Du vet du er gravid når...

Når du er småkvalm, og tenker at sjokomelk det har jeg lyst på
 
Samme her, det gjelder alt... Husker ikke om jeg har spist frokost eller ikke feks. Har måtte skrive dager på kosttilskuddet, hvis ikke risikerer jeg å ta tre en dag og null en annen dag :p
Samme her :laughing021
 
Seriøst, jeg sliter sånn med hukommelsen generelt for tiden. Utrolig slitsomt å glemme småting hele tidne. Vet ikke om det er et gravidsymptom, men det er vertfall i det siste jeg har blitt sånn.
Hehe, sånn er jeg også. Glemmer å skru av komfyren, går flere runder i butikken før jeg husker at jeg har skrevet handleliste, glemmer hva folk snakker om midt i en samtale, glemmer hvor mobilen er, glemmer hvor bilnøklene er, hvor veksa er, hvilken dag det er, osv. Må sjekke appen for å huske hvor langt jeg er på vei... Glad jeg ikke har glemt igjen ungen noe sted enda :p
 
Når du leverer barnet i bhg for så å finne ut at du glemte BH'n hjemme på badet :p (Blir supertrøtt og vimsete jeg)
 
Når du er så sliten å begynner å gråte bare for at samboeren svarer på feil måte. Og når man går å legger seg å sovner som en stein føre kl er 20:00 :p
 
Når man har så SINNSYKT lyst på spekeskinke og serverer det til alle barna i huset i fare for å spise det selv:arghh:Snapchat-4178502874753309749.jpg
 
Når du legger deg med sportsBH på natta fordi puppene er ømme....
 
Når du går rundt å brekker deg i butikken
 
Når du nyser,og nesten står på alle 4 på gulvet for at det strekker så hardt i lysken :inpain::laughing002
 
Når man sitter og griner når sønnen ser på lion king, circle of life musikkvideo :) akk så rørende :D
 
Når klokken passerer 21 og begynner å gråte i frustrasjon over at noe må ordnes, ryddes eller planlegges (ca hver kveld).:wideyed:
 
Back
Topp