Når du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff akkurat det gjorde jeg også. Kastet opp først og så fikk jeg i meg en yoghurt! Kjenner et kroppen helst ikke orker jobb men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg det er så kjedeligNår du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..
Ingen som syns det er gøy å sykemelde seg; men av og til har både du og Miniknøttet godt av det...! Det er noen andre enn en selv en må tenke på nå; og har vi det bra; har mini det bra -bare en tanke. . .Huff akkurat det gjorde jeg også. Kastet opp først og så fikk jeg i meg en yoghurt! Kjenner et kroppen helst ikke orker jobb men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg det er så kjedelig
Ja det har du helt rett i.Ingen som syns det er gøy å sykemelde seg; men av og til har både du og Miniknøttet godt av det...! Det er noen andre enn en selv en må tenke på nå; og har vi det bra; har mini det bra -bare en tanke. . .
Var gjennom det samme og fant ut at sykemelding var det eneste riktige.Når du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..
Hehe, sånn er jeg også. Glemmer å skru av komfyren, går flere runder i butikken før jeg husker at jeg har skrevet handleliste, glemmer hva folk snakker om midt i en samtale, glemmer hvor mobilen er, glemmer hvor bilnøklene er, hvor veksa er, hvilken dag det er, osv. Må sjekke appen for å huske hvor langt jeg er på vei... Glad jeg ikke har glemt igjen ungen noe sted enda
Skummelt det der! Er nå så kvalm at jeg ikke klarer å varme mat, men kanskje det bare er positivt når en tenker på brannfare vi har heldigvis komfyrvakt som slår ut hvis det går for lang tid! Bra du ikke hadde mer varme på!Det der gjorde jeg i forgårs natt!!! Min mann jobber sent og jeg skulle bare varme opp noe fisk til ham i ovnen. Setter det på bordet, vi prater, jeg legger mini og sovner selv. Får så melding fra mannen kl 08.00 om at komfyren har stått på hele natten (kun på 125 grader, men likevel)...
Det er det som er så rart, vi har også komfyrvakt. Men tydeligvis ikke varmt nok for den til å slå ut.Skummelt det der! Er nå så kvalm at jeg ikke klarer å varme mat, men kanskje det bare er positivt når en tenker på brannfare vi har heldigvis komfyrvakt som slår ut hvis det går for lang tid! Bra du ikke hadde mer varme på!