Du vet du er gravid når...

Når du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..
 
Når du sitter på badegulvet 5 min før du må dra , og spiser knekkebrød for å prøve å roe ned den verste kvalmen..
Huff akkurat det gjorde jeg også. Kastet opp først og så fikk jeg i meg en yoghurt! Kjenner et kroppen helst ikke orker jobb men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg :( det er så kjedelig
 
Huff akkurat det gjorde jeg også. Kastet opp først og så fikk jeg i meg en yoghurt! Kjenner et kroppen helst ikke orker jobb men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg :( det er så kjedelig
Ingen som syns det er gøy å sykemelde seg; men av og til har både du og Miniknøttet godt av det...! Det er noen andre enn en selv en må tenke på nå; og har vi det bra; har mini det bra:) -bare en tanke. . .
 
Ingen som syns det er gøy å sykemelde seg; men av og til har både du og Miniknøttet godt av det...! Det er noen andre enn en selv en må tenke på nå; og har vi det bra; har mini det bra:) -bare en tanke. . .
Ja det har du helt rett i.
 
Du vet du er gravid når du griner for alt. For eksempel når du steker indrefileten for mye. Og at du griner når du flere timer senere forteller kjæresten at steken ble overstekt :(
 
Du la deg til å sove halv sju i går, og likevel er trøtt når du våkner..
 
Når tårene sprenger på pga å ha funnet en HEL kasse med STORE FLASKER ingefær øl etter bryllupet vårt i sommer :smiley-angelic001:smiley-bounce015
 
Hehe, sånn er jeg også. Glemmer å skru av komfyren, går flere runder i butikken før jeg husker at jeg har skrevet handleliste, glemmer hva folk snakker om midt i en samtale, glemmer hvor mobilen er, glemmer hvor bilnøklene er, hvor veksa er, hvilken dag det er, osv. Må sjekke appen for å huske hvor langt jeg er på vei... Glad jeg ikke har glemt igjen ungen noe sted enda :p

Det der gjorde jeg i forgårs natt!!! Min mann jobber sent og jeg skulle bare varme opp noe fisk til ham i ovnen. Setter det på bordet, vi prater, jeg legger mini og sovner selv. Får så melding fra mannen kl 08.00 om at komfyren har stått på hele natten (kun på 125 grader, men likevel)...
 
Det der gjorde jeg i forgårs natt!!! Min mann jobber sent og jeg skulle bare varme opp noe fisk til ham i ovnen. Setter det på bordet, vi prater, jeg legger mini og sovner selv. Får så melding fra mannen kl 08.00 om at komfyren har stått på hele natten (kun på 125 grader, men likevel)...
Skummelt det der! Er nå så kvalm at jeg ikke klarer å varme mat, men kanskje det bare er positivt når en tenker på brannfare :p vi har heldigvis komfyrvakt som slår ut hvis det går for lang tid! Bra du ikke hadde mer varme på!
 
Skummelt det der! Er nå så kvalm at jeg ikke klarer å varme mat, men kanskje det bare er positivt når en tenker på brannfare :p vi har heldigvis komfyrvakt som slår ut hvis det går for lang tid! Bra du ikke hadde mer varme på!
Det er det som er så rart, vi har også komfyrvakt. Men tydeligvis ikke varmt nok for den til å slå ut.
 
Når det eneste du får i deg av væske er coca cola, og nei det er ikke den sukkerfrie :(
 
Back
Topp