jeg la neglelakk på tærne for ca to uker siden, og fikk et stort "hull" på den ene stortåa i basseng. Det irriterer meg når jeg sitter med bena høyt, for da ser jeg det [emoji23] (varmt her så går barbeint) Men tviler på at det blir fiksa [emoji23]
 
Du vet du er gravid når strålende sol og varme ikke lenger er en bra ting [emoji30]
 
Når du konstant har en liten rap som må ut. Eller at du bytter dorull tre ganger oftere enn før.
 
Når du konstant har en liten rap som må ut. Eller at du bytter dorull tre ganger oftere enn før.
Hahaha, jeg kjenner igjen den dorullen! Vi har fast levering på jobb, men nå måtte vi få tidligere [emoji23][emoji23]
 
Du vet du er gravid når du må dra til butikken 3 ganger på samme dag fordi du alltid glemmer noe... hadde med meg handleliste med alt på alle gangene [emoji28]
 
Når du blir vekket av at noen sparker deg fra innsiden av magen:love7

Når du for alt i verden prøver å unngå den sjokoladen som kjennes så fristende, men som ikke er bra for lille i magen. Og tar deg en frukt i stedenfor:(
 
Back
Topp