Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Juli 2017' startet av Elva, 10 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. -lillespire- Forelsket i forumet

...du hører på julemusikk og rydder da du plutselig begynner å gråte fordi du er så glad i og takknemlig for samboeren din :Heartred :rolleyes: Er så glad jeg er alene hjemme akkurat nå:oops::p

• Liker Liker x 2
  2. Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015

Når du hyl griner av en romantisk film! Virkelig hyl griner!

3. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Sover 12 timer om natta :eek:

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Den kan jeg skrive under på! Trenger vanligvis ikke mere enn 5-6 timer mens nå sover jeg gjerne 10-12 timer :eek:

5. BabyH. Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

Hah. Den som kunne sove 12 timer! Det hadde jeg nok lett gjort altså. Men med en liten som våkner rundt 05-tiden, blir det knappe 6t for tiden.. gjeeesp.

6. Bamsemin Glad i forumet

Når du allerede før babyen er født må gi den mat på natta. Jeg tenker spesielt på her for litt siden da jeg våknet kl 4 på morgenen og var SKRUBBsulten. Var ikke snakk om at jeg fikk sove før jeg hadde fått i meg en banan og et glass melk. Det var sykt godt da.

7. ToGo Glad i forumet

Når du ligger i sengen med to dyner og hakker tenner. Hvor har varmen blitt av?

8. Pinnsvinfrua Forelsket i forumet Sensommerlykke 2017

Når du begynner å gråte på jobb, fordi du tenker(!) på at du må dra på butikken etterpå å handle mat. Og du virkelig ikke vil :p

• Enig Enig x 1
  9. emma1 Flørter med forumet

Når du skal på butikken for å handle pålegg, brød og det normale nødvendige, men kommer hjem med en handlepose frukt og en handlepose med leker og godterier til hunden for du synes han fortjener det siden det snart er helg:love017

Mannen ristet på hode av meg og måtte dra på butikken selv:angel12

Del denne siden