Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Juli 2017' startet av Elva, 10 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pedal Gift med forumet

Syns ikke nødvendigvis pysj og is midt på dagen er noe spesielt bare fordi man er gravid :p
    Det kan være når som helst :happy:

• Liker Liker x 2
  2. Silda82 Elsker forumet Mailykke 2018

Haha okey ;)
    For meg er det utopi !! :D

3. Fjelljenta Glad i forumet Oktoberskatter 2014 Juligull2021

Vet ikke om det er typisk gravid, men når man er drittrøtt og har lagt seg, så kjenner man sulten komme snikende og man ikke gidder å gå og spise for da må man ut av senga og pusse tennene igjen :p

• Liker Liker x 1
  4. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

Når du er sulten hele tiden :-O og våkner mitt på natta for at du er sulten.

• Liker Liker x 3
  5. Spentforandregang Betatt av forumet

Når du først begynner å grine for du har tatt på feil bukse(har to av samme), for så å begynne å grine ti min etterpå fordi du er så glad i samboeren :) Gud hjelpes å hormonell...slik opplevde jeg ikke med første, men nå jobber tårekanalene på spreng her :)

• Liker Liker x 1
  6. Frokostkaffe Flørter med forumet

Når du ser gravide ooooveralt!! Sånn plutselig:-D

7. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Når du spiser sjokolade og kyllinglår omhverandre :laughing021

• Liker Liker x 1
  8. kattungen Glad i forumet

Du blir livredd for hver eneste lille stikning i magen [emoji14]

9. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Når man faktisk blir så rørt at man begynner å gråte! Mens man ser en episode av ninjago :hilarious:

• Liker Liker x 2
  10. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Kam jo satse på at d skjer med meg og ;) men har sjukt lyst på grønnsaker også enda! ;)

11. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Du ikke har gjort annet enn å logget på sofaen på ettermiddagstid etter jobb i flere uker, og ikke kan huske noe annet..:sour:

12. Sommerbaby nr 2 Flørter med forumet

Når bh'ene begynner å bli for små☺️

• Liker Liker x 1
  13. Pedal Gift med forumet

Når du ikke husker hva du gjorde kvelden før... Føles ut som om jeg går i koma hver kveld o_O

• Liker Liker x 2
  14. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Seriøst, jeg sliter sånn med hukommelsen generelt for tiden. Utrolig slitsomt å glemme småting hele tidne. Vet ikke om det er et gravidsymptom, men det er vertfall i det siste jeg har blitt sånn.

• Liker Liker x 1
  15. Pedal Gift med forumet

Samme her, det gjelder alt... Husker ikke om jeg har spist frokost eller ikke feks. Har måtte skrive dager på kosttilskuddet, hvis ikke risikerer jeg å ta tre en dag og null en annen dag :p

16. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Når du må tisse midt på natta!:eek: jeg Har ALDRI gått på do midt på natta før, haha :)

17. Isa28 Glad i forumet

Signerer den! :p

18. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Taxisjåføren sin parfyme lukter himmelsk :p

Hadde lyst å spørre hva han brukte slik at jeg kunne kjøpe den til mannen :p

19. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Du kikker på magen flere ganger om dagen for å se om den har vokst :)

• Liker Liker x 2
  20. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Når du ser ut som du er i 5 mnd på kvelden fordi du er så oppblåst :p

• Liker Liker x 1

Del denne siden