Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSamme her, det gjelder alt... Husker ikke om jeg har spist frokost eller ikke feks. Har måtte skrive dager på kosttilskuddet, hvis ikke risikerer jeg å ta tre en dag og null en annen dag
Me2Når du ser ut som du er i 5 mnd på kvelden fordi du er så oppblåst
Hehe, sånn er jeg også. Glemmer å skru av komfyren, går flere runder i butikken før jeg husker at jeg har skrevet handleliste, glemmer hva folk snakker om midt i en samtale, glemmer hvor mobilen er, glemmer hvor bilnøklene er, hvor veksa er, hvilken dag det er, osv. Må sjekke appen for å huske hvor langt jeg er på vei... Glad jeg ikke har glemt igjen ungen noe sted endaSeriøst, jeg sliter sånn med hukommelsen generelt for tiden. Utrolig slitsomt å glemme småting hele tidne. Vet ikke om det er et gravidsymptom, men det er vertfall i det siste jeg har blitt sånn.
du er klar til å ta kvelden klokka 2000
Når samboeren kommer inn i stua og lurer på hva som er galt fordi du gråter. Og grunnen er at du er så rørt av sesongavslutningen av Costa del Kongsvik at du hulker.
Når du nyser,og nesten står på alle 4 på gulvet for at det strekker så hardt i lysken
Haha det gjorde jeg ogsåNår samboeren kommer inn i stua og lurer på hva som er galt fordi du gråter. Og grunnen er at du er så rørt av sesongavslutningen av Costa del Kongsvik at du hulker.