Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Juli 2017' startet av Elva, 10 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Når du er småkvalm, og tenker at sjokomelk det har jeg lyst på

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  2. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Samme her :laughing021

3. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Me2:p:D

• Liker Liker x 1
  4. Lykketreff Gift med forumet

Hehe, sånn er jeg også. Glemmer å skru av komfyren, går flere runder i butikken før jeg husker at jeg har skrevet handleliste, glemmer hva folk snakker om midt i en samtale, glemmer hvor mobilen er, glemmer hvor bilnøklene er, hvor veksa er, hvilken dag det er, osv. Må sjekke appen for å huske hvor langt jeg er på vei... Glad jeg ikke har glemt igjen ungen noe sted enda :p

• Morsom Morsom x 2
  5. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Når du leverer barnet i bhg for så å finne ut at du glemte BH'n hjemme på badet :p (Blir supertrøtt og vimsete jeg)

6. Lysistrata Forelsket i forumet

Trøttheten har omsider kommet smygende her også. Jeg er oppe før fuglene fiser og klar for å ta kvelden flere ganger om dagen.... spent på hvordan 10-timers nattevakter blir fremover :S

7. Blondie Andre møte med forumet

Når samboeren kommer inn i stua og lurer på hva som er galt fordi du gråter. Og grunnen er at du er så rørt av sesongavslutningen av Costa del Kongsvik at du hulker.

• Liker Liker x 2
  8. Pedal Gift med forumet

Hahahaha!! Herlig :joyful::joyful::joyful:

9. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

Når du er så sliten å begynner å gråte bare for at samboeren svarer på feil måte. Og når man går å legger seg å sovner som en stein føre kl er 20:00 :p

• Enig Enig x 1
  10. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Når man har så SINNSYKT lyst på spekeskinke og serverer det til alle barna i huset i fare for å spise det selv:arghh: Snapchat-4178502874753309749.jpg

11. Pedal Gift med forumet

Når man er trøtt, trøtt, trøtt...

• Enig Enig x 2
  12. Pysekatt Glad i forumet

Når kvalmen aldri tar slutt

13. lykkeliten1990 Bli kjent med forumet

Når du ser ut som gravid i 5 mnd, når du er i underkant av 7 uker på veg :p oppblåst sa du?!

• Enig Enig x 5
    • Liker Liker x 1
  14. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Når du legger deg med sportsBH på natta fordi puppene er ømme....

15. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

Når du går rundt å brekker deg i butikken

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Når du nyser,og nesten står på alle 4 på gulvet for at det strekker så hardt i lysken :inpain::laughing002

• Hjertelig Hjertelig x 1
  17. -lillespire- Forelsket i forumet

Åh..jeg kjenner smerten:inpain:

• Liker Liker x 1
  18. Nygravidogglad Forelsket i forumet Aprilbarna`15

Når man sitter og griner når sønnen ser på lion king, circle of life musikkvideo :) akk så rørende :D

19. TRULT Andre møte med forumet

Når klokken passerer 21 og begynner å gråte i frustrasjon over at noe må ordnes, ryddes eller planlegges (ca hver kveld).:wideyed:

20. TRULT Andre møte med forumet

Haha det gjorde jeg også :p

Del denne siden