Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Juli 2017' startet av Elva, 10 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sommermamma*2 Glad i forumet Marshmallows2021 Julibaluba 2017

Når du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..

• Liker Liker x 1
  2. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Huff akkurat det gjorde jeg også. Kastet opp først og så fikk jeg i meg en yoghurt! Kjenner et kroppen helst ikke orker jobb men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg :( det er så kjedelig

3. Tust Elsker forumet

Ingen som syns det er gøy å sykemelde seg; men av og til har både du og Miniknøttet godt av det...! Det er noen andre enn en selv en må tenke på nå; og har vi det bra; har mini det bra:) -bare en tanke. . .

4. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ja det har du helt rett i.

• Liker Liker x 1
  5. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Var gjennom det samme og fant ut at sykemelding var det eneste riktige.

• Liker Liker x 1
  6. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Du vet du er gravid når du griner for alt. For eksempel når du steker indrefileten for mye. Og at du griner når du flere timer senere forteller kjæresten at steken ble overstekt :(

• Morsom Morsom x 1
  7. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Du la deg til å sove halv sju i går, og likevel er trøtt når du våkner..

8. Spentforandregang Betatt av forumet

Når du biter tenna sammen(bokstavlig talt) og ser konstant sur ut......fordi kvalmen har kommet:(

• Enig Enig x 1
  9. Tust Elsker forumet

Når du får tårer i øynene av å synge julesanger m dattera.....

10. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Når tårene sprenger på pga å ha funnet en HEL kasse med STORE FLASKER ingefær øl etter bryllupet vårt i sommer :smiley-angelic001:smiley-bounce015

11. -lillespire- Forelsket i forumet

... du gråter fordi de norske håndballjentene scorer mål :rolleyes:

12. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Kan sovne 3ganger på et døgn (tilsammen 13t) pg fortsatt være trøtt :p

13. Lulalei88 Glad i forumet

Når man sovner på sofaen etter middag og likevel er stuptrøtt om kvelden.

14. Pysekatt Glad i forumet

Når du blir superkvalm av din egen kroppslukt! [emoji23]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  15. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Det der gjorde jeg i forgårs natt!!! Min mann jobber sent og jeg skulle bare varme opp noe fisk til ham i ovnen. Setter det på bordet, vi prater, jeg legger mini og sovner selv. Får så melding fra mannen kl 08.00 om at komfyren har stått på hele natten (kun på 125 grader, men likevel)...

16. Lykketreff Gift med forumet

Skummelt det der! Er nå så kvalm at jeg ikke klarer å varme mat, men kanskje det bare er positivt når en tenker på brannfare :p vi har heldigvis komfyrvakt som slår ut hvis det går for lang tid! Bra du ikke hadde mer varme på!

17. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Det er det som er så rart, vi har også komfyrvakt. Men tydeligvis ikke varmt nok for den til å slå ut.

• Liker Liker x 1
  18. Iskrem Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Når det eneste du får i deg av væske er coca cola, og nei det er ikke den sukkerfrie :(

19. Lysistrata Forelsket i forumet

Når du ikke orker gjøre noe hjemme, men å spasere til fots for å hente pizzaen du har cravings på er null stress. Mmmm!

• Liker Liker x 1
  20. Mininummer2 Betatt av forumet

Når magen er så oppblåst at ytterjakka nesten ikke kan lukkes .......

• Enig Enig x 1

Del denne siden