Du vet du er gravid når...

Vet ikke om det er typisk gravid, men når man er drittrøtt og har lagt seg, så kjenner man sulten komme snikende og man ikke gidder å gå og spise for da må man ut av senga og pusse tennene igjen :p
 
Når du er sulten hele tiden :-O og våkner mitt på natta for at du er sulten.
 
Når du først begynner å grine for du har tatt på feil bukse(har to av samme), for så å begynne å grine ti min etterpå fordi du er så glad i samboeren :) Gud hjelpes å hormonell...slik opplevde jeg ikke med første, men nå jobber tårekanalene på spreng her :)
 
Du blir livredd for hver eneste lille stikning i magen [emoji14]
 
Når man faktisk blir så rørt at man begynner å gråte! Mens man ser en episode av ninjago :hilarious:
 
Du ikke har gjort annet enn å logget på sofaen på ettermiddagstid etter jobb i flere uker, og ikke kan huske noe annet..:sour:
 
Når du ikke husker hva du gjorde kvelden før... Føles ut som om jeg går i koma hver kveld o_O
Seriøst, jeg sliter sånn med hukommelsen generelt for tiden. Utrolig slitsomt å glemme småting hele tidne. Vet ikke om det er et gravidsymptom, men det er vertfall i det siste jeg har blitt sånn.
 
Seriøst, jeg sliter sånn med hukommelsen generelt for tiden. Utrolig slitsomt å glemme småting hele tidne. Vet ikke om det er et gravidsymptom, men det er vertfall i det siste jeg har blitt sånn.

Samme her, det gjelder alt... Husker ikke om jeg har spist frokost eller ikke feks. Har måtte skrive dager på kosttilskuddet, hvis ikke risikerer jeg å ta tre en dag og null en annen dag :p
 
Taxisjåføren sin parfyme lukter himmelsk :p

Hadde lyst å spørre hva han brukte slik at jeg kunne kjøpe den til mannen :p
 
Du kikker på magen flere ganger om dagen for å se om den har vokst :)
 
Når du ser ut som du er i 5 mnd på kvelden fordi du er så oppblåst :p
 
Back
Topp